ja Anna, ik denk dat dat dus het probleem is omdat hij in meerdere klinieken actief is….daar gaat het dus heel anders… en doen andere mensen na-controles en is hij er dus niet vaak. Vandaar dat het dan lijkt alsof ie er minder aandacht aan besteed.
Terwijl je in het AMC dus wel altijd terecht kan….
alleen betwijfel ik het of het wel prettig is om geopereerd te worden in zo'n hectisch groot ziekenhuis…
je ziet dat het voor Beno dus ook een soort vertrouwensbreuk was.
ik heb nolst dus alleen net voor en net na de operatie gezien. Het kapje verwijderen heeft dus iemand anders gedaan. de eerste keer schrok ik ook, maar nu 2e x was het dus beter. En bovendien weet ik dat het toch niet zo blijft en er daarna vanalles weer veranderd, eerst negatief, en dan dus postief.
het aftekenen doet die denk ik onder narcose, of hij bekijkt het eerst gewoon goed natuurlijk. Hij weet heus wel wat die moet doen.
Ik zou hem dan eigenlijk pas na 3 maanden weer zien.
maar ik vind dat als je dus weer een bult of zwelling hebt of weer met andere vragen zit dus iets te lang.
Ik weet nog steeds niet of ik er überhaupt wel in staat ben al zo snel naar het AMC te gaan. moet eerst dan nog het een en ander regelen.
mail mij anders eventjes privé? dan kan ik je beter laten zien wat er nu bij mij speelt.
Overigens lijkt het bij beno misschien wat gecompliceerder te liggen… je kan natuurlijk niet alle neuzen met elkaar vergelijken.