Hoe gaat het ?

• Henrika

Hai Meg,

Je hebt het nog druk zo met het beantwoorden en reageren op alle berichtjes! Ik hoop dat het weer wat beter gaat, ik begrijp dat er waarschijnlijk niet echt iets ernstigs aan de hand is, gelukkig!! Doet niets af aan het feit dat je veel last hebt en slecht slaapt, hartstikke rot natuurlijk, maar zoals je zelf als schreef herstelt iedereen op zijn eigen manier. Misschien ben je in dus een pechvogel en heb je meer last dan sommige anderen. Is de pijn en zwelling al aan het afnemen? En kan je al weer een beetje eten? Belangrijk voor je herstel en van eten knap je misschien ook wel op. Misschien kan je wat lekkere dingen in een blender doen en het zo een beetje opdrinken.

Succes morgen bij Stevens, ik denk aan je en duim voor je. Je gaat er vast hartstikke goed uitzien!!

NB Mijn afspraak bij Stevens is verzet naar begin juni, ik zit in het buitenland voor mijn werk en het lukte me niet om afgelopen woensdag in Nl te zijn. Had het wel erg leuk gevonden om je daar te ontmoeten, je bent dan vast een soort spiegel voor me, hoe zal ik er misschien uitzien een week na de s-lift;-)

Succes

Groetjes henrika

• meg

Hoi Henrika,

als ik dan jouw spiegel was, zou je hard wegrennen denk ik.

Mijn nek is momenteel net Spongebob, zo vierkant en geel.

Mijn wangen zijn wat minder dik vandaag, maar die klieren/spieren in mijn nek van mijn oorlellen naar onderen toe zien er vreselijk uit.

Wel keek ik in de spiegel vanaf de zijkant met de muts af, en ik zie weer een beetje profiel van de kaaklijn en kin en ik moet zeggen dat ziet er al heel wat beter uit dan het de laatste jaren was.

Vannacht wel weer wakker geworden door de pijn, vooral links en die is nog steeds niet weg.

Kan niet wachten tot het morgen is, dat de controle-arts ernaar kan kijken.

Groetjes Meg

• meg

Is bij jouw toen alleen de huid aangetrokken misschien en niet de onderliggende weefsels en spieren ?

Het is toch vreemd dat je het 3 keer laat doen en helemaal geen resultaat ?

Groetjes Meg

• meg

Hoi Martha,

heeft deze infectie jouw eindresultaat niet beinvloed ?

• Martha de Paulo

Hi Meg,

De infectie heeft niet het eindresultaat beinvloed. Ik weet zeker als al de zwellingen weg zijn dat je helemaal blij bent met het resultaat. Ik ben zo stom geweest omdat ik niet zoveel geld had een S-lift in kliniek Holystaete te laten doen en uiteindelijk was de 2 ingrepen die ik moest ondergaan dezelfde prijs als bij Dr. Stevens. De 3e ingreep was kosteloos omdat er helemaal geen resultaat was en ik mocht na de 3e nog een 4e ingreep kosteloos ondergaan maar dat heb ik niet gedaan. Ik denk dat die arts maar een klein gedeelte van de huid heeft losgemaakt en heb ik nog steeds de hamsterwangetjes. Ik heb nu littekens en oren die naar beneden zijn getrokken. Ik had gewoon naar Dr. Stevens moeten gaan want ik ben nog steeds blij met de 2 ingrepen die hij 8 jaar geleden bij mij heeft gedaan.

Groetjes,

Martha.

• marjoleina

Hoi Meg..

Sterkte voor straks Meg !!!!

Ik denk dat als het verband en hechtingen er uit zijn ,het een grote opluchting gaat worden voor je !

Lieve groet Marjoleina

• meg

Dank je wel Marjoleina, heb vannacht en vanochtend weer erg veel pijn gehad .

Het lijkt wel of er een ei onder mijn oor zit.

Nou, we horen het wel vanmiddag.

Doei, Meg

• yvonne

hallo allemaal !ik ga half mei onder het mes voor een macslift en halslift,wie heeft dat ook ondergaan en wat zijn de resulaten hiervan.ik heb inmiddels facelift gehad wat nergens opsloeg want die hamsterwangen zitten er nog steeds.hoop graag reactie te ontvangen. groetjes

• meg

Bij wie heb jij de eerste keer je facelift laten doen dan ?

En waar ga je nu naar toe en is het niet te kort op elkaar.

Gr. Meg

• Lalein

Yvonne, ik heb een macslift ondergaan in Belgie Gent, vorig jaar mei…is ook niet te zien. Nu overweeg ik een S-lift plus hals voor het eind van dit jaar. Ik vroeg me ook al af of dit niet te kort na elkaar is. mijn littekens bij de oren zijn wel vervaagt maar toch maak ik me zorgen of het geen kwaad kan zo kort na elkaar weer te opereren.

Bij mij zou er dan anderhalf jaar tussen zitten als ik het ergens in november zou laten doen. Een macslift zou ik zelf niet meer laten doen, ik geloof niet in het optrekken van de huid, mij lijkt het zinvoller om een stuk huid weg te snijden en dan gewoon optrekken en vastzetten. Van de s-liften die hier in Nederland gedaan zijn heb ik wel mooie resultaten gezien.

Yvonne door wie ben jij geopereerd en waar?

Meg, ik volg je ervaringen en heb met je te doen, aan de andere kant weet ik dat het goed komt je bent onder goede handen geweest met dr. S dus wacht maar af.

Het wordt een mooi resultaat na alle ellende die je nu nog eventjes ondervindt.