Ja hoor hier is Beno,
Dank voor de tips………oh joh het is zo moeilijk om dat te laten ik blijf maar kijken en foto's maken van alle kanten ik word er gek van maar ik weet wel dat je gelijk hebt, in ieder geval bedankt!
en dan ……….Weet je bel even naar het AMC in Amsterdam uit mijn hoofd Meibergdreef 9. Er zijn veel waarnemend KNO-artsen die je ook het nodige kunnen vertellen als je belt na een bepaald tijdstip kun je zelfs een arts aan de lijn krijgen, als je het verhaal uitlegt. Kunnen ze het misschien gelijk met hem overleggen en bellen ze je terug met het juiste antwoord.
nou moet ik je wel zeggen dat ik na mijn eerste ok ook een bobbel kreeg en dat was net nadat ik mijn laatste medicijnen had afgemaakt. Ik kreeg prednison en een antibiotica. Hij had het ook wel over een injectie, maar hij zei toen tegen me -en dat heb ik heel goed onthouden- dat hij dat pas na een half jaar wilde proberen. Hij zei eerst moet die bult zich gaan zetten en dan weet ik wat ik ga doen. Ik moest het toen masseren. Nou die bult is dus nooit meer weggegaan en ik heb ook geen injectie gehad. De oplossing zou deze operatie zijn geweest. En het is nog steeds de bobbel en nu ook nog een smalle neus die de boventoon voert. Heel vermoeiend.
Ik ben dinsdag bij hem geweest. Hij was ontzettend lief voor me. Ik had van te voren gebeld dat ik waarschijnlijk erg verdrietig zou zijn en hoopte dat ik alleen met hem in een kamer kon zijn, zonder die eeuwige studenten om hem heen. Mijn vriend was ook meegekomen. Maar ik wilde alleen naar binnen. NT was dus al voorbereid en hij was heel lief. Ik vertelde hem mijn zorgen dat ik bang ben dat het smaller is gemaakt. Hij zei van niet. Maar ik zie het ik zie dat het smaller is. Het is heel stom maar het operatie verslag is kwijt. Is het dan niet meer te achterhalen vraag ik me af…………..toch raar?
Maar goed hij zegt van niet en ik zie in alle spiegels in huis dat ik een smallere neus heb. Bovendien is het voelbaar. Ik heb een slechte huid door eerdere operaties. Dus veel littekenweefsel op mijn neus. HIj zei me kalm en ik geloof hem ook echt dat hij zijn best gedaan heeft voor me binnen de mogelijkheden van mijn huid. Mijn huid is niet elastisch genoeg dus je ziet alles. Hij zei wel dat het enige wat nog eventueel zou kunnen was met een huidlap of voorhoofdshuid, dan wordt alle huid van de neus afgehaald en komt er nieuwe huid overheen, maar vrij snel daarna zei hij iets van dat dat niet voor mij kon. Dat gesprek ging zo snel dat ik het in alle commotie alweer vergeten ben waarom het niet voor mij zou gaan of waarom misschien wel? Ik ga verder speuren op internet want ik voel weer hoop, ook al heeft hij me niet gezegd dat hij dat bij mij wilde doen. Mijn vriend verklaart me voor gek en vind me mooi zo, maar ik zou zo graag gelukkig willen zijn met mijn neus, dit is echt niet mooi.
Wat mijn neusgaten betreft hij heeft er inderdaad niets aan gedaan. Hij zegt dat het een minimaal verschil is en dat de neusgaten minimaal 3 mm en max 5 mm mogen zijn en dat dat bij mij er net tussen in zit. Maar ze zijn wel ongelijk.
Ik zei mag ik dan over een jaar weer bij u terugkomen, dat u misschien toch nog wel iets voor me kan doen. Hij zei dat we beter over 4 maanden kunnen afspreken. Met die woorden heb ik met een fijn gevoel de kamer verlaten.
Stom misschien maar ik heb weer een beetje hoop.
NOg bedankt voor de reacties,
liefs Beno