Hoe gaat het ?

• marjoleina

Hallo Meg …

Wat erg te horen dat je nog steeds zoveel pijn hebt zeg ! Hebben ze je nu ook voor de zekerheid geen peniceline gegeven ,als dat niet zo is zou ik daar zeker om vragen !!!! Ik begrijp ook heel erg goed dat de moed je af en toe in de schoenen zakt ,maar ik denk dat je gewoon héél veel pech hebt… maar dat alles weer goed komt !

Ze hebben bij jou nietjes gebruikt zeg je ,is dat gebruikelijk of doet iedere dokter dat weer op zijn eigen manier ?Ik ben vandaag 8 weken geleden geopereerd en vraag me af wat of hoe het heet wat ik dan heb gehad.Ze hebben bij mij voor het oor ,dan een heel klein stukje haaks in de haargrens gesneden, achter het oor ,en ook een kleinstukje haaks naar beneden .Plus zijn de onderliggende spieren en huid opgetrokken .Maar met gewone hechtingen die zelf oploste, waar alleen de knoopjes uit gehaald werden na een week. Mijn Dr noemt dit een S lift .Ik vraag me nu af of jij buiten je liposuctie, nu dezelfde operatie als mij had .Ik ben ook bij Dr Stevens op consult geweest ,en aan hem lag het zeker niet want het is een uiterst charmante lieve man die goed door een vrouwelijk oog kan kijken! Maar het was dan ook zijn prijs die ik niet kon betalen .

Lieve groetjes Marjoleina

• meg

Hai Marjoleina,

ik heb ook een s-lift gehad. Alleen voor het oor zijn er hechtdraden gebruikt en boven het oor nietjes, omdat dat volgens de p.c. de minst zichtbare littekens geeft.

Vaak wordt bij de s-lift een snee gemaakt voor de haargrens en als je haar dan wegwaait zie je geloof ik een wit lijntje lopen.

Ik denk dat hij het daarom boven het oor niet.

Ik heb geen peniciline gekregen omdat de controle-arts die afgelopen vrijdag de hechtingen en nietjes eruit haalde zei dat het geen nut heeft.

Ik vroeg nl. om eventueel antibioticazalf.

Vandaag wordt ik nog teruggebeld.

Groetjes Meg

• meg

Hai Lalein,

Ik heb geen antibiotica gekregen omdat de controle-arts vond dat het geen nut had.

Mijn zwellingen, vooral op mijn wangen zijn al heel goed weg. Alleen nog een dood gevoel voor mijn oren en in mijn hals. Maar dat vind ik niet zo erg.

Ik zou vanmiddag teruggebeld worden, wat ik nu aan die pijn boven mijn linkeroor kan doen. Ook ben ik nog steeds licht in mijn hoofd en wat misselijk al kan ik nu al beter eten.

Gisteren voor het eerst een beetje spagetti op. Heerlijk !!

Kan alleen nog mijn kaken niet helemaal van elkaar af krijgen en dan met name links bij dat zere oor.

Groetjes Meg

• nanda

Ha Meg ,

Wat heb jij een pech waar komt die duiziligheid vandaan?

Ji hebt toch alleen een s-lift ?

ik ga de 8e ik mben onzettend bang de laatste tijd vooral na het lezen van jouw verhaal.

Groet en sterkte Nanda

• meg

Hai Nanda,

ik heb een s-lift en een lipo van de hals gehad.

Ik weet niet waar die duizeligheid vandaan komt. Eerst dacht ik dat het door de zwakte na de operatie kwam.

Toen dacht ik dat het kwam omdat ik bijna niets kon eten en nu weet ik het eigenlijk niet meer.

Ik zit de hele dag maar, of lig op bed.

Geen prettige herstelperiode in ieder geval.

Maar ja, als het eindresultaat maar goed wordt, dan weet ik waar ik het voor heb gedaan.

Groetjes Meg

• el

Hallo Nanda,

IK schrik ook van de situatie van Meg, snap echt niet waarom ze zoveel pijn heeft.

De arts moet toch een verklaring hebben voor die pijn.

Heb zelf een macslift gehad voor ruim 2 jaar terug, minder risico en perfect resultaat, daarom heb ik hier voor gelozen en totaal geen pijn gehad helemaal niets.

Hoop dat met Meg alles nog goed verloopt en dat ze straks toch tevreden is met het resultaat.

Groetjes El

• Henrika

Hoi Meg,

Hopelijk gaat het vandaag wat beter met je. Gelukkig is het geen ontsteking bij je oor, tenminste dat begrijp ik uit je berichten. Ik denk overigens echt dat je misselijk en duizelig bent van het weinige eten en misschien ook de combinatie van weinig eten en het slikken van pijnstillers (misschien kan je maag daar niet zo goed tegen). Je kunt zelfs misselijk zijn van de pijn!

Daarnaast is het natuurlijk een rot periode, zoals je zelf schrijft: je hebt veel pijn, zit en ligt maar een beetje op bed. Uit eigen ervaring weet ik dat je je daardoor vaak alleen maar rotter gaat voelen. Niet veel aan te doen, hopelijk knap je nu toch echt snel een beetje op. En in geval van twijfel of zorgen, echt gewoon d ekliniek bellen, die nazorg hoort erbij!

NB hoe ziet je gezicht er verder uit? Kan je daar al iets over zeggen?

Groetjes Henrika

• meg

Yessssssss……….

Het gaat eindelijk de goede kant op. Ben zo blij !!!!

Mijn gezicht gaat al mooiere vormen aannemen.

Hals minder dik, nog wel die dikke spieren onder mijn oren, maar dat zal nog wel wegtrekken.

Oor doet echt veel minder pijn, nu de korstjes nog eraf. Die zijn wel heel hardnekkig.

Douche de wondjes wel elke dag een paar keer, maar er komt toch steeds nog wondvocht etc. uit en dat wordt dan natuurlijk weer hard.

Ik ga me weer overal mee bemoeien. Wil het liefst mijn hele huis gaan doen.

Normaal gesproken ben ik altijd ontzettend netjes en schoon, maar kon nu eigenlijk niks doen.

Gisteravond vier draaien was opgevouwen, maar daarna wel heel moe.

Stom hè, dat je lichaam zo vermoeid kan reageren na een operatie.

Groetjes Meg

• nanda

Ha Meg ,

Fijn dat het nu goed gaat,het ergste heb je nu gehad en dan vergeet je het snel

vooral als het resultaat goed is

Groet Nanda

• marjoleina

Fijn te horen Meg dat het eindelijk beter met je gaat !!!!

Groetjes Marjoleina..