Hai Meg,
Je hebt het nog druk zo met het beantwoorden en reageren op alle berichtjes! Ik hoop dat het weer wat beter gaat, ik begrijp dat er waarschijnlijk niet echt iets ernstigs aan de hand is, gelukkig!! Doet niets af aan het feit dat je veel last hebt en slecht slaapt, hartstikke rot natuurlijk, maar zoals je zelf als schreef herstelt iedereen op zijn eigen manier. Misschien ben je in dus een pechvogel en heb je meer last dan sommige anderen. Is de pijn en zwelling al aan het afnemen? En kan je al weer een beetje eten? Belangrijk voor je herstel en van eten knap je misschien ook wel op. Misschien kan je wat lekkere dingen in een blender doen en het zo een beetje opdrinken.
Succes morgen bij Stevens, ik denk aan je en duim voor je. Je gaat er vast hartstikke goed uitzien!!
NB Mijn afspraak bij Stevens is verzet naar begin juni, ik zit in het buitenland voor mijn werk en het lukte me niet om afgelopen woensdag in Nl te zijn. Had het wel erg leuk gevonden om je daar te ontmoeten, je bent dan vast een soort spiegel voor me, hoe zal ik er misschien uitzien een week na de s-lift;-)
Succes
Groetjes henrika