Geopereerd door NT

• Aan Anna / Esther

ja Anna, ik denk dat dat dus het probleem is omdat hij in meerdere klinieken actief is….daar gaat het dus heel anders… en doen andere mensen na-controles en is hij er dus niet vaak. Vandaar dat het dan lijkt alsof ie er minder aandacht aan besteed.

Terwijl je in het AMC dus wel altijd terecht kan….

alleen betwijfel ik het of het wel prettig is om geopereerd te worden in zo'n hectisch groot ziekenhuis…

je ziet dat het voor Beno dus ook een soort vertrouwensbreuk was.

ik heb nolst dus alleen net voor en net na de operatie gezien. Het kapje verwijderen heeft dus iemand anders gedaan. de eerste keer schrok ik ook, maar nu 2e x was het dus beter. En bovendien weet ik dat het toch niet zo blijft en er daarna vanalles weer veranderd, eerst negatief, en dan dus postief.

het aftekenen doet die denk ik onder narcose, of hij bekijkt het eerst gewoon goed natuurlijk. Hij weet heus wel wat die moet doen.

Ik zou hem dan eigenlijk pas na 3 maanden weer zien.

maar ik vind dat als je dus weer een bult of zwelling hebt of weer met andere vragen zit dus iets te lang.

Ik weet nog steeds niet of ik er überhaupt wel in staat ben al zo snel naar het AMC te gaan. moet eerst dan nog het een en ander regelen.

mail mij anders eventjes privé? dan kan ik je beter laten zien wat er nu bij mij speelt.

Overigens lijkt het bij beno misschien wat gecompliceerder te liggen… je kan natuurlijk niet alle neuzen met elkaar vergelijken.

• Aan Beno

misschien dat het inderdaad door die opvulling komt waardoor het anders lijkt en je er van baalt….

ik denk niet dat er andere dingen zijn gebeurd. nogmaals probeer het de tijd te geven. wie weet trekt het nog bij…

misschien moet je er ook aan wennen….

de eerste keer moest ik dat ook. duurde echt een tijd,,,

en je ff niet meer zo fixeren op je neus helpt ook.

geniet straks van de zomer….

• anna

is goed. wat is jouw email dan eigenlijk…?

jij kan me mailen op faith_28@hotmail.com

ik hoor wel van je. ben erg benieuwd naar je foto's en ik zal er vertrouwelijk mee omgaan natuurlijk. daar heb je mijn woord voor en alhoewel ik weet dat tegenwoordig niet bij iedereen wat betekent meer. kun je er van op aan dat ik daar veel waarde aan hecht.

gr.

• twijfel

Aan Beno,

Zijn injectables misschien te overwegen om je neus wat voller te maken? Dat gebruiken ze immers overal voor?

• anna

dag AAN,

ik heb je gemaild.

las je mailtje vandaag pas.

gr.

• aime

OPROEP AAN IEDEREEN DIE DOOR NOLST IS GEOPEREERD EN KRAAKBEEN GEIMPLANTEERD HEEFT GEKREGEN IN DE NEUS:

ZIJN ER MENSEN ONTEVREDEN OVER HET RESULTAAT?

WAARBIJ HET KRAAKBEEN NA EEN AANTAL MAANDEN/JAAR LOS IS GAAN ZITTEN EN BEWEEGT?

WAARDOOR HET RESULTAAT WEER SLECHT IS?

• sa

Nee ik ben niet geopereerd in het mcs, maar JVG en ik heb geen papieren gehad waarop een garantie stong, wel dat ik het geld heb betaald en een blaadje invullen wat betreft mijn gezondheid. En wie zegt dat ik boos ben op Nolst, ik ben alleen niet blij met het resultaat aangezien het nihil is. Zoals gewoonlijk ieder zijn eigen ervaring.

• sa

Ik snap jou ook niet dat je conclusies trekt terwijl je niks van mij ) situatie afweet.

• anoniem

ik ben ook zeer ontevreden over het resultaat van nolst.

ik ben geopereerd voor de 2e keer en het had een verbetering moeten zijn.

maar dat is het helemaal niet.

ik snap niet wat hij doet en hij begrijpt patienten volgens mij niet als zij met klachten komen na een 1e operatie bij hem. hij zei me toe het te verbeteren zoals ik wou, maar het is alleen maar erger geworden.

op dit moment ben ik hem meer dan zat. en alle chirurgen wat dat betreft.

ze doen maar wat en zijn maar al te blij als je op het 1e consult komt, maar zodra je geopereerd bent en het geld binnen is dan hoef je niet dezelfde houding te verwachten.

• sa

Hm nou weet ik niet of ik terug moet naar dr Nolst of niet. Want wat bij mij het geval is, is dat er teveel huid op mijn neusrug ontstaan is en dat het gereduceert moet worden. Ben ermee naar mijn huisarts geweest en die heeft me een briefje meegegeven. En hij zei dat ze dit reconstructieve chirurgie noemen, maar weet niet bij welke arts ik hiermee terecht zou moeten. Iemand een idee? Alvast bedankt