Ervaring met Noorman van der Dussen

• vann

Hey Peter,

een week voor de operatie hebben ze mij gebeld om mij het uur te melden dat ik mij moest aanmelden. Voor de rest eigelijk niets speciaal gekregen van informatie. Heb dus niets speciaals gedaan. Ik ben inderdaad 1 nachtje moeten blijven. Na de operatie heb ik wel een brief gekregen met wat richtlijnen.

Bij mij is het ziekenfonds ook tussengekomen, maar de proformafactuur was bij mij toch een heel stuk lager. Dus uiteindelijk heb ik niet veel zelf betaald. 4500 euro is inderdaad veel geld.

Veel succes, en hou ons op de hoogte!

• Peter

Hey Vann, bedankt voor je reactie. Ik neem aan dat mijn zorgverzekering het deel van de septumcorrectie betaald. Heb jij dat ook moeten regelen via een e 112 document? Kreeg jij ook geld terug voor vanwege je ademhaling? Ik vind het wel veel geld, operatie zou zon twee uur duren en er wordt alleen gewerkt om mijn neuspunt te verfijnen en een recht zijprofiel te creëren, in combinatie met het septum dan. Dat is dus niet een totale correctie. Wellicht heeft de prijs te maken met de moeilijkheidsgraad of zijn ze sowieso omhoog gegaan? Wat moest er bij jou gebeuren? Nou ik ga er toch vol voor omdat ik gewoon heel her gevoel heb dat NVDD een goede arts is. Ik houd iedereen op de hoogte.

• vann

Hey Peter,

ik ben van België - dus ik heb niet speciaal iets moeten regelen. Alles is voor mij gedaan :-)

Bij mij heeft de operatie 2.5 uur geduurd. Hij heeft een bult weggevijlt, mijn neus versmalt en mijn neustip verfijnd… Ik begin te denken dat er een fout bij de facturatie gebeurd is, want ik heb echt niet veel betaald :-)

• Mimi

Hoi,

Is er een prijslijst voor correcties van Dussen online?

Wat kost ongeveer een totale neuscorrectie en bovenooglidcorrectie?

• lara

Dag mimi,

ik onderga binnenkort een totale neuscorrectie bij dr noorman, dit zal 4500 kosten. Bovenooglidcorrectie weet ik niet, maar ze zijn niet veel duurder dan gemiddeld op internet bij andere klinieken te vinden is denk ik. Er is helaas geen prijslijst van dr noorman te vinden op het internet. Een prijsindicatie zou je tijdens de consult kunnen krijgen. Hij is trouwens wel echt een aardige en eerlijke chirurg die je echt op je gemak stelt. HIj zal je ook geen dingen voorstellen die niet bij je passen.

Succes!

• Billie1989

Hoi Lara,

ik wil ook graag een operatie bij Noorman van der Dussen (revisie van m'n neus). Maar voor mij zou pas een operatie kunnen volgende zomer. Heb echter schrik dat hij dan op pensioen is. Heb jij daar soms enig idee van?

Groetjes

• Lara

Heey billie, uhm ik heb eigelijk geen idee, maar ik heb met hem afgesproken dat ik het binnen een half jaar zou doen en hij zei niks over pensioen. Ik spreek hem sowieso volgende week dinsdag, ik zal het dan vragen en het je dan laten weten!

Groetjes

• Billie1989

Oke Lara! Dat zou heel fijn zijn, alvast bedankt!

Groetjes

• Mimi

Is Noorman ook een pc dat zorgd voor verschil, zoals van een grote neus een mooi klein neusje maken?

Er is er lange wachttijd tussen het consult en de operatie?

• Billie1989

Hoi Lara,

hoe is het gegaan bij Noorman van der Dussen? Heb je eens geïnformeerd naar zijn pensioen? Wanneer word je geopereerd! Ik ben benieuwd…

Groetjes