Geopereerd door NT

• Bel

inmiddels gaat het dus beter met mij. Het hoort allemaal bij een neuscorrectie,

Bij mij is het vanaf begin af aan fout gegaan. Er is te makkelijk over gedacht, en ik stond er dus niet achter….

Vervolgens heb ik complicaties gekregen, die mijn hele neus veranderd hebben.

Ik moet accepteren dat ik dus nog een keer geopereerd moet worden

Ik ben dus ontzettend bang geworden, want het is een drama als je zoiets overkomt wanneer je het dus niet kunt gebruiken

Ik ben echt operatie ziek. Had gehoopt dat dit het laatste was

• T.

Ach komt allemaal wel goed.

Mijn neus stond scheef, en na de operatie issie nog steeds niet recht.

Volgens andere staat hij wel goed, en is het best mooi geworden maargoed.

Het is nu 3 weken geleden dat ik me operatie heb gehad, maar ik kan nog steeds niet goed ademen door me neus waardoor ik dus neusspray moet gebruiken.

Weet iemand hoelang dit kan duren voordat ik weer goed door me neus kan ademen ?

Groeten,

T.

• K.

Heey allemaal,

Over iets minder dan een maand word ik geopereerd door Nolst Trenité in MCS Scheveningen.

Nu vroeg ik me af of ik hem vóór de operatie ook nog even krijg te spreken? Want ik wil hem graag nog iets

vragen over m'n neus en om alleen daarvoor weer een consult aan te vragen, is voor mij nogal een gedoe

i.v.m. het lange reizen.

Nu weet ik dat je de avond voor de operatie een slaap- of kalmeringstabletje mag innemen (of valium dat je hebt

aangevraagd bij de huisarts), maar hoe zit het op de dag van de operatie? Mag je dan nog iets innemen of krijg je via

het infuus nog iets rustgevends? Want tot 2 uur vóór het tijdstip van opname mag je wel nog gewoon ‘medicijnen’ (die

niet van invloed zijn op de stolling) innemen.

Zijn er nog andere mensen die pas geleden of binnenkort worden geopereerd door hem? Met hen zou ik graag in

contact willen komen, want uiteindelijk heeft zo'n operatie toch wel een hele grote invloed op je leven. En aangezien dit m'n

eerste operatie (ooit) is, is het allemaal nieuw voor mij en zou ik graag andermans ervaringen willen horen en nog bepaalde

dingen willen weten.

xxx K.