Hier ga je echt te ver Aan.
Want het moment dat wij niet meer mailden daarvoor had ik al gecommuniceerd met anderen onder een andere naam en toen stopten wij met mailen.
Althans jij. En toen ik jou mijn emailadres had gegeven op dit forum toen schreef ik je toch in ene met esther? En toen vroeg jij in je eerste mail aan mij: Esther of Anna.
Toen had ik je al uitgelegd dat het een fout is van mijn pc. Dus wat je nu schrijft is echt onzin. En jij bent nu echt niet eerlijk bezig. Jij loopt mij echt zwart te maken.
Ik ben helemaal niet negatieve berichten gaan schrijven nadat jij en ik stopten met mailen. Ik had daarvoor al (wat mijn recht is) met anderen gesproken op dit forum onder een andere naam. Daardoor onthield mijn pc in mijn bericht aan jou de naam esther en vergat ik die te wissen op het moment dat ik op dit forum in een bericht ana jou mn email wilde geven.
Dus wie zit hier de boel nu bewust onbewust te verdraaien. Lees alsjeblieft al die berichten en dan zul je het zien. En in onze mail correspondentie was jij ook erg negatief en ik was onzeker over het resultaat van mijn operatie net zoals ik het op dit forum ook doe. Want het is nou eenmaal een feit dat het bij mij niet goed is gelukt. Of jij dat nou wil horen of niet.
Jij was net zo negatief en ik probeerde jou daaruit te halen in mijn mailtjes net zoals jij voor mij deed.
Houdt het ooit op. Maar ik laat het hierbij. We zullen wel zien wie hier probeerde eerlijk te zijn. Want dat jij mij nu zo zwart loopt te maken terwijl ik continu probeer dingen uit te leggen omdat jij ze echt verkeert ziet en verdraait gaat me echt te ver.
Wat ben jij achterbaks zeg. Volgens mij zou je de mailtjes die je steeds aan anderen schrijft over mij eens goed onder de loep moeten nemen. Want je aanvallen zijn echt heel laag en kloppen grotendeels niet.