Bilvergroting?!

  • patricia_pedro@live.nl

    hoi heb je fb me mail doet het niet meer zou echt meer info van je willen. mijn fb is patricia pedro alfast bedankt groetjes.

  • saskia oehlers

    hoi sheila

    graag zou ik ook dat adres willen waar je bilvergroting hebt gedaan ….

    avast bedankt

    mvg saskia

  • saskia

    saskia

    email: bbsaskia@hotmail.com

    graag info (bilvergroting)

    mvg saskia

  • Sheilala

    Ik geef geen adres hier op het forum, ik heb al eerder gemeld om, bij interesse, me een prive-berichtje te sturen (en niet vergeten aan te vinken dat je een mailtje wilt ontvangen als je zelf een berichtje hebt hier.

    Thanks!

  • nadi

    Hey shella

    Leuk dat je het gedaan heb ik verlang al jaren naar het te doen maar komt niks van

    En ik weet niet waar het goed is met een mooi resultaat wil je me aub mailen met

    Het adres en telefoon nr en hoeveel het gekost heeft dank je en hoe zijn de result nu na

    Aantal maanden nadiachaoui1@gmail.com

    Alvast bedankt grt

  • Christal

    X Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi dames,

    >

    > Ik raad Carla Koeiman niet aan! Het is een

    > antiliaanse vrouw die op Curacao woont. Haar zus

    > heeft een schoonheidssalon op Curacao, maar zij is

    > daar niet werkzaam. Mijn vriendin heeft het bij

    > haar laten doen in Rijswijk bij haar dochter. Het

    > resultaat was niet wauw, en na een paar maanden

    > kreeg zij allemaal verharde bobbels aan de zijkant

    > van haar billen. Later ervaarde zij het als heel

    > pijnelijk dat ze niet goed kon lopen. Het pijn

    > verspreide zich over haar hele been. Ze was hier

    > naar verschillende artsen, maar die wou haar niet

    > helpen omdat ze niet wisten wat mevr. Koeiman bij

    > haar ingespoten had. Na lang zoeken belande ze in

    > Instanbul waar een arts het ingespoten gel bij

    > haar verwijderde. Doordat de gel over haar benen

    > verspreidde, heeft ze veel littekens overgehouden.

    > Ik raad mensen haar dus NIET aan. PMMA raad ik wel

    > aan doordat heel veel vriendinnen dat wel hebben

    > gedaan met goeie resultaten. Succes!

    Hai, ik las net over dat karla koeiman geen aanradder is. een vriendin van mij is bij haar geweest. en nu paar maanden begin zij rare dingen te voelen, zoals branderige pijn in haar billen. ik heb haar gezegd om naar de dokter te gaan,want echt normaal klinkt het niet, de dokter heeft haar gezegd dat de dokter niet veel voor haar kan betekenen, maar dat ze de naam van de gel moet weten. de contact gegevens die zij had van karla koeiman, zijn niet meer in gebruik. weet jij misschien wat voor gel karla gebruikte bij je vriendin ?? want nu is het branderige pijn, in middels verspreid naar de benen, dijen, borsten, rug overal, zelff in haar hoofd zegt zij! hopelijk kan ik meer info krijgen bij jullie om mijn vriendin te helpen, met dit probleem!!!

  • Sheilala

    Jeempie….wat eng allemaal!! Strerke voor je vriendin!! Hou ons op de hoogte als je wilt.

    Over deze mevrouw heb ik ook al een en ander gelezen, zelf nooit naar toe geweest (vanwege wat ik heb gelezen).

    Ik heb PMMA laten doen, zoals iedereen kan lezen op de verschillende bil-onderwerpen op dit forum. Het zal wat duurder zijn dan bij deze mevrouw maar het is wel je gezondheid!

    Als je interesse hebt stuur me dan een prive-berichtje. Ik weet (na 5 jaar zoeken) hoe moeilijk het is om contact te krijgen met de meiden die het hebben laten doen, gezien ze dan gewoon van dit forum verdwijnen. Ik niet dus!

    En ik weet ook dat je alleen via-via in contact komt met de juiste mensen hiervoor.

    Dus graag alleen reageren als je genoeg eigen research hebt gedaan en je weet wat je wilt, en dat dit is wat je wilt :)

    Als je je nog laat beinvloeden door wat anderen ervan vinden of de (gruwel) verhalen die je leest, dan ben je er wellicht nog niet klaar voor.

    Zoals je weet hoor je weinig succes-verhalen, meiden houden het liever voor zich, en artsen die het niet mogen uitvoeren zullen het altijd afraden en ons aanraden om implantaten te nemen, wat net zo goed risico`s heeft, er moet in je gesneden worden, onder narcose, je krijgt 2 bobbels op 2 pvaste plekken etc etc.

    Met PMMA kun je mooie vormen creeren waar jij ze wilt, en zit je niet vast aan de vorm van een implantaat.

    Sheila.

  • romym

    hey sheila

    > ik wil ook graag info over de operatie

    > zou je me aub kunnen mailen mooieantimeid@hotmail.com

    alvast bedankt.

    gr romy

  • M Sa

    Hoi,

    Heb je voor mij contact gegevens van Karla Koeiman.

    Pleassss :))

    Alvast bedankt,

  • Sheilala

    Lees alsjeblieft over deze dame hier op het forum…..

    Er zijn meerdere topics/berichten over, en ik raad je aan het te lezen.