Ervaring met Noorman van der Dussen

  • gerdje2011@hotmail.com

    nn

  • LadyD

    Nou ik ben 2 weken terug bij dhr noorman van der dussen op consult geweest. Ik vond hem erg deskundig en bekwaam over komen.

    Hij legde de dingen goed uit en liet verschillende resultaten zien van zijn werken. Zag er allemaal stuk voor stuk mooi uit.

    Hij doet niet aan foto bewerken, wat ik erg jammer vind. Maar hij kon goed vertellen waarom hij dit niet doet en daar in had hij misschien ook wel weer gelijk.

    Wel ging hij met zijn vinger en handen mijn neus vormen met hoe het zal moeten worden en de neus die bij mij past volgens hem. Dit deed hij voor de spiegel en het leek mij erg mooi maar het is moeilijk te zien vanuit mijn oog punt.

    Ook zij hij tegen mij dat er niet veel af hoeft en dat niemand moet zien als hij aan mijn neus gezeten heeft. Met dat laatste bedoeld hij waarschijnlijk een neus die in mijn gezicht past alsof er nooit wat anders heeft gezeten. Dat is wel goed maar met dat eerste twijfelde ik wel een beetje. ik vind juist dat er veel af moet en je mag het opzich ook wel weer zien. Doe het niet voor niks:P

    Maar ik wil nu nog bij middelweerd op consult alleen hoorde ik dat dit 200 euro kost voor een consult.

    Ben benieuwd wat de huisarts voor mij kan betekenen.:P

  • Nasine

    Hi LadyD,

    200 euro voor een consult vind ik wel heel duur!! 50 euro oké, maar 200?

    Ik zou zelf ook willen dat er meer af gaat dan een beetje en ‘subtiel’.

    Op internet vind je veel foto's en filmpjes met voor en na foto's en bij een hoop

    heb ik zoiets van: Dit is toch half werk? Nu is het toch nog groot of niet mooi…?

    Misschien goed aangeven dat NvdD het niet te subtiel moet aanpakken?

    Groetjes, Nasine.

  • Machista

    Hoi Sisi,

    Spijtig dat je niet helemaal tevreden bent, maar langs de andere kant moet er toch iets goed uitgekomen zijn indien je toch overweegt om een 2de keer bij hem onder het mes te gaan. Ik vond dr NVDD ook heel aangenaam en vriendelijk maar het is uiteindelijk het eindresultaat dat telt toch?

    Ik maak me echt zorgen…

    Zien de mensen in jouw omgeving nu een verschil of niet?

    Misschien is de neus wel subtiel en mooi aangepast maar als perfectionist kan men uiteraard steeds naar de minpuntjes blijven kijken.

    Ik moet denken aan iemand die mij prive wat voor en na foto's heeft doorgestuurd en ik moet zeggen ik vond het resultaat subliem terwijl deze persoon niet volledig tevreden bleek te zijn.

    Ik zou het echt op prijs stellen moest jij ook wat voor en na foto's kunnen doorsturen. Echt een héél grote hulp…

    Ik ben eigenlijk heel benieuwd. Je kan de foto's onherkenbaar maken hé. Sowieso worden ze enkel bekeken en verwijdert.

    Groetjes en take care ;)

    Machista

  • sisii

    Hoi!

    Ja vind het ook best raar, want net nadat het kapje eraf was, was ik er blij mee. Ook al had ik hem eigenlijk toch net iets korter gewild, maar goed inderdaad wat jij zegt je moet ook niet op alles gaan letten als het geheel gewoon mooi is. Maar enkele dagen na het kapje eraf was gehaald werd mn neuspunt uit het niets héél bol en automatisch oogde het een stuk langer (mm doen het hem!) en wat ik in mn vorige berichtje al zei, had ik wel al gelijk een hump net na het kapje (ben benieuwd of dat nog recht word).

    De mensen in mn omgeving zien het niet nee.. En als ik hun mening vraagt zeggen ze dat het iets spitser is geworden, maar verder niet veel verschil zien.

    Hmm ja soms is subtiel aanpakken genoeg, maar ik had echt een behoorlijk lange, bobbelige neus. En nu is het nog steeds bobbelig en haast niet korter :( (ja misschien een halve milimeter). Ik heb echt geen idee of dat nog door de zwelling komt of zo??

    Achja in februari kan ik mn hart in ieder geval uitstorten bij dokter van der dussen haha!

    Ik hoop eigenlijk dat mn neus, naarmate het verder ontzwelt, nog veel veranderd, want onder het mes gaan is niet niks.. Zou het liever niet doen natuurlijk! Maarja ik heb ook weer zoiets van, heb er tog een paar duizend euro voor betaald dus wil ik ook een neus waar ik ruim tevreden mee ben.

    Is goed ik stuur je wel een voor en na foto, wat is je email? :)

    Jij gaat in december onder het mes toch? Wat wil je aan je neus laten doen?

  • sisii

    P.s

  • sisii

    P.S ben nu foto's aan het kijken van de 1ste en 2e dag na het kapje eraf was gehaald, en als ik die vergelijk met hoe het nu is, zie je wel hoe dik-achtig mn neus nu nog eigenlijk is.. Als ik het zo weer terug krijg als net na het kapje dan laat ik er denk ik niks meer aan doen, desalniettemin moet dat overgebleven humpje wel weg gaan! Ik ga iniedergeval zeggen tegen de dokter dat ik een revisie niet uitsluit. De tijd zal het zeggen..

    Pff wat een stress-periode zeg, had zeker niet verwacht dat het psychisch zo zwaar zou zijn. Ik dacht altijd voordat ik onder het mes ging van: ‘'als het kapje eraf is en ik vind het gelijk mooi dan blijft het zo en wordt het zelfs nog mooier!’' Dat las ik namelijk ook altijd van mensen op het internet! :S Apart..

    Groetjes

  • Machista

    Hoi Sissi,

    Als je neus er leuk uitzag net na het verwijderen van het kapje denk ik wel dat het weer die vorm zal aannemen. Je zal het wellicht nog wat tijd moeten geven.

    Bij mijn zus heeft het ruim een jaar geduurd voordat de zwelling weg was en bij m'n nicht was na 2 weken al niets meer te zien van de operatie.

    Ik denk dat het wat afhangt van persoon tot persoon. Ik hoop natuurlijk op het beste scenario want ik vrees dat ik emotioneel anders een wrak wordt.

    'k ben nu al echt een stresskip laat staan als er wat fout loopt. De neuscorrectie is inderdaad voorzien voor midden december maar eerlijk gezegd begin ik wel te twijfelen. Het is een pak geld voor zoals jij het ook zegt “een subtiele verandering”.

    Ik weet niet of het de gewoonte is maar ik zou graag nog eens een 2de x op consultatie willen gaan…wat denk je??

    By the way heel erg bedankt dat je wat foto's wil sturen. Ik stuur je even in een privé bericht mijn e-mail.

    Groetjes

    Machista

  • gerdje2011@hotmail.com

    kok

  • ceejay88

    Hoi,

    Ik heb mijn ervaring in een blog verwerkt. Wou dit graag delen, aangezien ik weet hoe moeilijk het is om een beslissing te nemen als het gaat om de keuze van een bekwame plastisch chirurg.

    Het adres: http://ceejay333.wordpress.com

    Even voor de duidelijkheid: bij mij betreft het een neustipcorrectie (geen revisie).

    Groetjes!