Hoe gaat het ?

• marjoleina

Hoi Meg..

Ik hoop dat als je dit leest je lekker geslapen hebt ,want tjee… wat een pech heb jij zeg ! Het komt vast van de pijn en weinig eten dat je zo slap en dizzy bent .Ook al gaat het moeilijk probeer echt te eten !!!!!

Ik vind het echt zo rot voor je dat jou dit overkomt.En ik weet dat het even moeilijk is ,maar probeer positief te blijven denken en misschien had je een moeilijke start en duurde het wat langer bij jou ,maar het komt vast wel weer goed !

Ik weet dat het niet echt helpt,maar ik denk veel aan je !!

Veel liefs Marjoleina

• marian

Hallo Meg,

Hoop dat voor je dat het resultaat uiteindelijk naar je zin zal zijn. Daar gaat het uiteindelijk om.

Toevallig keek ik even op het forum en zag dat je de macs-lift al hebt gehad.

Beetje raar dat ik het hier op moet lezen, na alle persoonlijke mails.

Maar ja zo gaat dat dus.

Laten we het hier dan maar bij houden.

Sterkte nog.

Groeten Marian

• meg

Hoi Marian, ik had je wel gemaild hoor.

De dag na mijn ingreep vroeg je of het al opschoot en een paar minuten daarvoor had ik jou toevallig al gemaild dat het de vorige dag al gebeurd was.

Maar volgens mij had ik je e-mail adres verkeerd getypt.

Dus sorry als je deze niet hebt ontvangen. Ik stuur je het originaile mailtje van afgelopen vrijdag wel toe, dan kun je het zelf lezen.

Groetjes Meg

• meg

Hoi Marjoleina,

ik heb afgelopen nacht van 22.30 tot 3.00 geslapen. Een hele ruk dus.

Daarna niet meer.

Momenteel nog duizelig en misselijk.

Groetjes Meg

• Martha de Paulo

Hi Meg,

Heeft Dr. Stevens jouw nog een antibioticakuur gekregen voor het geval dat je een ontsteking gaat krijgen want ik heb een endoscopische voorhoofdlift bij hem ondergaan en na enkele dagen nam de pijn niet af maar toe en toen bleek ik een bacterie-infectie opgelopen te hebben wat heel vaak voorkomt en toen heeft hij een kuurtje voorgeschreven en ik was gelijk na enkele dagen van mijn pijnproblemen af.

Sterkte,

Martha

• meg

Nee, dat heb ik niet gekregen.

Waarin uitte zich bij jou deze bacteriele infectie ?

Ik heb nl. geen koorts en dat is toch altijd een vereiste voor een ontsteking ?

Groetjes Meg

• Tineke

Hi Meg,

War naar voor je dat jhet allemaal zo tegen valt en je zo ziek bent.. Ik hoop dat je je wat beter gaat voelen. Vooral het idee dat jij vrijdag pas naar de kliniek gaat zal je geduld wel op de proef stellen. Het liefste wil je in zo,n geval zekerheid hebben mbt de oorzaak van je klachten en een oplossing. Mogelijk krijg je vrijdag een advies of medicijnen voorgeschreven waardoor je jezelf wat beter gaat voelen.

Wel teleurstellend voor je. Zeker nadat je zoveel info opgevraagd hebt mbt de operatie en je zo goed bent voorbereid.. Dat is natuurlijk 1 deel van alles.. het volgende deel is de operatie en je herstel. Het loopt toch weer bij iedereen anders.

Ik had geen extreme pijn hooguit was eea wat ongemakkelijk. Voel me ook bijna, bij wijze van spreken, iemand die “valse” voorlichting geeft in mijn positieve verhaal tav een s-lift. Ik wens je alle sterkte en een voorspoedig herstel…

vrgr Tineke

• meg

Hoi Tineke,

Nou zo ervaar ik het niet hoor, dat je valse voorlichting zou geven.

Het is bij iedereen nou eenmaal anders. Iedereen herstelt op zijn eigen manier.

Momenteel gaat het wel weer een beetje.

Ik had gisteren de kliniek nog gebeld en de controle-arts vermoedde eigenlijk niet dat er echt iets ernstigs was, misschien een klein nabloedinkje geweest en als ik geen koorts zou krijgen, zou het waarschijnlijk nog meevallen.

Maar als ik het niet vertrouwde mocht ik altijd eerder langskomen zei hij.

Nou ga ik als het niet verslechterd, gewoon vrijdag op controle.

Ik ga er vanuit dat alles goed komt.

Doei, Meg

• Martha de Paulo

Hi Meg,

Ik moest hogere dosis pijnstillers slikken en heb toen naar MCS gebeld en mocht toen de andere dag bij Dr. Stevens komen en hij zei dat het een bacterie-infectie was.

De wonden deden erg pijn en waren ontstoken. Ik had nietjes in mijn hoofd aan beide zijde en in het midden van mijn hoofd.Het was ook gek maar ik voelde onderhuids vocht lopen (gek he). Een aantal dagen na de kuur was de pijn aanzienlijk afgelopen.

Groetjes,

Martha

• Martha de Paulo

Hi Meg,

Nog eventjes terugkomend op het verhaal van Tineke. Ik heb 3x een s-lift zonder resultaat ondergaan bij Holystaete en ik heb hooguit 3 dagen gemiddelde pijnstillers geslikt maar deze ingreep is misschien niet zo ingrijpend geweest als de ingreep van Meg. Ik heb bijvoorbeeld na de S-lift geen drains gekregen en ik mocht na 1 uurtje weer naar huis. Ik lees van andere mensen die een S-lift hebben ondergaan dat zij een drain aan beide kanten hebben gekregen en dat ze 1 dag in het kliniek of ziekenhuis moesten blijven. Nu vraag ik mij af of deze S-lift meer in de richting gaat van een facelift.

Groetjes,

Martha