dit bericht was eigenlijk voor anoniem07, maar verscheen als 'Aan Anna". maar maakt niet uit, was dus ook aan jou gericht.
Ik hoop serieus dat het wel goed komt met je neus komende tijd.
AAn,
Ik ben het zat dat jij me zo zwart loopt te maken.
Terwijl ik duidelijk heb uitgelegd hoe alles zit.
Hou er eens mee op.
Ontevreden patienten hebben ook het recht hun verhaal te vertellen
en op zoek te gaan naar mensen die mogelijk hetzelfde hebben meegemaakt.
Laat me verder met rust. Ik geloof niet dat Anoniem07 reageerde op wat ik aan jouw schreef, maar eerder over wat jij zelf hebt geschreven.
JIJ bent immers de persoon die kritiek had op iemand die 3 jr later roept dat ze ontevreden was al die tijd.
Denk je dat mensen alleen maar mijn berichten lezen en niet ook die van jou.
En al had ze het uit mijn bericht gelezen. Ik kaart alleen maar aan in een bericht aan jou dat ik niet de persoon ben die 3 jr later niet tevreden was. Maar zoals Anoniem07 zegt. Dat is die persoons goed recht.
Laat iedereen toch met rust die kritiek heeft. SInds wanneer is kritiek verboden.
De wereld is nou eenmaal niet altijd rozegeur en maneschijn. Soms gaan dingen fout. En nogmaals waar het aan ligt is niet altijd duidelijk.
Ik snap jou echt niet. Mij opnieuw zwart maken en zeggen dat ik negatief ben terwijl ik gewoon de waarheid vertel over mijn ervaring.
En anderen ook eerlijk hun nare ervaring willen vertellen.
Het lijkt wel alsof jij alleen maar goeie verhalen wil horen en niet de verhalen waarbij het is misgegaan. Kom dan ook niet meer op dit forum of lees de nare berichten niet.
Het ga je goed. Maar ik weet echt niet wat jij tegen mij hebt, terwijl ik altijd het beste met je voor had en je zelfs adviseerde niets te laten spuiten maar rustig af te wachten en de zwelling natuurlijk weg laten gaan. Als dat negatief is weet ik het niet meer.
MAar dat mijn uitkomst negatief is. Dat is nou eenmaal zo en daar heb ik mee te leven. MAar voor jou om het af te doen als onwaar is niet eerlijk en niet jouw recht.
jij staat niet in mijn schoenen en weet niet wat ik meemaak.
Anna, als je ontevreden bent, kun je ook normaal je verhaal vertellen en normaal op mensen reageren. Je zit iedereen aan te vallen die het even niet met je eens is. Niemand weet of hij jou slecht geholpen heeft of dat je overkritisch bent, maar het is wel duidelijk dat jij niet objectief en genuanceerd je verhaal kan vertellen.
Anna,
Ik ben trouwens een man en geen vrouw. Ik heb op mijn 15e mijn neus gebroken waardoor ik een haakneus heb gekregen en ben toen op aanraden van mijn moeder en de KNO arts geopereerd. Het resultaat was heel goed maar was ik er toen toch maar nooit aan begonnen want dan was ik nooit zo gefixeerd op mijn neus geworden.
Het is inderdaad zo dat de chirurgen er in het algemeen te gemakkelijk over nadenken gezien de grote impact die zo'n operatie heeft. En dan al helemaal wanneer je niet tevreden bent over het eindresultaat. Daarom vind ik het juist goed dat jij je verhaal doet ook al is dat wat sommigen misschien liever niet willen horen. Ik denk dat zowel de slechte als goede ervaringen hier gemeld moeten kunnen worden. Als je alleen goede ervaringen wilt horen dan kan je ook op de sites van de betreffende klinieken terecht.
Hier Beno weer,
Beno is een vrouw en is een weekje naar de zon geweest. Hoewel zon…
Ik scrol maar door als het gaat om die verwijten of het n u wel of niet aan en anna is ik kan het niet meer volgen. Ik wil eigenlijk alleen maar lezen hoe het jullie vergaat en of er al verbeteringen zijn en of er op mijn bericht inhoudelijk gereageerd is. Helaas is dat niet het geval.
