Jullie zijn allemaal een hele grote steun voor me!!
Hier is Beno en ja ik ben een vrouw, gelukkig wel. Ik heb vanmiddag een afspraak bij NT in Amsterdam dus ik ga zo weg……….ik ben heel zenuwachtig. Ik vind het heel aardig wat jullie schrijven en daar hou ik me dan aan vast, ik maak veel foto's en verwijder ze dan gelijk weer. Ik praat er over met mijn vriend, maar die vindt dat het beter is en dat ik aan het zeuren ben. Ik merk dat hij niet wilt dat ik er over praat. Hij zegt dat het wel meevalt. Maar ik zie dat er iets niet goed is en wat dat dan is………ik vermoed toch dat het komt omdat mijn neus nu smaller is en dat is een feit. Ik voel het ook.
Ik las iets over zwelling dat de zwelling gaat inzetten na 3 weken, volgens mij zou het juist na 3 weken een beetje kunnen weggaan. Maar ik ben eerder geopereerd en toen bleef mijn neus wel een half jaar dik, maar dat stond mij best goed in mijn gezicht, later ontstond die bult waardoor ik een nacorrectie nodig had. De bult is er nog en …….het gaat er om dat het een smallere neus is dan voorheen. Mijn moeder is de enige die zei dat ze vond dat het ietsje smaller is dan eerst. Mijn angst zit hem in het laatste moment dat ik NT zag voor de operatie. Ik had gevraag een week van te voren aan de sec. om hem nog even te zien voor de ok, op mijn kamer, uiteindelijk werd het het moment dat ik het infuus al in had en op de tafel lag………ik zag de professor en ik klapte dicht ik vergat de vragen die ik had en ik zei dat ik mijn neus nog graag ietsje voller wilde. Het tegenovergestelde lijkt te zijn gebeurd ik weet niet waarom.
Ik zal het vanmiddag weten. Ik hou jullie op de hoogte. De ongelijke neusgaten is een ander onderwerp. Dat vind ik niet eens zo erg in vergelijking met die smalle tip. Ik weet dat er aan de neusgaten niets is gedaan, het doet niet pijn ik zie er niets aan………en hij zei zelfs tegen me voor de ok, dus tijdens het spreekuur ( weken van te voren) dat hij niet wist of hij wat aan de neusgaten kon en ging doen. Dat is dus ook niet gebeurd blijkt nu maar wel een smalle neus.
Lieve mensen, nogmaals dank en ik laat het weten.
gr Beno