Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je een offerte hebt gekregen. Ik ben 8 mei op consult geweest en ik heb nog niets gehoord.
Hey,
Oh wat erg voor je dat die eerste dokter het verknald heeft! Dat was bij mij ook zo en heb een ingreep bij dokter noorman van der dussen, hopelijk komt het goed.
Zou je mss een paar fotos van je neus voor en na kunnen doorsturen? (van je neus alleen is goed en ik deel ze met niemand).
Ik hoop echt voor je dat het gaat zoals jij het wilt en dat je content gaat zijn met het resultaat!
Veel succes!
x
Hey,
Mij heeft de dokter verteld dat je die tampons er na 2 of 3 dagen zelf voorzichtig mag uitdoen. Dat ze na die tijd er bijna vanzelf uitglijden zelfs. Dus voila en ik denk dat je zowieso na een week of 10 dagen terug bij hem (of een andere dokter) moet gaan om het draad eruit te laten halen en een algemene controle te laten doen. Maar als ik jou was zou ik de nacontroles ook bij NVDD laten doen, uiteindelijk is hij degene die je heeft geopereerd en weet hij waar en hoe hij moet kijken etc etc….. Maar ja, waarom vraag je hem dit niet allemaal? Je kunt hem mss mailen. Een eerste gesprek kost voor een half uur 30euro en voor een uur 60 euro ofzoiets en het 2de gesprek is gratis.
Héél veel succes!
Hallo,
Volgens mij wel want hij gaf bij mij ook een voorbeeld van hoe hij te werk moest gaan bij een Afro neus (ik ben zelf geen Afro-Amer.). Mss kan je hem gewoon eens mailen of bellen met die vraag en dan weet je meteen of het de moeite is om op consultatie te gaan. Een consultatie van een half uur is ongeveer 30 Euro, 1 uur = 60 euro ongeveer. 2de consultatie is gratis.
Tampons mocht je er zelf na 2 à 3 dagen uithalen.
Veel succes
PS: je hebt het over de lange weg die je moet afleggen voor je neus maar plastische chirurgie is geen kinderspel. Je laat je maar 1 keer opereren in je leven en dan moet het ook zo goed mogelijk gebeuren dus baseer je keuze voor een arts vooral niet op aspecten zoals afstand, prijs,…..
Hallo allemaal,
Ik ben onlangs bij Dr. Noorman van der Dussen geweest om even te praten.
Het was een prettig gesprek en ik heb het gevoel dat hij verstand van zaken heeft.
Maar wat ik belangrijk vind is om van anderen te horen wat hun ervaringen met hem zijn.
Hoe is jullie neuscorrectie verlopen? Is het in 1 keer goed gegaan, is je neus verbeterd?
Zijn er mensen die ervaringen willen delen en misschien ook foto's?
Ik vind het toch erg lastig om een zonder genoeg achtergrondinformatie (want er is niet veel online te vinden) hier een beslissing over te maken.
Het zou mij, en ik denk anderen enorm helpen!
Bedankt! Anne
@gerdje2011
Nadat de zwelling weg was zag je bij mij pas hoe het er voor stond . Dat is ondertussen toch al meer dan een half jaar geleden.
Omdat dr NvdD toch goede beoordelingen krijgt overwoog ik een revisie bij hem maar nu twijfel ik toch hoor.
Het is natuurlijk nog erg vroeg om het resultaat te zien hé. Doe wat hij zegt ivm masseren en ga binnen enkele weken nog eens bij hem langs.
Ik duim alvast voor je.
Spijtig dat er zo weinig mensen zijn die door hem behandelt zijn hun ervaringen op dit forum delen.
Groetjes,
Nathalie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?