Bilvergroting?!

  • Lisa

    hey,

    ik ben 25j en heel ongelukkig over de vorm van mijn billen zij zijn plaat, geen enkele broek zit goed bij me…er worden constant grapjes gemaakt over mijn billen door mijn vriendinnen enzo.. (zij bedoelen het natuurlijk niet slecht) maar ik erger mij daar enorm. ik heb al alles uitgeprobeerd en ik doe regelmatig aan het sporten, maar niks helpt.. ik overweeg om bilvergroting te laten doen.. maar het is blijkbaar heel ernstige ingreep en levert niet altijd het gewenste resultaat..

    heeft iemand van jullie ervaring ermee? alle info is welkom..

    groeten lisa

  • luigina

    Andere vriendinnen nemen is het makkelijkst.

    ik heb gehoord dat de meeste chrirugen het afraden, omdat je immers iets inplanteert

    daar waar je toch wel t meeste van de dag druk op uitoefent en druk op inplantaten is niet handig,

    Kun je niet zoeken in speciale lingerie, je hebt van die broeken die je billen accentueren, moet je maar even googlen.

    En verder iedereen lekker laten kletsen, tis toch vd pot gerukt dat je je gek laat maken door opmerkingen over je billen.

    Moet niet gekker worden.

  • agnes

    Jeetje er zijn mensen die doen juist bilverkleiningen, beter kliene billen dan grote billnen.

    Maar ik snap ook dat jij niet tevreden bent jij hebt jou lichaam en kent dat beter dan een ander. Misschien zijn jou vriendinnen wel jaloers op je billen, wat hebben zij voor billen dan?

  • Lisa

    nee zij zijn zker niet jaloers op mijn billen.. Ik heb gewoon platte, eigenlijk geen billen. en ik hoor het niet alleen van mijn vriendinnen hoor, er zijn ook andere mensen die soms commentaar daarop brengen zo van: ( je moet veel eten want je hebt geen kont meer..!) Ik baal er echt van.. alsof dat ik dat zelf niet weet.. en er is niks verkeerd met mijn gewicht ik ben nl 1m 70 en 60kg, ben echt niet mager ofzo.. heb zelfs een buikje , maar geen billen :-(…

    bedankt voor jullie reactie xx

  • merel

    lisa, ik heb het zelfde probleem, geen billen hebben is heel vervelend, ik kan ook nooit broeken vinden die mooi zitten.

    in mijn jeanskontzakken doe ik schoudervullingen…..

  • lisa

    hey merel,

    ik ben dus niet enige..! ik was paar dagen geleden bij dr.nelissen in hasselt, hij zei dat het degelijk wel ernstig ingreep is en heel pijnlijk, maar in het algemeen is t veilig, er is wel kans op kapselvorming maar het is ook bij borstvergroting dus je weet het eigenlijk nooit van vooraf, t hangt van persoon tot persoon af..

    ps: schoudervullingen :-) :-) , het is heel creatif… in hunkemoler kun je ook van die speciale broekjes kopen die een beetje volume geven aan je billen ;-)

  • Jannie

    Joh ik heb precies het zelfde, ik hoor mijn ganse leven al dat ik een platte kont heb. Mijn bijnaam was pannenkoek.

    Weet je ik draag daardoor veel rokjes. Gelukkig heb ik dan een slanke taille dat maakt een hoop goed. Kleding kan een hoop goedmaken of juist accentueren.

    Joh begin toch niet aan zo'n riskante operatie. Pijn hoop geld kwijt en wie weet wat voor risico's het met zich meebrengt.

    Misschien moet je gewoon genoegen nemen met die Pannenkoek en er maar het beste van maken.

    groetjes van Jannie uit Oostburg

  • lisa

    hahah :-) pannenkoek ,

    ken je soms ook PVA (=plaat van achter) was altijd zo op shool gepeest erg é!

  • cheyenne

    Wat een nare vriendinnen zeg…….. Maar je kunt hier wel degelijk iets aan laten doen.

    1. Bilprothese

    2. Lipotransfer opvullen met eigen vet! Ze kunnen je zo sculpten dat je toch een hele mooie bil krijgt.

    succes

  • Stephanie

    Ik heb een behandeling met macrolane ondergaan, het is een tijdelijk opvulmiddel (2 jaar) maar ik ben supertevreden!! Mijn billen zijn echt heel mooi nu. Spijtig dat het niet blijvend is. Het is nl niet goedkoop: 2500 euro.

    Groetjes