inderdaad bij twijfel niet doen
waarom ben je niet gewoon direct al naar nolst toe geweest (binnen een jaar) met het feit dat je ontevreden was
Om persoonlijke dingen kan der verder niet veel op ingaan en was ook bezig met verhuizen enzo en zat er even doorheen. En wist trouwens niet dat een nacorrectie mogelijk was toen vandaar had ie ook niet erbij verteld. Anders had ik het idd. wel gelijk gedaan, ookal waren er wat dingen tussengekomen.
En nee ik ben er niet de laatste tijd mee bezig gelijk na de operatie was ik er is wel blij mee, omdat toen het kapje eraf ging mijn neus wel kleiner was, maar daarna was mijn neus gewoon weer als ervoorheen. Schijnt dat wel meerdere mensen dit hebben. En nee mijn neus is gewoon niet goed en heeft er niks mee te maken dat het beter had gekund en dat het wel gewoon een goed gelukte neus is, geloof me was het maar zo.
hey sa,
ben je in mcs geopereerd? wellicht waren de voorwaarden/prijzen destijds anders. Mij werd duidelijk verteld tijdens het consult dat als er iets niet goed was (bijvoorbeeld littekenweefsel) dit dan weer gratis gecorrigeerd zou worden. En tevens krijg je papieren om te ondertekenen waar alles in staat.
Ik neem aan dat je de operatie destijds goed overwogen hebt en alles hebt doorgelezen als je zoveel geld betaald. Stond het er niet in dan heb je er dus geen recht op. Tevens kan je bij de meeste klinieken terecht met klachten en verzoeken ze bij mcs duidelijk om er eerst over te praten alvorens je ze dus in het openbaar zwart maakt.
Ik snap jou dus echt niet.
Nu ben je dus boos en ontevreden over nolst terwijl hij er dus eigenlijk niets aan kan doen.
Ik zal je een voorbeeld geven…. stel je verkoopt een jurkje op marktplaats, en na 3 jaar neemt de koper contact met je op om te zeggen dat het toch eigenlijk niet goed is en er niet blij mee is… dan zou jij het ook niet meer terug willen nemen of gratis een andere toe willen sturen. Aan zulke ‘service’ zou je dus echt niet kunnen beginnen.
ik geef dus nolst gelijk en ik vind dat je misschien beter in een normaal ziekenhuis een neuscorrectie kan ondergaan waarbij je ook echt gescreend word, en dus niet in een privékliniek waar nolst dus ook een andere baas heeft. Ik vind het echt heel lullig dus dat je neus dus weer zo is zoals eerst en je er niets mee op bent geschoten en je hem echt niet goed vind. je neus veranderd ook tot 6/7 maanden na de operatie dus toen moet je het al gezien hebben dat alles weer terugkwam/resultaat nihil was en had elk ander mens direct aan de bel getrokken (ook al had je een verhuizing of sterfgeval) echt heel jammer.
Bedankt, “Aan Beno”, voor je advies. Fijn dat je zo meedenkt.
Ik zit er wel behoorlijk mee. Ik keek zo naar deze operatie uit,ik telde de dagen af, weken, maanden………..ik merk ook dat het zijn weerslag heeft op mijn relatie. Ik heb een hele leuke vriend. Hij is lief voor me en zegt dat het mooi is maar ik ik denk ook dat hij dat zegt om mij weer een beetje happy te krijgen. Mijn humeur is om te snijden de laatste tijd en zeker als ik een tijdje langer in de badkamer ben om mijn neus van alle kanten te bekijken. Ik wil hem daardoor niet verliezen.
Ik denk gewoon heel logisch en misschien ook wel weer heel suf: als het nu al smal is, dan kan het toch nooit meer dikker worden? Hoe kan ik dan mijn “oude looks of hoe het eerst was”weer terugkrijgen? Van zwelling en opgezetheid is bij mij geen sprake. Het is gewoon smaller en spitser. Ik heb daar helemaal geen opdracht voor gegeven bij Nolst. Het is wel zo dat het in het AMC is uitgevoerd en dat er nog een Co-assistent aanwezig was. Nu bedenk ik me, misschien heeft hij het wel gedaan.
Ik vind Nolst een hele sympathieke man. Eigenlijk wil ik helemaal niet negatief over hem zijn. Maar het is wel gebeurd. Ik bedoel, ik zie toch dat het smaller is en dat ik een spitser gezicht heb gekregen? Bovendien heb ik nog steeds die bobbel op mijn neus, wat littekenweefsel is, zo goed als terug. Het is misschien ietsje minder lelijk als het was, maar een bult is nog zeker te zien. Dat zou dan toch weg moeten zijn??
Wat je schrijft over een eventueel bobbeltje of bult voor een nacorectie zou dan nog mijn “enige hoop” zijn hoe gek het ook klinkt, zijn voor een derde operatie. Met die gedachte kan ik het wel accepteren en zing ik het wel weer een jaar uit. Maar bij het idee dat ik straks in de zijn spreekkamer te horen krijg dat hij het wel mooi vindt, en dat hij er niets meer aan kan of wilt doen, bij die gedachte ben ik zeer triest en maak ik me alleen maar ongelukkig. Want het is echt niet mooi wat ik nu heb hoor jongens, ik wou dat ik iedereen kon vertellen hoe mooi het was geworden en hoe blij ik ben en hoe graag ik iedereen hem adviseer als arts. Maar dat is niet zo.
