Hoe gaat het ?

• yvonne

hallo meg,leuk dat je reageert. ik ben er vandaag pas ingekomen op deze site .ik zat veel op de site bioalcamid want ik heb hele ellendige geschiedenis achter de rug dus wat dat spul betreft.ik loop al haast 2 jaar te tobben dus.ik heb al eens een minilift gehad. nou ja had ook nier veel geholpen w,s, niet goed gedaan.en omdat er bioalcamid aan weerskanten van mijn gezicht zat en eruit moest vanwege blauwe gezwellen dus facelift. mar spul zat ook in mijn kin,maar na facelift na 2 maanden zakte de heleboel weer in, is eigenlijk heel vrhaal. en nadien vet oplaten vullen omdat ik put had aan de zijkant ivm dat spul weghalen ,maar ja nu moet ik dus macslift hebben en zal dat meer resulktaat geven hoop ik. ik ben bij de velthuiskliniek maar mocht je wat wille weten kan je me mailen want het is een heel verhaal eigenlijk wel. ik heb jou verhaal niet kunnen volgen maar je heb dus ook macslift ondergaan en heeft dat wel resultaat gegeven?yvonne schreef:

>

> hallo allemaal !ik ga half mei onder het mes voor een

> macslift en halslift,wie heeft dat ook ondergaan en wat zijn

> de resulaten hiervan.ik heb inmiddels facelift gehad wat

> nergens opsloeg want die hamsterwangen zitten er nog

> steeds.hoop graag reactie te ontvangen. groetjes

• yvonne

hallol lalein, nou as ik dit weer lees je verhaal word ik e ook niet vrolijk van dus. ik weet het ook niet meer wat nou juist is dus.jekan het verhaal beetj lezen wat ik gechreven heb aan meg. heb dus veel meegemaakt. facelift is een jaar geleden geweest en littekenszag je haast niet die waren opo de rand van het oor gedaan heel mooi dus.met macslift zeggen ze dat er wel huid weggesneden wordt .ik kan eigenlijk haast niet naar een sandere kliniek gaan ivm met dat bioalcamid wat daar ingespoten is en waar ik veel ontstekingen van heb gehad en eruit heb gezien of ik kon optreden in circus boltini. hele gezwellen dus.mijn kin is niet rond meer vanwege dat spul en ik hoop nu dat het wel rond getrokken kan worden door middels van die lift .nu word ik behandeld door dr.bos esthetisch plastisch ch. van de velthuiskliniek.hij werkt daar nog niet zo heel lang. men zegt dat hij bekwaam is!Lalein schreef:

>

> Yvonne, ik heb een macslift ondergaan in Belgie Gent, vorig

> jaar mei…is ook niet te zien. Nu overweeg ik een S-lift

> plus hals voor het eind van dit jaar. Ik vroeg me ook al af

> of dit niet te kort na elkaar is. mijn littekens bij de oren

> zijn wel vervaagt maar toch maak ik me zorgen of het geen

> kwaad kan zo kort na elkaar weer te opereren.

> Bij mij zou er dan anderhalf jaar tussen zitten als ik het

> ergens in november zou laten doen. Een macslift zou ik zelf

> niet meer laten doen, ik geloof niet in het optrekken van de

> huid, mij lijkt het zinvoller om een stuk huid weg te snijden

> en dan gewoon optrekken en vastzetten. Van de s-liften die

> hier in Nederland gedaan zijn heb ik wel mooie resultaten

> gezien.

>

> Yvonne door wie ben jij geopereerd en waar?

>

> Meg, ik volg je ervaringen en heb met je te doen, aan de

> andere kant weet ik dat het goed komt je bent onder goede

> handen geweest met dr. S dus wacht maar af.

> Het wordt een mooi resultaat na alle ellende die je nu nog

> eventjes ondervindt.

• el

Hallo Lalein.

Een macslift is niet allen optrekken van de huid, het is het wegsnijden van de huid en vast zetten met extra draden zodat de huid op de plaats blijft.

Indien er geen huid bij je is weggenomen heb je beslist geen macslift gehad.

Ben dus zeer nieuwsgierig wat jij met een macskift bedoelt.

Zelf ben ik meer dan dik tevreden met mijn macslift,wordt bog steeds 15 jaar jonger geschat.

Groetjes el

• meg

Hoi Yvonne,

wat een gedoe heb jij allemaal meegemaakt zeg.

