Geopereerd door NT

• Beno

Lieve meiden,

Ik vind het zo erg………………..

Ik lees het nu pas, kon de site niet meer terugvinden met de recente berichten van jullie.

Ik ga jullie persoonlijk mailen.

Ik zit hier met tranen in mijn ogen, ik voel wat jullie voelen……..

• Tfn

Hey,

Ik ben 2 weken geleden ook geopereert door NT.

Ik had een scheve neus, en dit kwam doordat ik was gevallen.

Maar mijn neus staat nog steeds niet recht, en toen ik hem dat vertelde antwoorde hij: Wij maken heus geen barbie neus.

Ik bedoel als Plastische chirurg kan je het tog wel recht maken gvd. het is nu wel wat minder maar zoveel verandering zie ik niet, terwijl hij kraakbeen uit mn oor heeft genomen.

Het lijkt alsof hij het ‘'alleen’' maar heeft gevult. En ook de dag voor de operatie heb ik hem niet kunnen spreken maar zijn assistent, de operatie dag zelf heb ik hem ook niet kunnen spreken maar alweer zijn assistent, alleen laatst bij de controle sprak ik met hem.

Zou het mischien kunnen zijn dat nolst afwezig was bij de operatie en dat zn assistent het alleen heeft gedaan ?

Groeten,

T

• bubbles

Lieve Aan,

Ik volg dit topic al een tijdje.. Je bent altijd zo positief gebleven en geprobeerd anderen, incl mij, te steunen en ben je daar ook dankbaar voor.

Nu ik dit allemaal lees, dat je zo down bent, breekt mijn hart. Echt. Ik wou dat ik iets kon zeggen dat je je beter zou voelen maar ik weet niks te zeggen :(

volgens mij zijn wij ongeveer dezelfde periode geopereerd (ik 18 maart), voor mij is het nu ook te vroeg om er iets van te zeggen maar ik weet precies hoe je je voelt. Ik zit met een schevere neus dan voorheen en ik zie echt niks anders dan die scheve neus als ik in de spiegel kijk. Misschien nog meer geduld? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat je bij hem moet volhouden en blijven bij je standpunt. JIJ bent het enige die telt, JIJ moet tevereden zijn niet hij… Blijft je neus zo en vind je het niks ga je gewoon terug. Jij hebt niet gevraagd om een andere neustip, hij zou alleen de brug moeten fixen. Waar haalt hij het lef vandaan om zomaar ff de tip te doen???

Maar laat nu niet alle hoop varen, wacht nog ff een paar maanden. Ik hoop dat het zsm geneest en dat het allemaal heel erg meevalt.

ik wens je heeeel veel sterkte meid.

Gr,

bubbles

• Aan bubbles

ik was positief ja…. maar er zijn al snel na mijn operatie complicaties opgetreden en daar heeft nolst me dus niet tijdig serieus in genomen. Ik loop al sinds het begin van de tweede operatie de deur plat zeg maar. Er was wat mis met mn neustip…. maar ik wist niet wat. En als ik zoiets doe, dan doe ik dat echt niet voor niets. Ik ben echt wel een harde, en realistisch geduld heb ik ook. Maar hier leed ik ontzettend onder.

Door zijn afwezigheid maakt dat het allemaal nog moeilijker. Ik ga er zo spoedig mogelijk iemand anders na laten kijken. Ik heb al een vermoeden namelijk. Nolst zal het straks op lossen, dat heeft die al beloofd.

Maar het is gewoon jammer dat mij dit moet overkomen, en ik weet nog niet zeker of het echt wel helemaal hersteld kan worden en zo mooi als eerst word. Ik ben straks weer maanden of een jaar verder….

• Bel

met mij gaat het nu weer wat beter;

Het is moeilijk te accepteren dat het nu dus slechter is dan eerst en ik waarschijnlijk nog een keer zo'n erge operatie moet doorstaan.

Ik hoor echt bij de pechvogels.

Ik laat echt niet meer aan mij prutsen in vervolg.

Ik ben nu echt doodsbang voor alles wat er mis kan gaan.

• Tanja1

Hallo allemaal

Ik ben ook twee keer geopereerd door NT en nog niet tevreden. Mijn neus is duidelijk nog te lang. Professor NT vindt mijn

neus perfect passen in mijn gezicht. Mijn neus is absoluut verbeterd, maar aangezien ik voor de volledige operatie heb betaald

wil ik wel echt graag een kortere neus. Dat was voor mij de grootste rede om de operatie te doen. Ik ben er nog steeds niet over

uit wat te doen, daar ik er met NT niet uit kan komen. Onze meningen verschillen over het resultaat.

Nog steeds twijfel ik of ik nog op consult zal gaan of dat ik er maar mee moet leren leven..

