Bilvergroting?!

  • cindy

    hoiii ik las net je berichtje ben al jaren op zoek waar ik mijn billen kan laten doen was zelf van plan om naar colombia af te reizen waar het ook gedaan wordt

  • susan

    Hi Sheila, ik ben ook geinteresseerd in n bilvergroting.

    Mijn email is geluk15@yahoo.com

    Kun je aub aangeven welke techniek je hebt gebruikt en wat de kosten zijn?

    dankjewel alvast.

  • loulou2012

    hey sheila ik heb je een privebericht gestuurd heb je die ontvangen? groet loulou

  • Sheilala

    Ik heb je een berichtje teruggestuurd :)

  • Sheilala

    Susan, ik heb je een mailtje èn een prive-berichtje gestuurd.

  • mila

    Hi Sheila, ik ben ook geinteresseerd in een bilvergroting.

    Mijn email is shermila.r@hotmail.com

    Kun je aub aangeven welke techniek je hebt gebruikt en wat de kosten zijn?

    dankjewel alvast.

  • jacqueline

    Hoi Sheila,

    Ik volg al enige tijd dit forum over bil vergoting hen nooit gereageerd of verhaal geplaats, maar ik zou graag als het kan ik contact met je komen, betreffend je ervaring en of je me misschien advies kan geven, ik wil al 2jaar een bilvergroting doen durfde nooit het stap te nemen,maar nu ik je verhaal lees krijg ik toch het vertrouwen in.

    Me email adres is jacqueline.z@live.nl

    Met vriendelijke groet,

    Jacqueline

  • missnewbooty

    ik sta 19 juli ingeplant bij dr. niessen iemand ervaring ermee !!!!!!

  • Ahora sheila mail me please

    Dcsquared_@hotmail.com. Sheila kan je me mailen??

    Ik bn naar 2 klinieken geweest voor consult BeauCare en ABC… Ik sta in gepland op 20 juli by mevrouw Ulens.. Maar weet nix over haar.. Ik dacht als je me je ervaring verteld.. Kan ik miss betere keuze maken!

  • jacqueline

    Ahora sheila ik heb informatie opgevraagd bij abc kliniek, nog niet gekregen, hoe was je consult daar, wil ook een afspraak maken bij hun geven ze goeie informatie.

    PS: Sheilala heb je een prive bericht gestuurd heb je die ontvangen, hoe gt het met jou op dit moment heb je al minder pijn.??