Ik heb niemand gebekritiseerd of gekwetst
Anna loopt hier de hele boel te manipuleren en alles zeer negatief te verdraaien;
Sa is gewoon iemand die misschien teveel verwacht had of gewoon nooit tevreden is. Ze vond het resultaat nihil.
Voor de duidelijkheid… ik ben iemand die hier enkel geprobeerd heeft om mn “medelotgenoten” op te beuren. dus waarom val je mij aan?? omdat Anna het zegt dat ik slecht ben??
Anna voelt zich blijkbaar nog steeds niet iets beter na 5 weken met haar neus. Ze heeft een zeer negatieve instelling dus dat maakt het erg moeilijk.
mensen hebben verschillende karakters
overigens valt het niemand op dat degene die dit topic is begonnen allang gevlogen is.
Inmiddels is S. waarschijnlijk ook al aan de beterende hand gezien haar operatie dus ook 3 weken geleden was toen ze het schreef en er ook vast als een muppet uit zag……
Ik vind het gewoon erg kwalijk allemaal.
Op een van de eerste pagina's was er ook al iemand (een nieuweling) in de veronderstelling dat de meeste mensen ontevreden waren over NT. Puur door dit topic waarschijnlijk.
Omdat jullie zonodig jullie ongenoegen moeten uiten…
Ik heb na mijn eerste operatie nooit in de openbaarheid geroepen dat ik geopereerd was door NT.
ik heb wel mn negatieve gevoelens op het forum gezet, maar nooit openbaar de naam van de chirurg genoemd. Achteraf ben ik blij daarom omdat ik dus best tevreden was over mn neus.
Nu komt het ook wel weer goed.
Mensen moeten het alleen tijd geven…
en ja, jij bent al eerder door een andere chirurg geopereerd, en Anna dus ook
met de tweede of derde neuscorrectie kan je gewoon minder goed resultaat behalen.