Bilvergroting?!

  • su

    hoi sheila,

    kan je mij mailen s.weety-@hotmail.com. wil heel graag weten wara je het heb laten doen.

    gr,

  • T

    Zou je mij aub willen mailen Sheila z.s.m.  Al zooo langgggg op zoek!  ????

  • T

    DELETION_USER
    Anonymous

    Hallo!

    Ik heb het eindelijk gedaan! Pijn viel reuze mee, eigenlijk helemaal geen pijn, alleen het masseren erna was niet lekker.

    Het is net een dag geleden, zie nu al een enorm verschil, eindelijk billen en heupen! Ben enorm blij!!

    Ze zijn nu wel erg dik, maar dat zakt af.

    Ik wilde naar Mexico gaan, ik draai al een tijdje mee op dit forum, maar het reizen zat mij toch niet lekker, een vriendin van mij liet het doen en ik was meteen verkocht, was wel erg bang voor de pijn, maar had een pijnstiller genomen voor de behandeling en heb echt amper wat gevoeld.

    Het is nu wat stijf en hard, het wordt zachter en natuurlijker.

    Mochten jullie ook interesse hebben laat het dan weten.

    Groetjes,

    Sheila.

    Eindelijk zonder push-up broekjes

    ​Hallo Sheila,

    ​Ik hoop dat je nog actief bent op dit forum en je dit leest.

    ​Zou je mij een mail kunnen sturen zodat ik wat info kan innen.

    ​jshaely@hotmail.com

    ​Groetjess

    Ik wil ook heel graag en zoek al zo lang !! Kan je me berichten aub Sheila. Kan naar mail van deze registratie als je die kan zien  wil graag annoniem houden of naar dilaisha@MSN.com

  • T

    DELETION_USER
    Anonymous

    Jeempie….wat eng allemaal!! Strerke voor je vriendin!! Hou ons op de hoogte als je wilt.

    Over deze mevrouw heb ik ook al een en ander gelezen, zelf nooit naar toe geweest (vanwege wat ik heb gelezen).

    Ik heb PMMA laten doen, zoals iedereen kan lezen op de verschillende bil-onderwerpen op dit forum. Het zal wat duurder zijn dan bij deze mevrouw maar het is wel je gezondheid!

    Als je interesse hebt stuur me dan een prive-berichtje. Ik weet (na 5 jaar zoeken) hoe moeilijk het is om contact te krijgen met de meiden die het hebben laten doen, gezien ze dan gewoon van dit forum verdwijnen. Ik niet dus!

    En ik weet ook dat je alleen via-via in contact komt met de juiste mensen hiervoor.

    Dus graag alleen reageren als je genoeg eigen research hebt gedaan en je weet wat je wilt, en dat dit is wat je wilt :)

    Als je je nog laat beinvloeden door wat anderen ervan vinden of de (gruwel) verhalen die je leest, dan ben je er wellicht nog niet klaar voor.

    Zoals je weet hoor je weinig succes-verhalen, meiden houden het liever voor zich, en artsen die het niet mogen uitvoeren zullen het altijd afraden en ons aanraden om implantaten te nemen, wat net zo goed risico`s heeft, er moet in je gesneden worden, onder narcose, je krijgt 2 bobbels op 2 pvaste plekken etc etc.

    Met PMMA kun je mooie vormen creeren waar jij ze wilt, en zit je niet vast aan de vorm van een implantaat.

    Sheila.

    Hey babe, kan je me e-mailen? ikrameeyes@hotmail.com xx 

    Ik wil graag. Neem contact met me op Sheila groetjes !