Bilvergroting?!

  • L

    Hoi stephanie,

    Hoe is het verder met je gegaan?

    Waar had jij het laten doen?

    Groetjes

  • Tamara

    Ik en mijn vriendin laten volgende week onze billen vergroten, doormiddel van injecties van metacoll pmma, dit is een plantaardig product. Kosten zijn vanaf 500 euro, vind ik wel meevallen. Ben benieuwd!

  • oz

    Hoi Tamara,

    Waar laat je het doen?

  • Lyn

    Tamara!! Waar laat je dit doen??

  • kim

    hay tamara

    waar laten jullie dat doen dan?

    groetjess

  • fena

    tamara

    heb je het al gedaan

    ( je billen)

  • Lyn

    Hi Fena

    Ik las dat je iemand kent die bij karla koeiman is geweest. Hoeveel heeft zij betaald? En is het resultaat gebleven? Hoeveel groter was het ongeveer geworden, of hoeveel centimeter?

  • Jessica

    Hoi Tamara, is dit toevallig bij een Anteliaanse vrouw Carla genaamd in Zoetemeer ?

    Mijn vraag aan jou is : heb je het al gedaan ? en hoe is het resultaat.

    Ik ben heel erg benieuwd mail mij aub jessica_alvarez@hotmail.com

  • X

    Hoi dames,

    Ik raad Carla Koeiman niet aan! Het is een antiliaanse vrouw die op Curacao woont. Haar zus heeft een schoonheidssalon op Curacao, maar zij is daar niet werkzaam. Mijn vriendin heeft het bij haar laten doen in Rijswijk bij haar dochter. Het resultaat was niet wauw, en na een paar maanden kreeg zij allemaal verharde bobbels aan de zijkant van haar billen. Later ervaarde zij het als heel pijnelijk dat ze niet goed kon lopen. Het pijn verspreide zich over haar hele been. Ze was hier naar verschillende artsen, maar die wou haar niet helpen omdat ze niet wisten wat mevr. Koeiman bij haar ingespoten had. Na lang zoeken belande ze in Instanbul waar een arts het ingespoten gel bij haar verwijderde. Doordat de gel over haar benen verspreidde, heeft ze veel littekens overgehouden. Ik raad mensen haar dus NIET aan. PMMA raad ik wel aan doordat heel veel vriendinnen dat wel hebben gedaan met goeie resultaten. Succes!

  • xx

    Hey,

    Bedankt X dat je dit met ons wil delen..

    Hoe gaat het nu met je vriendin? Vervelend voor haar..

    Ik hoop dat er dus niemand meer naar die Koeiman gaat want dat is dus echt gevaarlijk!

    Gelukkig heb je ons gewaarschuwd.

    In je berichtje zeg je ook dat je vriendinnen goede ervaringen hebben met PMMA.

    Ik had zelf al interresse in PMMA.

    Heb je miscchien wat meer informatie hier over?

    Waar hebben je vriendinnen het bv laten doen?

    Als degene/kliniek goed resultaat levert en ze zijn teverden is dat voor mij een hele geruststelling. Dan dat ik ergens ga waar ik nog geen ervaringen van gehoord heb.

    Als je de informatie niet op het forum wil plaatsen kan je me mailen…

    dylana20092009@hotmail.com

    Alvast bedankt!