dag beno,
ik heb zelf ook ooit een operatieverslag moeten opvragen ivm een vervolg operatie.
je kunt het algemene nummer van het ziekenhuis bellen en daar vragen naar de afdeling die gaat over deze verslagen. dat is nl. niet de kno afdeling.
wat ik heb begrepen is dat elk ziekenhuis een afdeling heeft die alle operatie verslagen bewaard. dus van alle afdelingen.
ik heb bij jou sterk het gevoel (na het lezen van je verhaal) dat ze iets achterhouden en dat ze daarom maar zeggen dat het is zoekgeraakt.
misschien heb ik het mis en ik wil je echt niet nog banger maken, maar ik vind wel dat je er recht op hebt.
dus bel as maandag of dinsdag dan het algemene nr van het amc. bel en vraag naar de afdeling die over deze verslagen gaat.
en vraag het zo op.
ik heb destijds mijn legitimatie mee moeten nemen en heb het bij een speciale afdeling op moeten halen, waarbij ik een verklaring moest ondertekenen (zodat men zeker wist dat ik het was). en dit was echt niet de kno afdeling waar ik destijds door geopereerd was. dit was ook bij een ziekenhuis dus ik ga ervan uit dat het amc iets soortgelijks heeft. zeker omdat het amc een groot ziekenhuis is.
succes.
overigens als het je lukt en je krijgt het verslag en je leest daarin inderdaad dat dingen anders zijn verricht, probeer dan niet jezelf gek te maken, maar probeer gewoon je recht te halen en te kijken waarom er over gelogen werd dat het zoek was. (als dit zo is natuurlijk, want voor hetzelfde geldt is het zoek, maar dan blijft het een vreemde zaak).
de taal in zo een verslag is voor een leek niet echt te begrijpen dus wellicht moet je erheen met iemand die daar meer verstand van heeft.
liefs,
anna