Maar heb wel een idee. Wat nu als wij allen lotgenoten eens samenkomen? Kunnen we het van elkaar zien en staan we samen sterk, Is dat een idee? We zitten allemaal in hetzelfde schuitje dus hoeven we ons eigenlijk niet eens zo onzeker te voelen. En misschien valt het reuze mee als we elkaar zien.
gr Beno
Ja Martijn,
Natuurlijk. Ik reageer op Aan omdat zij mij loopt zwart te maken bij anderen. terwijl ik eerlijk in een direct bericht aan haar op dit forum heb uitgelegd hoe het zit.
Als jij het ook niet snapt. Lees mijn berichten maar die ik aan haar heb geschreven.
MAar zij loopt mij zwart te maken in gesprekken met anderen en beschuldigt mij zelfs van dingen tegenover anoniem07 die zij zelf heeft gezegd over iemand na 3 jr niet tevreden is.
Ik begon hier over aan AAN omdat ik dacht dat zij dacht dat ik die persoon was. En dan valt ze mij aan tegenover anoniem07 dat dit allemaal door mij komt?
Sorry maar zij is niet helemaal eerlijk bezig. Terwijl ik altijd direct in berichten tegen haar heb gesproken en haar nooit tegenover anderen heb zwart gemaakt zoals zij steeds bij mij doet.
En nu ben ik het zat. Dat jij je ermee bemoeit snap ik niet. Vooral omdat het lijkt of je mijn berichten aan AAN niet hebt gelezen. En haar berichten aan anderen waarin ze mij steeds zwart maakt. Terwijl ik echt heb geprobeerd naar haar toe mijn situatie en intentie uit te leggen. En die is echt niet zo naar als wat zij ervan probeert te maken.
Jullie zijn tevreden over Nolst. Fijn. MAar laat ook ruimte over aan mensen die dat niet zijn. Of in ieder geval het werk wat hij bij hun heeft gedaan.
Het lijkt wel alsof sommigen alleen de positieve verhalen willen horen en niet kunnen geloven dat hij soms ook minder werk levert.
En we hebben ervoor betaald en het is niet niks. Dus als het tegenvalt dan mag je je verhaal ook kwijt lijkt mij.
voor de duidelijkheid, Anna is overkritisch en over alles negatief. (daar kan ze niks aan doen)
Ik heb persoonlijk met haar gemaild toen ik me ook ff slecht voelde vanwege mn zwelling. Vervolgens toen het beter ging en ik me niet verder door haar ‘obsessie’ mee liet slepen, verschenen hier dus ineens enkele negatieve berichten…..
ik heb zelfs nog gezegd dat het concurrentie kon zijn, maar ik vond het wel vreemd dat Anna ineens ook onder de naam Esther poste en zeg maar onder meerdere namen op het forum actief is…..
Toen had ik echt even zoiets van met wie heb ik in vredesnaam gemaild? Anna of Esther?
Ik maak Anna dus niet zwart. Dat zegt ze enkel om ervoor te zorgen dat mensen mij dus aan gaan vallen…. (ook omdat ik iets tegen Sa had gezegd.. zo beweerde ze dat ik haar gekwetst zou hebben blablabla)
maar zoals Anna zelf zei; fouten zijn menselijk.
Als er echt iets mis is dan wordt dat gratis voor je gecorrigeerd.
En dan vind ik persoonlijk niet dat je nog verder moet lopen mopperen/discussieren op het forum. Dus ook jij Anna. Wacht het gewoon eens af.
de mensen die uiteindelijk toch niet tevreden zijn, die hadden misschien te hoge verwachtingen.
een neus correctie blijft een verbetering van een bestaande neus.
Sa is misschien verbitterd omdat NT niet bereid is haar opnieuw te opereren/ of een bepaald risico te nemen met haar neus.
Jij kan daar dus totaal niet over oordelen Anna /of zeggen dat ik sa gekwetst heb. Straks hakt die immers teveel van haar neus en dan is het ook weer niet goed…..
Anna,
hier een direct bericht. Ik ben boos op anoniem07, jij op martijn etc….
Maar het punt is dat fouten maken menselijk is.
en dat als er iets mis is (ook bij revisie) je een gratis na-correctie krijgt.
Vervolgens heb je daarna dus eigenlijk niet het recht om nog eens op een forum te lopen mopperen of discussieren….
