Ervaring met Noorman van der Dussen

• playabonita

Hai Mimi,

kun je mij een priveberichtje sturen. Ik zait nml. met dezelfde vragen.

Misschien ben jij wat meer a.d. weet gekomen intussen?

• peter

Ik was vorig jaar na de operatie in AZ Monica, waar NVDD nu niet meer werkt, direct naar huis gegaan. Althans 3/4 uur na de operatie. Thuis heeft mijn moeder de tampons eruit gehaald, wat verschrikkelijk vervelend is. Ik heb NVDD pas voor het eerst na 6 maanden gezien en gesproken. Je kan van alles met hem afspreken hoor, nu alleen hopen dat hij de revisie ingreep goed voltooid.

Anders wordt het een hel met mijn neus. Ik zit helemaal niet in de put ofzo en kan gewoon naar buiten en van alles doen. Ik heb alleen een lichte pollybreak, bobbel in de supratip regio, wat niet hoort. Daar ben ik ontevreden over, de dokter is het met me eens. Hoop dus dat de correctie me van dit probleem af kan helpen. NVDD heeft mijn neus verder super mooi gedaan.

Iedereen succes en post vooral jullie ervaringen met NVDD

• Lucky

Hoi,

begin februari ben ik geopereerd door dr. Noorman van der Dussen in zijn privékliniek (singelbergclinic) te beveren.

Hij heeft een bobbeltje op mijn neus weggenomen en mijn neustip versmald, ook de hoek neus-bovenlip heeft hij aangepast en

vloeiender gemaakt. Ik ben SUPERTEVREDEN !!!

Hij heeft me een hele mooie neus gegeven die perfect in mijn gezicht past,

de verpleegster en anesthesist, evenals zijn collega dr. Oelbrandt waren allemaal heel vriendelijk en behulpzaam.

Na twee weken kon je al niet meer zien dat er iets aan mijn neus gedaan was.

Dr. NVDD is een echte estheet, hij neemt de tijd voor je en weet wat hij doet.

Zeker en vast een top plastisch chirurg!

• Els

Hallo!

Eerst en vooral een proficiat met je nieuwe neus! Wat fijn dat je tevreden bent!

Ik wil graag een secundaire neuscorrectie laten uitvoeren bij dokter noorman van der dussen. Je kan heel veel goede recenties over hem terugvinden maar ik heb na lang zoeken nog nergens voor- en nafotos gezien van neuscorrecties! :s Heel raar…

Het zou heel veel betekenen voor me als er iemand voor en na fotos wil opsturen naar byworcesteruk@hotmail.com ! (Uiteraard zijn ze voor privégebruik en wis ik ze toch van mijn computer nadat ik ze goed heb kunnen bekijken)

Alvast heel erg bedankt!

Els

• Mus

Weet iemand waar hij nu werkzaam is?

• Sem

hoi iedereen

ik ben van plan een neusoperatie te laten doen bij dr. van der dussen

ik ga begin juni op consult en ben heel benieuwd wat hy van me neus kan maken ;)

maar ik heb nergens foto's kunnen vinden van zijn werk. mijn vraag is dan ook of iemand mij voor- en na foto's zou willen sturen.

zou het zeer op prijs stellen!

heb ook nog geen negatieve reactie gevonden over van der dussen.. hmm issie zo goed?!

vind het allemaal maar spannend haha

@Mus: hij werkt nu in het st. Monica in antwerpen en opereert soms in Utrecht

groetjes

• Sem

Voor de mensen die een foto zoeken ik heb er 1tje gevonden. Het is wel een oude denk ik en die vrouw heeft eigenlijk meer wat aan der gezicht gedaan dan aan der neus, maar goed hij had er toch een stukje afgehaalt las ik. Zie de link:

Jammer dat er geen (recentere) voor- en na foto's van zijn werk zijn. Weet iemand trouwens ook of hij je foto's laat zien als je op consult ben??

@Mus: het is singelberg clinic in Antwerpen!! andere was een foutje van me.

please respond people!!

thanks

• anne

ik heb een 2de revisie bij dr noorman vanderdussen gehad …

omdat de 1ste dokter alles verknald heeft, heeft hij echt al het mogelijke gedaan

om me te helpen.

waarschijnlijk zal er een 3de revisie moeten gebeuren of met botox in eerste

instantie kijken of de neus smaller kan gemaakt worden

als jullie vragen hebben stel ze maar

groetjes en sukses voor iedereen

anne

• Billie1989

Hey Anne,

ik ben ook geopereerd door een andere arts maar wil graag een revisie laten doen bij Noorman. Ik heb echter gewoon veel schrik dat het alleen maar erger wordt. Zou ik wat foto's van je mogen zien (van je neus alleen is goed he)? Ik kan je er ook altijd van mijn neus sturen dan kan ik je laten zien wat bij mij het probleem is. Laat maar iets weten of je dit ziet zitten! Zo niet, geen enkel probleem…

Groetjes