Ik heb niet eens een afspraak gemaakt voor de nacontrole, zo teleur gesteld was ik toen het kapje eraf ging, ik ben vrijwel gelijk doorgelopen het gebouw uit. Ik voel me ongeloofelijk K. nu.
Ik bedoel het is ietsje minder lelijk van de zijkant, maar het spitse is met name te zien bij het aangezicht. En daar heb ik nooit en zou ik ook nooit opdracht voor hebben gegeven dus eigenlijk kan ik niet wachten om dit aan hem te vragen……..ik heb zijn @mail adres zal ik het hem eerst mailen of maak ik hem dan alleen maar boos en zal hij al helemaal niets meer voor me willen doen? Zijn er mensen die al 3 keer door hem geopereerd zijn? Een afspraak voor een nacontrole moet ik nog maken en ik weet dat ik dat moet doen maar ik stel het ook weer uit, terwijl de wachttijd behoorlijk kan oplopen.
De bobbel komt toch steeds terug omdat je lichaam littekenweefsel aanmaakt. Is er dan iemand hier op het forum die bij hem iets heeft laten doen waardoor de bobbel wel wegbleef? Voorgoed? Ik slik nog wel trouw de medicijnen tegen littekenweefsel.
Bedankt voor jullie medeleven alvast, is toch wel fijn om te lezen als mensen me een beetje willen steunen. Met momenten ben ik ten einde raad.
liefs Beno
hey beno,
Ik denk echt dat je je neus nu na 3 weken nog niet kan vergelijken met hoe het straks na 4 maanden is.
Als je geen opdracht hebt gegeven om je neus smaller te maken dan is het ook heus niet gebeurd.
ik denk dat je gewoon rustig moet blijven dus.
bij mij zegt die ook dat er gewoon is uitgevoerd wat er is besproken. En ik weet ook hoezeer je het vertrouwen dus in iemand kunt verliezen na zo'n operatie als het er nog niet uitziet zoals het eruit hoort te zien. Je kan er echt gek van worden dus. misschien is het verstandig om erover te gaan praten.
ik heb ook last van littekenweefsel en weet dus ook niet wat mijn neus straks gaat doen (of het mooi blijft).
maar ik neem aan dat je de operatie ooit niet voor niets hebt ondergaan, en het toch al een verbetering is ten opzichte van je oude neus. bij mij in ieder geval wel….
de eerste keer toen ik dus geopereerd was dacht ik ook dat ik geen zwellingen had. mn neus zag er toen de eerste tijd ook echt niet uit voor mijn gevoel. ik vond het toen ook niet in mn gezicht staan en heel smal. terwijl dat later absoluut verdwenen is. zo zie je dus maar hoe je mening toch kan veranderen na een tijdje.
mocht je vragen hebben dan kan je altijd mailen naar neuscorrectie @ xs4all punt nl
hoi benno,
ben jij een vrouw of man?
wat jij hebt herken ik nl. heel erg.
bij mij is het in een ziekenhuis gedaan door een kno arts.
veels teveel weggehaald.
ergste is, k had het niet direct door, omdat ze wat kraakbeen hadden gebruikt om eea op te vullen. maar zoals iedereen weet, als na een jaar alles bijna is geheeld en de ergste zwelling weg is, dan zie je dat je er anders uit ziet.
elke keer als je in de spiegel kijkt en je snapt niet wat. bijna 3 jr na die operatie had ik pas door dat ze teveel hadden weggehaald.
ik was me rotgeschrokken.
zover ik begrepen heb is het niet makkelijk om een neus smaller te maken (waar beno over klaagt) dus dat zal echt niet gebeurd zijn. Het gaat hier gewoon om zeer slecht vertrouwen en de teleurstelling die eerdere operaties wellicht hebben veroorzaakt.
Ze zal gewoon moeten afwachten want de eerste tijd is zo'n neus echt anders (gezichtsbedrog). ik werd er zelf ook niet goed van… en in mijn hoofd spookten ook de ergste dingen rond over nolst, of wat er tijdens de operatie voorgevallen kon zijn.
maar uiteindelijk zag mn neus er echt wel beter uit…
littekenweefsel is minder dus.
Ik weet ook zeker dat nolst dus gewoon heeft gedaan wat je hebt besproken, en het beste is dus om erover te gaan praten. hij zal alleen denken dat je dit dus wellicht niet zo goed aan kan.
en mocht het later nou echt mis blijken te zijn dan word het vast wel weer gefixed.
maar het lijkt me dus echt sterk, en meer dat je dus nu niet teveel naar je neus moet kijken en pas over 4/5 maanden erover moet oordelen - als alles dus weer ‘in verhouding’ is.
bij mij is het kapje er vanochtend afgegegaan.
mijn neusrug ziet er nu kaarsrecht en glad uit… voor hoelang is maar even afwachten dus…
maar ik moet je echt nog even zeggen dat ik dus ook weer een smallere neusrug heb,vooral als je in zo'n spiegeltje kijkt… …. maar dat hoort er allemaal bij en trekt vanzelf weg….
ik had het de eerste keer ook dus.
gewoon niet meer druk maken en ff niet meer op je neus letten komende maanden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?