Ervaring met Noorman van der Dussen

• jws

Dylan Schreef:

——————————————————-

> Hey,

>

> mijn naam is Dylan, ik ben 20 jaar oud en ik vraag

> me af of iemand een site heeft of duidelijke info

> hoe ik een consult/afspraak met Noorman van der

> Dussen kan maken?

>

> Alvast bedankt!

Hoi dylan,

kijk maar eens op deze site staat wat meer info over de arts.

http://www.feminizationsurgery.nl/

gr

• growtaller@live.nl

Hallo,

Ik wil geopereerd worden door Noorman van der Dussen maar twijfel wel. Het gaat om een neuscorrectie. Geen feminization, want ik ben al een vrouw :P.

Zijn er meisjes/vrouwen die mij hun voor en na foto's willen sturen van hun neuscorrectie.

mijn emailadress is growtaller@live.nl

Alvast ontzettend bedankt.

ps. ik zal ze natuurlijk alleen voor privegebruik gebruiken en op geen enkele manier met andere delen.

Groetjes

F

• Dylan

Hey,

ik ben dus van plan sowieso bij Dr. Frans Noorman van der Dussen aan te kloppen voor een consult. Maar ik wilde even vragen of er iemand die dit leest toevallig een neuscorrectie + kinaugmentatie door deze heeft laten doen? Of enkel een kinaugmentatie?

Ook wou ik vragen aan de mensen die een consult bij deze meneer hebben gehad, hoeveel dit consult kostte? En of jullie een soortement van Voorbeeld hebben gekregen? Of hoe stelt hij zich op in een consult?

• monique

Heeft iemand hier ook ervaring met een tweede operatie, ik heb helaas veel keloidvorming in de neus gekregen na een rhinoplastiek van vorig jaar.

Mijn arts wil deze tweede operatie wel uitvoeren omdat ik allergisch ben voor kenakort, eerder werd de neus geinjecteerd met kenakort.

Ben alleen wel bang dat de keloidvorming na de tweede operatie er ook weer zal zijn, ik heb na de eerste operatiegeen antiobioticacreme voor de neus gekregen.

Misschien is dat voor nu wel belangrijk, en ik heb twee weken na de operatie een flinke longontsteking gehad, waardoor ik dus een week ziekenhuisopname nodig had.

• Saar

Hallo,

Ik overweeg een neuscorrectie uit te voeren, ik heb een vrij smal gezicht met een grote neus (de neus valt dus erg op). Hierdoor voel ik me, vanaf vroeger, onzeker, maar ik heb nooit de eerste stap durven te nemen om het daadwerkelijk uit te voeren. Tegenwoordig denk ik dat ik genoeg moed heb verzameld om actie te ondernemen. Wie weet hoe ik dit het beste moet aanpakken? Moet ik eerst naar de huisarts gaan voor een verwijsbrief? Ik neem aan dat ik niks vergoed krijg aangezien het enkel berust is op “psychische” klachten: onzekerheid, altijd foto's proberen te vermijden, haren altijd los hebben ter camouflage (nooit een staart dragen) etc.

Mijn neus heeft:

-Een zgn. hump (bobbel)

-Brede neusrug

-Ook zou ik een “smallere” neus willen hebben (optisch gezien oogt hij groot)

-Neustip en vleugels zou ik ook graag smaller willen hebben.

Uit bovenstaande kan ik al min/meer concluderen dat ik een “totale neuscorrectie” moet ondergaan (ik heb al “zelfonderzoek” verricht via internet)

Overigens voor de duidelijkheid: Ik streef niet naar perfectie. Ik wil gewoon een neus die “meer” bij mij/mijn uiterlijk past en die meer in en bij mijn smalle gezicht past. Voor de verder rest ben ik meer dan tevreden over mijn uiterlijk, alleen mijn neus is van jongs af aan een ontzettend storende factor geweest.

Graag zou ik in contact willen komen met de mensen die zich door Frans Noorman van der Dussen hebben behandeld en die het niet erg vinden om mij van “voor en na foto's” te voorzien zodat ik een beeld kan schetsen over de werkwijze van de man. Op internet heb ik veel proberen te googlen over plastische chirurgen maar naar mijn mening komt Frans Noorman van der Dussen iedere keer het beste uit de bus. Is er overigens een site van de beoordelingen van plastische chirurgen? Ik ben daar nml. best benieuwd naar.

Ook zou ik graag willen weten:

-Hoelang de wachtlijsten bedragen?

-Ik heb “narcoseangst”, zijn er ook andere methodes/middelen (b.v. sedatie) waarbij er ook neuscorrecties uitgevoerd kunnen worden? Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Narcose wil ik nml. het liefst vermijden.

