Ervaring met Noorman van der Dussen

• vann

Hey Mimi,

alles hangt volgens mij af van je verwachtingen… Ik wou gewoon een mooiere versie van mijn eigen neus, en deze verwachtingen heeft dr van der Dussen ingelost. Deze neus past in mijn gezicht. Maar of hij van mijn neus nu echt een mini-neusje zou kunnen maken? Dat weet ik eerlijk gezegd niet… Ik twijfel of er van een dikke vlezige neus met dikke huid een klein fijn neusje kan gemaakt worden dat er natuurlijk uit ziet… Maar da's mijn mening hé - wel gebaseerd op het bekijken van 1000-den voor en na foto's :-)

Qua wachttijd zit het wel goed - normaalgezien kan je een maand na de consultatie geopereerd worden.

Groetjes,

• Nosy

Wat ik heb gehoord is dat Noorman nog wel een paar jaar doorgaat. Hij is inmiddels wel al bijna 70 jaar.

• Billie1989

Oke bedankt Nosy! Dat zou voor mij wel erg goed nieuws zijn! Ben jij ook door hem geopereerd?

• Nosy

Billie, ik ga over ruim 2 maanden maar heb wel resultaten van hem gezien. Waarom ga je pas volgende zomer?

Nosy

• Billie1989

Amai das wel spannend! Voor de eerste of tweede keer geopereerd?

Ik kan pas tegen volgende zomer omdat ik nu afstudeer en dan begin te werken dus vooraleer ik de eerste keer vakantie kan nemen zitten we al volgende zomer! Weet je ook al hoeveel je moet betalen?

Groetjes!

• Nosy

Ja weet ik. Als je meer info wil: champagnemoetchandon@hotmail.com

• mimi

Hoeveel dagen moet je verzuimen van werk voor een operatie bij Dussen?

Ik probeerde te mailen maar ik kan pas antwoord krijgen na de vakantie ofzo.

• vann

Ik persoonlijk heb 2 weken vrij genomen, en dit was meer dan voldoende.

• Isabelle

Heeft iemand misschien de contact gegevens van Dr. Noorman van der Dussen?

Ik wil niet per ongeluk bij de verkeerde aankloppen voor mijn neus correctie…

Veel dank

• mimi

Hoe duur waren de ziekenhuiskosten voor jullie?

Hoe lang lig je in het ziekenhuis daar en moet je de tampons er daar uit laten halen of thuis zelf?

Ik heb gemailt naar het ziekenhuis en om een afspraak te maken voor consult moet ik dat maximaal 3 maanden van te voren aangeven, was dat bij jullie ook zo lang.

Die promafactuur, wat houd dat allemaal in en willen ze dat je het overmaakt via rekeningen of op een andere manier betaald. Ik hoorde zojuist dat mensen het een maand van te voren betalen?