Ook ik ervaar een revisie bij Noorman, zijn er speciale dingen die ik moet weten over hem?
Hoi,
Ik wil ook heel graag een hersteloperatie, maar denk toch maar niet bij de arts die mij eerder heeft geopereerd. Ik moet wel geloven dat Noorman echt goed moet zijn gezien de reactie over hem.
Voor mij is het een enorme afstand van Noord Nederland helemaal naar Antwerpen. Ik ga maandag even contact met hem zoeken en vragen of het ook mogelijk is mail/telefonisch contact te leggen en mijn neus nu en gewenste neus te bespreken. Weet iemand trouwens of dit mogelijk is? Ik kan me voorstellen dat mensen denken dat dit het stomste wat iemand zou kunnen doen om op deze manier aan je neus te laten sleutelen maar de afstand is voor mij echt een probleem.
Zou iemand mij wat foto's willen toesturen met je neus voor en na de operatie van Noorman? Zou ik echt heel heel erg waarderen!
Groetjes
Nu heb ik begrepen dat de kosten ongeveer 4000 euro kunnen zijn. is dit inclusief de ziekenhuis kosten en verdoving of komen die er ook nog eens bij? zo ja, hoe duur zou het dan kunnen worden? Hoe moet je het regelen om het ziekenfonds een deel te vergoeden en met welke redenen is dat toegestaan? bij wie moet er contact worden opgenomen daarvoor?
Hoi,
Hoe regelden jullie het met vervoer terug? aangezien niemand bij kan halen is de taxi de enigste optie toch? hoe duur is dat en weten jullie een bedrijf dat naar Noord Holland rijd? Hoe zit het met tampons eruit halen als je thuis bent? moet je hiervoor de huisarts bellen om te vragen of hij langskomt? snap er niks van xD
hoi allemaal!
Na het lezen van jullie berichten hier heb ik t een en ander begrepen over Dr Noorman van der Dussen.
Hij is vriendelijk, luistert naar je en weet waar die mee bezig is!
Nu heb ik alleen nog de vraag; heeft hij ervaring met etnische neuzen? dus afro-amerikaanse neuzen (dopneuzen, platte neuzen etc).
Ik ben al op consult geweest bij Dr Lohuis, die zegt dat het wel mogelijk is omdat hij het in een ‘ergere’ situatie heeft gezien qua breedte van mijn neus en dikte van mijn huid. Toch wil ik nog even verder kijken en zie ik hier veel goede resultaten van noorman. Alleen nu nog de vraag dus, kan hij mij ook helpen? is het de moeite waard om helemaal naar antwerpen te gaan voor een consult terwijl vooraf al bekend had kunnen zijn dat het niets word..
Bedankt & groetjes!
Dag neus123
Dr Noorman van der Dussen is ook een FFS chirurg, hij heeft veel ervaring met het feminiseren van mannelijke neuzen en omdat die over het algemeen breder en dikker (mannen hebben een dikkere opperhuid dan vrouwen) zijn denk ik wel dat hij ervaring heeft op dit gebied. Hij gaat als onderdeel van mijn neuscorrectie mijn neus ook een beetje versmallen. Wat mij gerustelt bij hem is zijn eerlijkheid en zijn streven naar een natuurlijk resultaat. Daarbij komt ook nog eens zijn jarenlange ervaring. Ik was blij dat ik bij hem op consult ben geweest, ik raad jou aan hetzelfde te doen, al is het alleen om zijn mening te horen. Echt, het is een zeer ervaren chirurg! SUcces met welke beslissing je ook maakt!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?