Ervaring met Noorman van der Dussen

  • leonstevens@hotmail.nl

    Hallo allemaal,

    Ik hoop dat iemand van de mensen die ervaring heeft met NVDD dit forum nog leest en contact met me wil opnemen. Ik ben een man van 22 en overweeg een neuscorrectie bij hem. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen. Neem alsjeblieft contact met me op: leonstevens@hotmail.NL

    Alvast bedankt!

  • valderal

    Wauw, ik heb ongeveer hetzelfde als jij alleen niet het geluk om al een correctie gehad te hebben. Ik wil graag een neustipcorrectie. Hoeveel zu dat ongeveer kosten denk je en waar werkt hij nu? Hoe is hij te bereiken?

  • Delva

    Hoi ,

    Iemand ervaring met Plastische chirurg | Dr.Hubert Tytgat ?

    Dr Hubert Tytgat werkt in het Monica ziekenhuis Antwerpen . website : http://www.corpusplus.be/neuscorrectie/fotos-neuscorrectie-rhinoplastie

    Grts

  • Paco

    Peter Schreef:

    ——————————————————-

    > Hey Vann,

    >

    > Wat fijn dat je nu tevreden bent met je neus. Ik

    > word zelf midden juni geopereerd door NVDD. Het

    > betreft een neuspuntcorrestie gesloten benadering.

    > Daarnaast wordt mijn septum recht gezet om mijn

    > ademhaling te verbeteren. Naast het

    > proformafactuur (4.500 euro) is er een brief voor

    > mijn zorgverzekering, om de kosten voor de

    > septumcorrectie te dekken. Heb jij ook iets

    > teruggekregen van het ziekenfonds? Wanner hoor je

    > meer over de operatie, zoals medicatie etc. Ik heb

    > niet gehoord dat ik een nachtje hoef te blijven.

    > Maar ik vind het bedrag wel hoog.

    >

    > Gr Peter

    Hoi Peter ,

    Ik heb ook een afspraak bij Dr VDD en het is ook voor een septum en neuspuntcorrectie . Wat heb je terugbetaald gekregen van de ziekenfonds ?

    Grts Sam

  • deborahdc

    Net zoals jullie ben ik niet tevreden met mijn neus. Ik heb al vele uurtjes op internet gezocht en telkens kom ik Van der dussen zijn naam tegen. Na alle ervaringen te lezen heb ik besloten een afspraak te maken voor een consultatie. 15 juli mag ik gaan!!! Ik ben echt benieuwd wat hij gaat zeggen. Ik heb een bult op mijn neus en mss mijn neustip ook verkleinen maar of dit nodig is zal ik 15 juli horen. Ook ga ik vragen voor een kinimplantaat. Vooral zijaanzicht stoort me. Foto's haat ik want elke keer zie ik neus en kin.

    Ik heb me dan ook op het forum ingeschreven om verder ervaringen te delen.

  • deborahdc

    dag lotgenoten :)-D ik dacht hier al een bericht geplaatst te hebben maar ik zie het niet dus probeer ik nog eens.

    ik ben zoals jullie niet tevreden met mijn neus. ik kijk al heel lang sporadisch naar foto's van neuscorrecties maar de laatste tijd ben ik er veel mee bezig. foto's van me storen me enorm. vooral foto's van zijzicht kan ik niet zien. neusbrug staat een “hump” op een bochel dus. ook heb ik te weinig kin. ik zou graag neusbrug corrigeren en kinimplantaat.

    15 juli heb ik consultatie bij noorman van der dussen. ik ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen. ook heb ik enkele consultaties via mail gedaan omdat het te ver rijden is voor enkel consultatie. zo hoor ik ook meerdere meningen en kan ik daarna nog beslissen. voorkeur gaat zoiezo uit naar van der dutsen door alle goede ervaringen die ik lees van hem.

    iemand die graag foto's deelt van hun neuscorrectie door van der dussen??

    ik hou jullie op de hoogte.

  • Marjolein

    Hoi allemaal,

    Heeft iemand ervaring met dokter Noorman van der Dussen voor wat betreft neuscorrecties?

    Graag jullie ervaringen AUB..??

    Groetjes!

  • L.

    Hoi ik ben ook van plan om een neuscorrectie te laten doen (gesloten techniek) door Dr. Noorman van der Dussen. Heb al een intakegesprek gehad en dat beviel goed. Ik kan helaas niet veel recente ervaringen vinden voor deze ingreep. Zijn er mensen die hier iets over kunnen zeggen?

  • Conny

    Voor mij is het alweer 27 jaar geleden, dat ik door dr Noorman van der Dussen geopereerd ben. Dit was voor mij een keerpunt in mijn leven. Had ervoor al zo’n 20 tal operaties gehad, maar wat hij voor mij gedaan heeft was fenomenaal. Geboren met lip, neus en gehemelte spleet was het leven niet echt aangenaam. Veel voorgaande operaties hebben niet het resultaat kunnen geven, welke hij wel voor elkaar heeft kunnen krijgen, Deze man is zo bekwaam, maar ook als mens speciaal. Begripvol en zorgzaam, hij is er voor jou, ziet je staan als mens en niet als nummer zoveel. Meesterwerk is wat hij aflevert en ik kan het weten met inmiddels ver over de 30 ingrepen. Destijds werd het voor mij vanuit de zorgverzekering ook vergoed, omdat ze in Nederland geen arts wisten die de zelfde capaciteiten had als hij. Dat lijkt mij voldoende te zeggen over zijn bekwaamheid. Mocht je twijfelen, niet doen je bent in zeer goede handen!!!