Ervaring met Noorman van der Dussen

  • hoi

    Ben je degene die eerder als S heeft gereageerd in “ het ” betreffende topic over de chirurg in kwestie?

    best raar dat er toch een groot aantal personen is waarvan de slechte ervaring met hem overeen komt, en min of meer een soort trauma hebben……..

    Volgens sylvia moest ik me geen zorgen maken enzo, en was het iemand die normaal alles netjes oploste.

    Nu ik jouw verhaal lees, denk ik dat ik toch maar eens een second opinion bij noorman van der dussen ga nemen.

    het is ruim 10 maanden na mn derde operatie, ik heb ook wel het gevoel dat me wijs is gemaakt dat het niet beter kon. Eigenlijk heb ik alle keren ook totaal geen enkele inbreng in de operatie of het resultaat gehad. Ik ben eerder niet naar Antwerpen gegaan vanwege de afstand.

    ik hoop alleen dat je ook echt tevreden blijft met je neus ondanks de hersteloperatie door van der dussen. Het kan best zo zijn dat je neus je over een paar maanden totaal niet bevalt of ineens weer rare complicaties krijgt en dan ook weer lelijke dingen over van der dussen gaat schrijven. Ons zelfbeeld schommelt nu eenmaal en een neus veranderd ook in de maanden na een operatie

    Ik heb nu momenteel ergere dingen dan mijn neus. Er is zomaar een bult onder mijn ooglid ontstaan (chalazion)

    Ik wil dat ook weg hebben binnenkort…..het is vele malen belangrijker dan die neus die vroeger toch al lelijk en niet perfect was voordat ik er uberhaupt aan was geopereerd. Ik heb na al die tijd immers ook wel ; afscheid; kunnen nemen van mn oude neus. Dit is zo slecht nu ook weer niet. Maar toch heb ik er nog problemen mee. Het moet wel gewoon goed zijn voor de rest van mij leven,

    het zal wel moeilijk zijn als het puntje bij paaltje komt weer vertrouwen te hebben,

    ik heb lang in sprookjes van plastische chirurgie geloofd, maar keer op keer heb ik een klote tijd ervoor terug gekregen.

    Ik voel me nu een oude eenzame vrouw, het echte leven is me min of meer voorbij gegaan de laatste jaren…. geen vakanties, geen vrienden meer, heb zelfs geen behoefte om een man te zoeken gezien ik me nu eenmaal zo voel.

  • Annie

    Voor hoi,

    Waarom wil jij iemand ongerust maken die nu gelukkig is met haar neus? Ik heb deze mevrouw meerdere keren ontmoet en het resultaat is schitterend en indien zij zich nog zorgen zou beginnen maken over iets zal Dr. Van der Dussen haar wel verder helpen op een deftige manier. Deze dokter zal niemand iets beloven of wijsmaken wat niet kan, het is een zeer voorzichtig en eerlijk persoon.

  • Vann

    Dag Rifka,

    mag ik vragen wie jouw eerste operatie heeft uitgevoerd?

    Ik woon in België, heb een heel mannelijke dikke neus en overweeg een neuscorrectie, en ik wil echt de beste chirurg van België qua neuzen. Ik woon in Oost-Vlaanderen, dus Antwerpen is toch wel een heel eind van hier, maar als dr Van der Dussen echt zo goed is, dan kan ik misschien toch best eens een afspraak maken. Momenteel ben ik al op consult geweest bij dr Vandeputte (heel vriendelijk maar niet zoveel ervaring met neuzen), bij dokter Roche (heel kort, maar volgens mij wel bekwaam). Het is zo moeilijk om een keuze te maken

    :(

    Groetjes,

  • hoi Annie

    Sorry Annie, Als ze in juni of juli is geopereerd kan er toch nog heel veel veranderen……………….

    Jullie hebben ook wel een beetje erg veel vertrouwen in plastische chirurgie en operaties ineens??

    Het is zeer fout als men negatieve reacties plaatst onder xxx verschillende namen. Mevrouw hierboven geeft dat openlijk toe.

    Ik heb nu geen goed beeld meer over mijn chirurg. Begrijp je dat? Zou het waar zijn dat hij er de laatste tijd een zooitje van maakt ondanks dat legaal verminkt me had verzekerd dat het wel goed zat, waardoor ik weer voor een derde keer onder het mes ging??? Er lijken heel veel “slachttoffers” te zijn.

    of ligt het gewoon aan mij? Ik wil er wel voor uit komen dat ik psychisch erg labiel ben en een heel gestoord verleden heb. Het ene moment kan ik positief zijn en het andere moment heel negatief. Ik ga daar niet om zitten liegen.

