Hoe gaat het ?

• marjoleina

Hoi meg …

Ik ben zo benieuwd …Hoe gaat het met je ?????

Als het goed is ben je de 17de geopereerd…toch ,ik hoop echt voor je dat het allemaal is meegevallen !

Lieve groetjes Marjoleina..

• meg

Hallo Marjoleina,

wat lief dat je dat nog weet zeg.

Ik ben inderdaad gisteren geopereerd.

De ingreep op zich viel wel mee. Ik had een injectie met Dormicum gekregen.

Ik had eigenlijk gehoopt om in slaap te vallen, maar dat gebeurde niet.

Ik heb best wel behoorlijk pijn gehad gisteren en natuurlijk niet goed geslapen,

want je moet een beetje zittend slapen.

Vandaag is de pijn nog behoorlijk erg en ik lig (zit eigenlijk) dan ook veel in bed.

Maar ja, wie weer mooi wil zijn, moet pijn lijden.

Groetjes Meg

• Tineke

Hi Meg,

De eerste dagen zijn het meest vervelend….ik hoop dat je snel weer wat minder pijn hebt…Rust goed uit en die twee weken zijn snel om. Daarna voel je vast weer wat beter. Dan gaan de hechtingen eruit en de meeste zwellingen zijn dan weer verdwenen. Sterkte.

Groetjes Ineke

• marjoleina

Hoi Meg…

Fijn te horen dat het goed met je gaat ! Ook ik had niets geslapen Meg de eerste avond. Ik was nog een beetje bang dat er iets kon gebeuren ,ik denk dat er meer zijn die dat hebben…toch ? Het is toch niet niks zo in je te laten snijden !

Maar ik weet bijna zeker dat je je morgen al stukken beter voeld…dan zijn die zenuwen uit je lijf , de indrukken die je hebt opgedaan van de operatie, en de ergste pijn is weg. En dan is het bijkomen !

Dus lekker een weekje zoveel mogenlijk in je bed blijven en uitrusten !

Veel sterkte en liefs Marjoleina…

• meg

Hoi,

ik ben even mijn bedje uit.

Had niet verwacht dat ik zo een pijn zou hebben.

Vanaf mijn ogen tot mijn sleutelbeenderen ben ik helemaal opgezwollen.

Heb al drie dagen niet gegeten en gepraat omdat ik mijn kaken niet van elkaar kan krijgen. Wel een beetje yoghurt naar binnen gezogen.

En hadden jullie ook zo pijn aan jullie oren ?

Vooral links heb ik erg veel pijn, zo ongeveer als een oorontsteking.

En de bovenkant van mijn oor, voelt het alsof er een stuk is afgesneden………

Toen daar de drain uitgehaald werd, deed het ook zo'n pijn daar, dus misschien dat het daarvan komt. Ik durf in ieder geval niet te kijken.

Volgens mij ga ik dan van mijn stokkie.

Niet al te gezellige berichten, maar hopen dat het gauw minder wordt en dat het resultaat super is.

Ga weer gauw liggen.

Meg

• Tineke

Hi Meg,

Ik kan me herinneren dat ik het gevoel als spierpijn op mijn kaken beschreef. Ik had ook last me eten. Met een paar dagen wordt dat al veel minder.

De pijn boven je oor komt volgens mij van de krammen die daar boven gezet zijn.

Als die er uit zijn is dat al een heel verschil. Nog even geduld dus..

Komt vast wel goed.

Vriendelijke goet Ineke

• meg

Hoi Tineke,

Vannacht weer veel pijn gehad, het lijkt wel of dat oor ontstoken begint te raken.

Het klopt en steekt heel erg en de linker kant is ook veel dikker en roder dan de rechterkant.

Nou ja, we wachten maar af.

Doei, Meg

• marjoleina

Hoi Meg ..

Ooh wat erg zeg dat je nog zoveel pijn hebt, echt vind ik zwaar …..voor je !!!!

Ik weet dat mijn ene oor ook heel erg pijn deedt maar bij mij was het net of het veel te strak ingeteept zat. Maar je hebt toch wel peneciline gekregen neem ik aan?Ik kreeg een chot bij de operatie en toen nog vier dagen slikken .En Meg als het echt heel erg gaat steken en heel erg warm wordt zou ik niet wachten en even naar de kliniek gaan,of op zijn minst even bellen .Het zou vast niets erg zijn maar voor je gevoel ! Er is bij jou ook liposuctie gedaan toch onder je kin?Misschien dat dat het ook veel pijnlijker maakt ?(Maar heeft niet veel met je oor te maken natuurlijk)

Ik hoop echt dat je snel opknapt en ik zou heel veel koelen op dat zere oor !!!

Lieve groetjes, en hoop snel te horen dat het beter met je gaat hoor !!!!!!

Marjoleina

• Tineke

Hi Meg,

In ditt geval zou ik kontakt opnemen met de kliniek en voor a.s. maandag een afspraak maken ( Je hebt een telefoonnummer voor nood gekregen. Als je dat belt krijg je een arts van mcs aan de telefoon of je word terug gebeld) Als je het gevoel hebt dat er iest aan het onsteken is moet je meteen een bellen en advies vragen. Niet aarzelen maar doen.

Je kan er beter een keer teveel naar laten kijken .

Sterkte

Vriendelijke groet Tineke

• meg

Hoi Marjoleina en Tineke,

Ik zie er momenteel uit als een reuzenhamster met de bof (ook rode wangen).

Ik dacht dat de zwellingen af zouden nemen na dag 3, maar bij mij wordt het alleen maar erger.

Ik heb net even de elastieken muts eraf gehaald en volgens mijn man zag er niets rood of ontstoken uit. Heb ook nog even koorts gemeten, maar gewoon 36,9.

Het litteken zelf kan ik niet zien, maar wel vanaf de onderkant van mijn oorlel, naar mijn sleutelbeenderen zitten gigantisch dikke spieren of zo en alles is geel.

Als je het zo ziet denk je, dit wordt nooit meer wat.

Ik ga morgen wel even bellen naar de kliniek.

Groetjes Meg