Hallo,
Ik overweeg een neuscorrectie uit te voeren, ik heb een vrij smal gezicht met een grote neus (de neus valt dus erg op). Hierdoor voel ik me, vanaf vroeger, onzeker, maar ik heb nooit de eerste stap durven te nemen om het daadwerkelijk uit te voeren. Tegenwoordig denk ik dat ik genoeg moed heb verzameld om actie te ondernemen. Wie weet hoe ik dit het beste moet aanpakken? Moet ik eerst naar de huisarts gaan voor een verwijsbrief? Ik neem aan dat ik niks vergoed krijg aangezien het enkel berust is op “psychische” klachten: onzekerheid, altijd foto's proberen te vermijden, haren altijd los hebben ter camouflage (nooit een staart dragen) etc.
Mijn neus heeft:
-Een zgn. hump (bobbel)
-Brede neusrug
-Ook zou ik een “smallere” neus willen hebben (optisch gezien oogt hij groot)
-Neustip en vleugels zou ik ook graag smaller willen hebben.
Uit bovenstaande kan ik al min/meer concluderen dat ik een “totale neuscorrectie” moet ondergaan (ik heb al “zelfonderzoek” verricht via internet)
Overigens voor de duidelijkheid: Ik streef niet naar perfectie. Ik wil gewoon een neus die “meer” bij mij/mijn uiterlijk past en die meer in en bij mijn smalle gezicht past. Voor de verder rest ben ik meer dan tevreden over mijn uiterlijk, alleen mijn neus is van jongs af aan een ontzettend storende factor geweest.
Graag zou ik in contact willen komen met de mensen die zich door Frans Noorman van der Dussen hebben behandeld en die het niet erg vinden om mij van “voor en na foto's” te voorzien zodat ik een beeld kan schetsen over de werkwijze van de man. Op internet heb ik veel proberen te googlen over plastische chirurgen maar naar mijn mening komt Frans Noorman van der Dussen iedere keer het beste uit de bus. Is er overigens een site van de beoordelingen van plastische chirurgen? Ik ben daar nml. best benieuwd naar.
Ook zou ik graag willen weten:
-Hoelang de wachtlijsten bedragen?
-Ik heb “narcoseangst”, zijn er ook andere methodes/middelen (b.v. sedatie) waarbij er ook neuscorrecties uitgevoerd kunnen worden? Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Narcose wil ik nml. het liefst vermijden.
-Zijn er ook mensen aanwezig die ontevreden zijn over het resultaat van NvdD?
-Klopt het dat hij zowel in NL alsook in Belgie de ingrepen uitvoert? Reisafstand is voor mij geen probleem…kwaliteit vind ik belangrijker…en als ik “goedkoper” uit kan komen is dat ook mooi meegenomen.
-En natuurlijk…hoe “pijnlijk” is de ingreep?
Hopelijk kunnen jullie mij van dienst zijn,
Saar.