Ervaring met Noorman van der Dussen

• mart

Hoi gerd,

Ik ben op 31 januari op consult geweest en er is mij ook een sliding genio plus een kleine neuscorrectie voorgesteldm

Ik ben nu in afwachting van een e-mail met de verdere gang van zaken. Als ik deze krijg neem ik contact met je op.

Weet iemand hier toevallig hoelang het duurt tussen het eerste consult tot wanneer men contact met je opneemt?

Kan dit weken duren? Als aub iemand hier daar mij antwoord op kan geven.

Alvast bedankt

• gerd

beste,

waarom ben je nu al bijna 2 maanden aan het wachten op een behandeling bij hem ,

is het niet zo dat je met hem als je akkoord gaat dat je een datum voor de operatie kan afspreken?

en wat is de prijs van genioplastie

alvast bedankt !

• Vlinder123

Dag gerd,

Ik ben vorig jaar eind november geopereerd aan een sliding genio. Ik ben zeer tevreden over dr Noorman van der Dussen alleen moet nogsteeds wennen aan het resultaat. Je gezicht veranderd totaal. Zeker in combinatie met een neusoperatie.

Soms herkende mensen mij niet eens meer ! maar mensen die dichterbij staan uiteraard wel . Het is ook niet belangrijk, het gaat er om hoe jij je voelt.

Je bent in goede handen met deze arts, als er wat is bijv met herstel of je hebt vragen dan staat hij echt voor je klaar. Hij heeft een goede kijk op symetrie en luisterd naar je wensen.

Ik zal je een mail sturen waarin ik je wat persoonlijke informatie geef en wat foto's van voor en na mocht je dat willen.

De operatie is prijzig, 4500 euro. De reden dat je misschien langer moet wachten zou kunnen zijn omdat hij inmiddels niet meer in het monica eeuwfeest opereert maar op twee andere locaties (beveren en borne). Hij is ook regelmatig in Londen, een erg druk bezette man. Bij mij ging alles heel vlot.

• gerd

beste,

ik zou het enorm aprecieren moet je contact met mij willen opnemen en eventueel foto's versturen zodat ik met al mijn vragen bij jou terecht kan .

mijn email adres is gerdje2011@hotmail.com

alvast bedankt

word dit bedrag voor of na de operatie gestort

mvg,gerd

• Vlinder123

Ik merk dat er best wat mensen meer vragen hebben over dr Noorman v d Dussen.

Mocht je zelf een sliding genio overwegen (dus een kinvergroting met eigen bot) mail me dan even

op vlindervrij123@hotmail.com

Een beslissing voor een operatie als deze ga je vaak alleen door. Vrienden en familie zullen vaak zeggen dat je het niet nodig hebt en je jezelf moet accepteren.

Maar jij moet met jezelf leven.

Als het je dus erg bezig houdt dan help ik je graag bij eventuele vragen.

Neuscorrectie heb ik (nog)NIET bij deze arts ondergaan maar weet van een patiënte die

naast mij lag dat ze er zeer tevreden over was.

• sandra

hallo lotgenoten

Ook ik ben van plan een neus correctie te laten doen bij dr van den dussen. Ik ben al op consultatie geweest en hij heeft me zeer zeker kunnen overtuigen en ik wil het bij hem laten doen. Maar ik kan nergens voor en na foto's vinden van operaties die door hem zijn uitgevoerd.Als er mensen zijn die me die willen doormailen zou ik heel fijn vinden. Dit betekent echt veel voor mij. ps ik hou jullie nog op ge hoogte groetjes mailadres is kapsalon_silvia@hotmail.com

• playabonita

Hallo,

ik vraag me af hoe het gaat als je na 1 of 2 dagen weer terug gaat naar Nederland hoe de tampons eruit moeten en hoe/waar gebeuren de nacontroles?

Moet je ooit weer terug naar belgie na de operatie?

groetje

• Peter

Hallo,

Ik ben inmiddels 8 maanden geleden geopereerd door NVDD. Ben niet helemaal tevreden, omdat er nog een bobbel zit op mijn supratip. Dit was er al virj snel na de operatie. Hij heeft mijn tip wel smaller en minder wijd gemaakt en mijn neus behoorlijk verbeterd. Alleen zit ik nu met een zogehete pollybreak deformity. Ik heb het in mijn 6 maandelijke consult met hem besproken, hij zei dat de bobbel er niet hoorde te zitten en de lichtlijnen er niet mooi over heen vielen. Hij wist ook niet precies hoe dit kwam enz. Resultaat is dat er een revisie gaat plaatsvinden. Ik heb nog steeds alle vertrouwen in hem, maar moet nog eens goed met hem praten om alles door te spreken. Hoop dat het allemaal meevalt.

Ik vind het een symphatieke, eerlijke vent. Iemand met hart voor zijn patienten en zeker met kwaliteiten. Ik vind hem alleen in de communcatie niet altijd even duidelijk en helder. Je moet wel echt goed doorvragen.

Allemaal succes!!

• Vlinder123

Vervelend voor je dat je dat je niet helemaal tevreden bent Peter. Maar gelukkig erkent de arts je ‘probleem’ en gaat er wat aan gebeuren. Het zal vast wel goedkomen want hij weet wat hij doet.

Succes met de operatie. En laat je weten hoe het is afgelopen?

• playabonita

Nogmaals mijn vraag, vraag me af of niemand mij hier antwoord op kan geven…………….:

Als men 1/2 dagen na de neusoperatie weer naar Nederland gaat, hoe worden de tampons er hier uit gehaald en waar vinden de nacontroles plaats. Moet je daarvoor weer steeds naar Belgie?

Er zullen toch wel mensen uit nederland zijn die door hem geopereerd zijn?

Wat me ook opvalt is dat Anne na haar operatie op 15-12 ttaal niks meer van zich laat horen………….

Vraag me af hoe het haar vergaan is, alles goed is gegaan?