Hallo Meg …
Wat erg te horen dat je nog steeds zoveel pijn hebt zeg ! Hebben ze je nu ook voor de zekerheid geen peniceline gegeven ,als dat niet zo is zou ik daar zeker om vragen !!!! Ik begrijp ook heel erg goed dat de moed je af en toe in de schoenen zakt ,maar ik denk dat je gewoon héél veel pech hebt… maar dat alles weer goed komt !
Ze hebben bij jou nietjes gebruikt zeg je ,is dat gebruikelijk of doet iedere dokter dat weer op zijn eigen manier ?Ik ben vandaag 8 weken geleden geopereerd en vraag me af wat of hoe het heet wat ik dan heb gehad.Ze hebben bij mij voor het oor ,dan een heel klein stukje haaks in de haargrens gesneden, achter het oor ,en ook een kleinstukje haaks naar beneden .Plus zijn de onderliggende spieren en huid opgetrokken .Maar met gewone hechtingen die zelf oploste, waar alleen de knoopjes uit gehaald werden na een week. Mijn Dr noemt dit een S lift .Ik vraag me nu af of jij buiten je liposuctie, nu dezelfde operatie als mij had .Ik ben ook bij Dr Stevens op consult geweest ,en aan hem lag het zeker niet want het is een uiterst charmante lieve man die goed door een vrouwelijk oog kan kijken! Maar het was dan ook zijn prijs die ik niet kon betalen .
Lieve groetjes Marjoleina