Weet iemand nog echt een goede arts die wel echt een verandering durft aan te brengen… Na het betalen van de volle mep wil

ik toch wel graag verschil zien… Graag wil ik weten of meer mensen de neus hebben laten inkorten door de tip omhoog te zetten

en de punt in te korten en hoe dit heeft uitgepakt.

groeten

Tanja

• homealone07

Ben blij dat het vooraanzicht perfect is. En als hij het zijaanzicht zo heeft gelaten omdat het goed bij je gezicht past vind ik dat een goed besluit van hem. Als jij er weer iets aan zal laten doen kan dat ook je vooraanzicht verslechteren en zal jer veel spijt van kunnen krijgen. Als je hier een beetje de reacties hebt gelezen zijn er vele doodongelukkig geworden omdat ze net een operatie te veel hebben laten doen.

• Sandr

Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt. Ik ben begin dit jaar geopereerd door dr de Jong en ben ook niet helemaal tevreden!

Het is nu ondertussen ongeveer 5 maanden geleden dat ik geopereerd ben en mijn neus verandert nog steeds. Ik ben echt een tijdje erg down geweest omdat ik niet tevreden ben met mijn neus. Ik had voor de neusoperatie een hump die wilde ik graag weg hebben. Nu na de operatie heb ik nog steeds een bobbeltje alleen die zit nu net boven mijn neustip. Ook zijn mijn neusvleugels ongelijk, er zit aan 1 kant nog een bobbel. Voor de neusoperatie vond ik mijn neus van voren gezien gewoon goed. Dus helaas is dit er bijgekomen. Ik ben al een aantal keren terug geweest bij dr de Jong,de eerste paar keren was hij veel te gehaast helaas. Ik heb tot 2 keer toe een kenacort injectie gehad in de bobbel net boven mijn neustip, de pl chirurg dacht namelijk dat het littekeweefsel was. Dit is helaas niet zo,dus de bobbel is niet weggegaan door de injectie. De laaste keer dat ik op consult was bij dr de Jong, adviseerde hij om mij nog een keer te opereren, dit valt natuurlijk erg tegen. Ik heb de keus of onder plaatselijke verdoving of onder algehele narcose hiervoor betaal ik dan wel de narcose kosten.. Ik kies dan toch het liefst voor algehele narcose. Hij wil mij dan is september 2009 weer operen. Ik weet het niet zo goed meer allemaal. Is het verstandig dat ik me nog een keer laat operen, en is het verstandig dat ik me weer door dr de Jong laat opereren? En is het niet te snel, na een half jaar weer onder het mes?

Ik ben benieuwd naar eventuele reacties.

Groetjes,

Sandra

• johhny

Ik zou afwachten, bij mij is het laatste half jaar aanzienlijk veel veranderd!!!!

Dit is mijn verhaal:

Heb vorige jaar een neuscorrectie ondergaan in het buitendland, waar ik hoogstwaarschijnlijk mn hele leven lang spijt van zal hebben!! BLUNDER!! Ik had geen verkeerde neus, was alleen beetje breedt en de tip ging hangen bij het lachen. Vrienden was het niet opgevallen dat ik een grote neus had en ik was er ook niet echt bezig mee, totdat meer mensen (voornameijk dames) in mijn omgeving iets aan hun neus gingen doen. Ook las ik dat naarmate mensen ouder worden, hun neus steeds verder gaat hangen, dus dacht ik even snel iets aan doen voordat ik afstudeer! BLUNDER!!! Mn neus is helemaal bewerkt en is ultra dun gemaakt, de punt is iets te veel verhoogd, wat naar mijn mening vrouwelijk is ( ben zelf man). Verder is er te veel geschuurd, waardoor het zeer glad geworden is, wat weer minder natuurlijk maakt! Mn huid voelt bijzonder zacht aan en ik durf niet in (auto)ruiten te kijken, omdat ik dan zo's spitse neus zie. Er gaat geen dag voorbij dat ik mn oude foto's bekijk en mezelf van alles verwijt! Ik hereken mezelf niet meer in de spiegel Ik wou dat ik de tijd terug kon draaien! Ik lig er al een tijdje wakker van en overweeg sterk om psychologisch hulp in te schakelen!

Ik wist niet van te voren dat dit me mentaal zou gaan slopen!!

Ook heb ik probelem met ademen door een neusgat, deze klapt dicht bij het ademen en soms doet het ook pijn!! Ik kan vaak maar op een kant slapen.

Wat kan ik het beste doen????Het liefst zou ik een revisie willen door dr Nolst, zodat ik enigzins een beetje mn oude neus terugkrijg! En hoe groter, hoe beter!

Liefs

• Aan Tanja1

als je trouwens geen complicaties had de eerste keer zou het nu veel erger kunnen worden

Er is bij mij te makkelijk over gedacht.

Bovendien snap ik niet wat iedereen zo prettig aan een operatie vind. Ik vond het helemaal niet leuk om weer een week met zo'n kapje op te zitten en slecht te slapen. Dat sloopt me.