Bilvergroting?!

  • Sheilala

    Jaqueline,

    Ik denk dat je in de war bent met iemand anders, ik ken geen abc kliniek. Ik heb mijn billen laten opvullen en heb mijn ervaring hier gedeeld :)

    Pijn heb ik al hememaal niet gehad. Je kunt mijn berichtjes/ervaring hier teruglezen. Ben al een jaar of 5 op het forum. Ik “heette” eerst Sheila en toen ik een account aan ging maken, en deze naam al bestond, moest ik er maar Sheilala van maken.

    Groetjes!

  • Sheilala

    Hoi,

    Je kunt me een priveberichtje sturen. Ik heb overigens GEEN bil-omplantaten, die wil ik ook niet, dus ik kan je daar verder geen info over geven ofzo.

    Als je wilt laten doen wat ik heb laten doen (lees mijn berichtjes, naam : Sheila later Sheilala omdat ik een account moest aanmaken) neem ik aan dat je je eigen research hebt gedaan en weet wat je wel en niet wil.

    Ik heb 5jaar gezocht en research gedaan naar de voor en nadelen, risico`s etc, voordat ik dit liet doen.

    Het is jouw lichaam en je moet dus goed weten wat je wilt.

    Groetjes!

  • jacqueline

    Hoi,

    Sheilala vorige bericht was voor iemand anders die consult heb gehad bij abc kliniek, mijn foutje sorry.

    Volg deze forum nu inmiddels 1jaar en heb inderdaad gezien dat je al geruime tijd erop zit.

    Ik heb en ben nog steeds aan het zoeken wat de voordeel en nadelen zijn, weet zo ie zo dat ik absoluut geen implantaten wil,vergroten met eigen vet lijkt me het meest veilig,maar je lees zoveel verhalen en het is ook zo moeilijk kiezen tussen al die klinieken.Is het misschien mogelijk dat je me kan vertellen waar je het hebt laten doen.

    Blij te horen dat alles goed met je gaat en dat je geen pijn hebt,want dat is het meest waar ik mee afvraag of het echt een zeer pijnlijke behandeling is.

    Groetjes,

    Jacqueline

  • jacqueline

    Hoi sheilala heb je een privebericht gestuurd heb je die ontvangen.

    groetjes

  • debby

    hey sheila

    ik wil ook graag info over de operatie

    zou je me aub kunnen mailen

    grtjs debby

  • debby

    debby Schreef:

    ——————————————————-

    > hey sheila

    > ik wil ook graag info over de operatie

    > zou je me aub kunnen mailen

    > grtjs debby

    hey sheila

    was me mail adres vergeten dat is dfitzjames@hotmail.com

    grtjes debby

  • Ahora

    Beste jacqueline en Sheilala,

    ik heb denk ik te weinig vet voor opvulling heb vandaar dat ik aanst. vrijdag bij het ABC kliniek voor advies ga. Anders ga ik toch voor de silicone.

    @ Sheila, mag ik vragen welke kliniek je bent geweest en wie was je behandelend arts?

    Ik lees bar weinig op het internet over bil vergroting en mt reviews.

  • jacqueline

    Hoi Ahora,

    Ben je naar Abc kliniek geweest, ik heb 20juni een afspraak met ze want ben ook best mager dus zoveel vet zal niet te halen zijn.

    Hoe is je afspraak geweest,kunnen ze toch iets voor je betekenen,ik probeer je privebericht te sturen maar dat lukt niet.

  • Janice

    Halloooooo

    wat een goede verhalen!!!

    IK WIL OOK!!

    Sheila zou jij mij ook kunnen voorzien van de nodige informatie?

    want ik ben ook moe van die brasilian butt onderbroeken haha

    boca_dushi187@hotmail.com

    thanksss

  • Sheilala

    Stuur me maar even een prive-berichtje :) En vergeet niet aan te vinden dat je een mailtje wilt ontvangen als je hier een berichtje hebt.