Ik heb al meerdere malen gezegd dat je direct naar NT moest mailen met je probleem/onzekerheid/vragen over operatie, en dat je dan waarschijnlijk direct bij hem kunt komen. Het zal het vertrouwen zeker ten goede komen. Beno en ik voelden ons daarna ook wat beter. Al zal het dus nog wel een half jaartje duren, gezien we nu ook nog wel slechte momenten zullen hebben.
Jij suggereert dat ik tevreden ben enzo maar dat is gewoon onjuist. Het gaat beter.
En het zou met jou ook beter moeten gaan….
Als jij je niet steeds zo had verzet dan had ik ook niets uit moeten leggen aan andere mensen op het forum (wat jij misschien als zwart maken ziet)
Jij maakt eigenlijk NT zwart, en martijn en ik proberen jullie enkel een beetje tot reden te brengen dat dit zeer onverstandig is.
De kans is groot dat half lezende mensen dergelijke dingen straks oppikken waardoor ze niet voor NT kiezen. En dus misschien de grootste fout van hun leven maken…. Juist omdat jullie zo verdomd kritisch lopen te doen en het nodig vinden om hier open en bloot jullie ongenoegen te uiten.
Aan.
Dit is ook mijn laatste bericht. Want ik word hier moe van.
Hoe weet jij dat ik gewoon te kritisch ben. Heb jij gezien hoe ik er nu uitzie en wat het resultaat is>
Nee dus daarover kan jij al niet oordelen.
Een forum is er om eerlijk te mening te geven over wat je is overkomen en of je blij bent of niet. Dat is wat ik en met mij een aantal anderen (gelukkig een hele kleine groep).
Tuurlijk word ik boos als ik jou continu direct schrijf met berichten gericht aan jou en jou in eerste instantie heel redelijk probeer uit te leggen waarom ik tegen anderen op dit forum een andere naam gebruik. Wat jij gewoon maar niet wilde accepteren. En ik heb er niet over gelogen.
Daarna zie ik berichten van jou aan anderen waarin jij me zwart maakt. Dit is een feit. Lees al jouw berichten maar na die je aan anderen had gericht van de maand april en ik geloof ook 1 in mei en dan zul je het zien.
DAar ben ik dus inderdaad kwaad over. Dat is mijn goed recht. Ik geef anderen mijn ervaring. Wat echt het doel is van zo een forum. Goed of slecht. Dat jij beweert dat mensen hun slechte ervaringen maar niet hier moeten spuien om Nolst te besparen is echt onredelijk. DAt zou geen eerlijk beeld geven en daarnaast als al die mensen hier toch komen, zullen ze erachter komen dat het overgrote deel tevreden over hem is en alleen sommigen niet. Of het pech is of iets anders laten we in het midden, want dat is niet duidelijk.
Verder heb ik jou mijn verhaal nooit helemaal verteld, waardoor jij geen conclusies kan trekken over wat ik wel of niet heb gedaan tov mijn ontevredenheid. DAar wil ik het wat dit betreft bij laten.
Onthoudt 1 ding. Nolst is ook maar een mens. Hoe jij over hem schrijft krijg ik het gevoel dat je hem aanbidt of zo.
Jij had het recht niet mij te lopen afkraken bij anderen omdat ik mijn minder goeie ervaring met Nolst, op een forum dat daartoe dient, deel met anderen.
Je zou eens moeten kijken op amerikaanse forums over dit soort onderwerpen.
Slechte ervaringen worden eerlijk gedeeld met naam en al. En mensen gedragen zich in ieder geval niet zoals sommige hier.
Aan: niet alles in het leven gaat altijd goed. En als jij alleen maar goeie dingen wil horen, dan zit je of op een verkeerd forum of misschien zelf in een verkeerde wereld. Ik heb jou overigens nooit zwart gemaakt naar anderen toe. Ik heb me steeds tot jou gericht. Totdat jij te ver ging en ik mezelf moest verdedigen naar anderen toe. Ik heb de eer aan mezelf gehouden. Maar dat ik dus negatief/positief ben over mijn ervaring met een chirurg dat is volgens mij de bedoeling van dit forum en zou niets met jou te maken moeten hebben.
Heel veel succes met je herstel.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?