-Zijn er ook mensen aanwezig die ontevreden zijn over het resultaat van NvdD?

-Klopt het dat hij zowel in NL alsook in Belgie de ingrepen uitvoert? Reisafstand is voor mij geen probleem…kwaliteit vind ik belangrijker…en als ik “goedkoper” uit kan komen is dat ook mooi meegenomen.

-En natuurlijk…hoe “pijnlijk” is de ingreep?

Hopelijk kunnen jullie mij van dienst zijn,

Saar.

• Ni79

Vandaag ben ik op consult geweest en ik ben onder indruk van de NVDD.

Ik heb 1,4 jaar geleden kaakchirurgie gehad en dat is niet gegaan zoals ik wil dat het had moeten gaan. De Nederlandse kaakchirurgen voerden de chirurgie alleen uit dmv een röntgenfoto en zij hebben niet gekeken naar het uiterlijk van de mensen, dat wil zeggen dat zij operen gewoon de kaak zonder te kijken hoe het zal worden met het gezicht van de mensen. Ik ben bij Nolst, Middelweerd en nu bij NVDD geweest en ik heb geen twijfel dat ik me bij NVDD laat opereren. Ik kwam naar hem omdat ik nadat geopereerd ben van mijn kaak, vond ik mijn neus te breed, hij was nooit mooi, maar hij was erger geworden. Ik was opzoek naar een goede chirurg omdat ik heb wel gelezen over mensen die hun neus hebben laten verpesten door doktoren die redelijk en goedkoper waren. Ik heb tegen die forum en goed reactie gelezen over NVDD, toen ik heb besloten dat ik naar hem moest gaan.

Ik moest eigenlijk bijna niets zeggen, hij heeft naar mijn gekeken en genoemd alles waar ik ontevreden mee was met mijn gezicht. Mijn kin zou nog 6 milimeter naar voren moeten brengen maar de originele kaakchirurg deed het niet en door de slecht positie is mijn lippen gevallen, mijn neus breed geworden en de septum gebogen en mijn wangen en kin hebben te veel vet gekregen. NVDD deed precies wat ik doe voor de spiegel, alles wat ik precies wilde verbeteren. Hij gaat mijn breed neus verminderen, mijn kin iets naar voor brengen en de vet die in mijn gezicht is gebleven weghalen. Hij heeft een hele diagnostiek beschreven en was alles die ik wil horen.

Ik ben gewoon overtuigd en ik wacht nu de antwoord met de datum en de kosten.

• kate

Ik heb contact proberen op te nemen met Noorman Van Der Dussen, maar blijkbaar neemt hij geen nieuwe patienten meer aan in AZ Monica. Ze hebben me doorverwezen naar kliniek in Beveren, maar daar krijg ik hem ook niet aan de lijn. Ze konden me ook niet meer info geven. Moest iemand hem toch kunnen bereiken, laat dit aub weten.

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt om mijn neus te laten corrigeren bij hem, en dan krijg je dit nieuws.

Hopelijk kan iemand mij meer vertellen? Ik hoop dat hij er nu niet mee stopt, maar ja,… uiteindelijk zal hij wel op pensioen moeten.

• Feeke

Hey,

Hij werkt idd in Singelberg clinic te Beveren-Waas. Als je belt naar dit nummer +32 (0)3 755 51 00 dan krijg je Dr Oelbrand aan de lijn, hij kan een afspraak voor je maken, dat deed hij ook voor mij. grtjes

• SARA

Beste Kate,

je kunt dr. Noorman ook vinden bij het medisch centrum biltstraat te Utrecht, afdeling mondziekten, kaak-en aangezichteschirurgie, tel:030-2333542, daar opereert hij ook. Veel succes

• gerd

beste mensen ik ben een man van 25 jaar en ben doorverwezen naar dokter noorman van der dussen

omdat ik een volledige neuscorrectie zou willen er is mij ook gezegd dat ik een genioplastie nodig zou hebben

weet er iemand ongeveer de prijs bij hem voor een volledige neuscorrectie en wat is de prijs voor een genioplastie dus kaak naar voren brengen ?

zou het ook mogelijk zijn om misschien foto's van voor en na te sturen of enkel van na voor de mensen die hun oude neus niet willen laten zien

ik zou het echt aprecieren want dit is echt zeer belangrijk voor mij zodat ik weet wat voor werk hij levert

jullie kunnen dit opsturen naar mijn mail gerdje2011@hotmail.com

uiteraard worden foto's niet verder gebruikt !!!