    Als het waar ik wat jullie zeggen moet ik dus naar noorman van der dussen. Want dan ben ik hartstikke normaal en kan mijn neus dus ook veel beter……

    Ik mail wel even

  • Annie

    Aan Hoi,

    Ik heb zeker niet ineens veel vertrouwen in plastische chirurgen. Nooit nog zolang ik leef zal ik nog iets laten doen, ik ben teveel verminkt. Hetgeen ik wil zeggen is dat Dr. Van der Dussen zowel Rifka als mij goed heeft kunnen helpen. Dit wil helemaal niet zeggen dat hij voor U hetzelfde kan doen omdat ieder geval anders is maar indien hij niet kan doen wat U wenst zal hij het wel eerlijk zeggen en niet zomaar lukraak beginnen opereren..

  • anne

    Mijn neus door Dr. Vandeputte onder handen laten nemen.

    Volgens mij is de operatie volledig mislukt.

    Na 10 jaar overweeg ik terug een operatie te doen ….. want

    heb nu nog meer complexen dan vroeger.

    Met groetjes,

    Anne claes

  • Vann

    Dag Anne,

    bedankt voor je - jammer genoeg negatieve - reactie. Ik ga het dus zeker niet bij dr Vandeputte laten doen. Ik had zo al een vermoeden… Overigens is het een hele fijne man, maar toen ik vroeg naar zijn ervaring betreffende neuscorrecties zei hij dat ik in heel België geen enkele arts zal vinden die er meer doet dan 30 op een jaar… Dit was geen antwoord op mijn vraag, en bovendien helemaal niet waar.

    Intussen heb ik op aanraden van Sylvia Veerman een afspraak gemaakt met dr Van der Dussen. Ik ben benieuwd.

    Je schrijft dat je een revisie overweegt. Misschien is dr Van der Dussen aan te raden? Dr Roche uit Gent zou ook heel goed zijn, maar over haar vind ik nagenoeg geen enkele referentie terug.

    Ik laat je weten hoe mijn consult was bij van der Dussen.

    Groetjes,

  • Billie1989

    Hallo,

    ook ik ben op zoek naar een goede chirurg die ervaring heeft met revisies. Ik heb mijn neus laten opereren enkele jaren geleden door een arts in België. Het resultaat is niet verschrikkelijk, maar het is niet geworden wat het zou moeten zijn. Ik wil nu echt de beste chirurg. Ik vind het enorm moeilijk om te kiezen..

    Ik hoor hier dus vele goede reacties over dr. Noormann van der Dussen en heb ook al een enkele keer iets goed gehoord van dr. Roche. Ik heb soms het idee dat sommige dokters in Nederland meer ervaring hebben dan de beste chirurgen in België op het gebied van neuzen. Zo hoor ik ook veel goeds over dr. Lohuis. Deze opereert wel enkel in Nederland. Het zou natuurlijk makkelijker zijn als ik me in België zou kunnen laten opereren maar enkel als ik hier ook een goede chirurg vind!

    Ben benieuwd naar het consult bij dr. van der Dussen, Vann!

    Groetjes.

  • Vann

    Hey Billie,

    ik ben vandaag op consult geweest bij dr van der Dussen, en ik heb een zeer goede indruk van deze man. Hij is uiterst sympathiek, en heeft zijn tijd genomen voor mij - in tegenstelling tot dr Roche. Hij heeft mij piekfijn uitgelegd wat hij met mijn neus van plan is - het betreft een verbetering van mijn huidige neus, en niet zo'n amerikaans wipneusmodel. Hij bekijkt de neus in relatie tot de rest van het gezicht - de neus moet perfect bij het gezicht passen. Niemand mag zien dat er aan de neus gewerkt is. Hij past ook de gesloten benadering toe (bij mij althans). Dit heeft als voordeel dat er geen litteken zal zijn, en dat hij direct ziet waarmee hij bezig is.

    Maw hij leek mij perfect te begrijpen!

    Ik heb al een datum vastgelegd om ervoor te gaan (na jaren twijfelen) - Noorman van der Dussen lijkt voor mij de beste keuze.

    Want inderdaad, in België is het moeilijk om iemand te vinden die veel ervaring heeft met neuscorrecties - PS: ervaring heeft hij zeker want hij is niet meer van de jongste :-)

    Groetjes,

  • Billie1989

    Hey Vann!

    Bedankt voor je reactie! Het is altijd fijn om te weten hoe het gegaan is op een consult! Ben heel erg benieuwd hoe het bij

    je gaat worden maar ik denk dat je je niet te veel zorgen moet maken, uit de reacties lijkt hij me erg bekwaam. Je zal er wel erg naar uitkijken!

    Ik hoop dat je zeker nog eens iets laat weten hoe je operatie gegaan is. Ik ga zeker ook op consult gaan bij deze dokter. Dan kan ik eens

    zien wat hij me te vertellen heeft! Voor wanneer is je operatie gepland? Heel veel succes alvast!

    Groetjes!