Dat je zowiezo nog aan je gezicht durft te laten “sleutelen”

Ik heb 17 april een s-lift met lipo van de hals gehad en alles valt me wel een beetje tegen.

Heb bijna de hele week alleen maar op bed gelegen.

Vandaag gaat het wel aardig, maar nog steeds veel pijn aan 1 kant

Groetjes Meg

• margarita

hoi yvon

ben jij van plan een macslift te laten doen bij dr. Stevens?

ben benieuwd naar je ervaringen. Ik heb bij hem een s-lift laten doen 4 jaar terug, maar vond dat het toch nog niet strak genoeg was rond de kaak ( hij heeft2,5 en 2,75 cm onderhuidsweefsel weggehaald )

ik wilde een halslift laten doen maar volgens shoemacher zou ik spijt krijgen omdat alleen een halslift niet het gewenste resultaat zou hebben en hij raadde me aan 2 jaar te wachten en een totale hals face lift te laten doen.

In de tussentijd lipofilling. Dr. steven suggereerde een macslift of lipofilling. Alleen dat laatste zou geen invloed hebben op de lijnen rond de mond. Eneen derde pc sugereerde ook een maclift. Garantie dat de hele mond en wang weer strak zouden zijn…nou ja..En ik stoor me m.n aan die lijnen rond de mond en neus,

ben benieuwd naar je ervaringen.

• nanda

Ha Meg,

Hoe gaat het?ik ben van jouw verhaal wel geschrokkenik laat volgende week me behandelen door dr Stevens(s-lift0

groet Nanda

• Henrika

Hai Meg,

Hoe is het gegaan afgelopen vrijdag? Wat zei de kliniek van je zwellingen - ei onder je oor? Heb je al minder pijn? Ik hoop echt voor je dat je wat op gaat knappen, want dit lijkt me zo naar, pijnlijk gezicht, niet kunnen slapen en je ook nog zorgen maken. Zijn de zwellingen een normaal gevolg op de operatie?

Gelukkig is het vandaag weer slecht weer, zon is helemaal niet goed voor je als je net geopereerd bent, daar zwel je van op! Dus blijf eruit. Meg, houd hje taai en ik duim voor je en denk aan je.,

Hartelijke groet

Henrika

• meg

Hoi Henrika,

ik ben inderdaad vrijdag geweest.

De meeste hechtingen en nietjes zijn eruit gehaald.

De zwellingen onder mijn oren, schijnt vocht te zijn wat naar beneden zakt.

Het eruit halen van de hechtingen viel wel mee, maar die nietjes………

Die zaten helemaal vast aan de “korsten”.

Ik was al zo misselijk en duizelig en toen ze eruit gingen aan dat zere oor en ik kwam van de stoel af, ging ik bijna van mijn stokkie.

Daar boven bij dat oor, waar ik al vanaf het begin zo'n pijn heb, schijnt een nogal lelijke plek te zitten. Nou, dat is te voelen.

Vannacht weer wakker van de pijn mijn bed uit en het oor weer onder de douche afgespoeld. Er komt nog steeds van alles uit die wond daar.

Ben zo bang dat het kraakbeen aan het ontsteken is.

Ga maar weer eens bellen met de kliniek.

Groetjes van Meg

• meg

Hoi Nanda,

dat wil niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat hé ?

De controlearts zei vorige week nog dat het er niet slecht uitzag, alleen die plek boven mijn oor, ziet er lelijk uit.

Nou dat is ook wel te voelen…….

Wanneer krijg je de s-lift ?

Groetjes Meg

• Lalein

Meg, heb je antibiotica voorgeschreven gekregen? meestal is dat wel het geval…klinkt akelig allemaal. Erg voor je, maar deze week zal het wel allemaal goed gaan, eind deze week zul je al verbeteringen gaan zien en merken en is deze tijd snel weer vergeten. Tja, soms gaat het niet helemaal zoals we zouden willen, laat en geef je gezicht de tijd om te helen, er zit niets anders op dan even geduld te hebben, komt wel weer goed op den duur. Het is ook best wel een ingreep en helen kan even duren.

Ik weet er ook wel van bij mij duurde het maanden voor de zwelingen slonken, ik liep er als een hamster bij….Sterkte hoop dat je eind van deze week van die ontstekingen af bent.