Ben je degene die eerder als S heeft gereageerd in “ het ” betreffende topic over de chirurg in kwestie?
best raar dat er toch een groot aantal personen is waarvan de slechte ervaring met hem overeen komt, en min of meer een soort trauma hebben……..
Volgens sylvia moest ik me geen zorgen maken enzo, en was het iemand die normaal alles netjes oploste.
Nu ik jouw verhaal lees, denk ik dat ik toch maar eens een second opinion bij noorman van der dussen ga nemen.
het is ruim 10 maanden na mn derde operatie, ik heb ook wel het gevoel dat me wijs is gemaakt dat het niet beter kon. Eigenlijk heb ik alle keren ook totaal geen enkele inbreng in de operatie of het resultaat gehad. Ik ben eerder niet naar Antwerpen gegaan vanwege de afstand.
ik hoop alleen dat je ook echt tevreden blijft met je neus ondanks de hersteloperatie door van der dussen. Het kan best zo zijn dat je neus je over een paar maanden totaal niet bevalt of ineens weer rare complicaties krijgt en dan ook weer lelijke dingen over van der dussen gaat schrijven. Ons zelfbeeld schommelt nu eenmaal en een neus veranderd ook in de maanden na een operatie
Ik heb nu momenteel ergere dingen dan mijn neus. Er is zomaar een bult onder mijn ooglid ontstaan (chalazion)
Ik wil dat ook weg hebben binnenkort…..het is vele malen belangrijker dan die neus die vroeger toch al lelijk en niet perfect was voordat ik er uberhaupt aan was geopereerd. Ik heb na al die tijd immers ook wel ; afscheid; kunnen nemen van mn oude neus. Dit is zo slecht nu ook weer niet. Maar toch heb ik er nog problemen mee. Het moet wel gewoon goed zijn voor de rest van mij leven,
het zal wel moeilijk zijn als het puntje bij paaltje komt weer vertrouwen te hebben,
ik heb lang in sprookjes van plastische chirurgie geloofd, maar keer op keer heb ik een klote tijd ervoor terug gekregen.
Ik voel me nu een oude eenzame vrouw, het echte leven is me min of meer voorbij gegaan de laatste jaren…. geen vakanties, geen vrienden meer, heb zelfs geen behoefte om een man te zoeken gezien ik me nu eenmaal zo voel.