diana gabriels

  • anja1956

    Al jarenlang kom ik bij Praktijk Gabriels, de praktijk van Diana. Nog nooit heb ik problemen gehad en nog nooit ben ik zo geschrokken.

    In april van dit jaar heb ik door Artour Saakjan een inspuiting in mijn gezicht laten doen. Het was een nieuw middel genaamd Hyacorp.

    aan beide kanten is er ingespoten. Zag er harstikke mooi uit en was harstikke blij.

    Maar na een aantal weken werd mijn gezicht ineens rood en ging het erg opzetten.

    Enorme ontstekingen waren er ontstaan,

    Ik was echt bang dat mijn gezicht zou ontploffen en was als de dood dat het nooit meer goed zou komen en het deed mij pijn.

    Ik ben toen naar de spoedeisende hulp gegaan. Daar konden ze niets voor mij doen en kreeg ik antibiotica om de ontstekingen te lijf

    te gaan

    Al die tijd heb ik met een opgezwollen pijnlijk gezicht gelopen.

    Een vrijdagavond ben ik weer bij Diana geweest en ben ik geholpen door

    drs. Kim Manuels. Zij heeft bij mij een inspuiting gedaan om het resultaat te verbeteren voor zover dit mogelijk is.

    Diana vertelde mij dat onder andere mijn klacht maar ook van anderen gemeld zijn bij de

    Nederlandse vereniging Cosmetische Geneeskunde,

    ook bij de inspectie van Volksgezondheid is melding gedaan van deze complicaties.

    Drs. Peter Termohlen heeft een onderzoek begeleid om uit te zoeken wat er aan de hand zou kunnen zijn. Dalton Medial,

    het bedrijf dat de Hyacorp verkoopt heeft per direct de Hyacorp van de markt gehaald gelukkig.

    Diana vertelde ook dat er mede door de zorg van drs. Peter Termohlen en Praktijk Gabriels

    er komende week een persbericht uitgaat naar alle landelijke dagbladen en naar alle europese injectable-artsen

    met de waarschuwing over Hyacorp.

    Ben blij dat ik bij Diana Gabriels kom. Ik heb er vertrouwen in dat ze alles zullen oplossen.

    Diana heeft in overleg met Kim afgesproken dat Kim mij zal helpen tot alles weer goed is (dit heb ik ook zwart op wit gekregen)

    Dank je wel Diana en Kim, voel nu alweer een stukje mooier.

  • anja1956

    Deze mail kreeg ik net binnen van Diana Gabriels, vind ik toch wel goed van haar.

    Dus misschien zijn er meerdere mensen die hier problemen mee hebben.

    Plaats, Datum,

    Beste klant,

    Uit onze administratie blijkt dat u in het afgelopen jaar bent behandeld met de filler Hyacorp H1000 of Hyacorp HS. Wegens mogelijke bijwerkingen van dit product willen we graag inventariseren of u ook klachten heeft ondervonden nadat u met dit product bent behandeld. Als u geen problemen ondervindt, dan zouden we dit graag ook weten. Daarom vragen we u om enkele vragen te beantwoorden.

    Om deze vragen te beantwoorden kunt u bellen met:

    Tel…………..

    Ook kunt u langskomen voor een controle afspraak. Bel in dat geval ook even voor het maken van een afspraak.

    Zoals u wellicht weet, heeft de Nederlandse Vereniging voor Cosmetische Geneeskunde (NVCG) verschillende commissies. De Product- en Complicatie Registratie Commissie (PCR) van de NVCG registreert problemen, bijwerkingen, complicaties en opvallende trends bij producten of behandeltechnieken die in de cosmetische geneeskunde worden gebruikt. Voor een professionele organisatie als de NVCG is registratie van bijwerkingen van groot belang om vroegtijdig te kunnen reageren op een product of behandeltechniek, om veiligheid voor onze patiënten te optimaliseren.

    Recentelijk heeft de PCR commissie een product gesignaleerd, dat meer problemen veroorzaakt dan andere producten; Hyacorp (varianten H1000 en HS). Het betreft een hyaluronzuur dat sinds een jaar op de markt is. Hyacorp wordt door het Duitse bedrijf BioScience geproduceerd en door het Nederlandse bedrijf Dalton Medicare gedistribueerd. De PCR commissie heeft een inventarisatie gemaakt van de problemen die zich voordoen met dit product en dit binnen de NVCG besproken tijdens een Algemene Ledenvergadering. De problemen komen vaker voor dan met andere hyaluronzuren en zijn samen te vatten als zwellingen en verhardingen die komen en gaan en komen voor bij ongeveer 5% van de behandelde patiënten. Patiënten met deze bijwerkingen kunnen met een ontstekingsremmer worden behandeld en eventueel met een injectie met een oplosmiddel van het product.

    Binnen de NVCG is besloten om deze bevindingen te melden bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ). Afgelopen vrijdag is tijdens de bespreking met de IGZ besloten dat alle cliënten die met Hyacorp zijn behandeld, aangeschreven worden om op controle gevraagd te worden. De controle kan met een bezoek, of telefonisch plaatsvinden. De reden voor dit besluit is dat wij precies in kaart willen hebben hoe, hoeveel en in hoeverre Hyacorp complicaties veroorzaakt.

    De kans dat u geen klachten ondervindt is veel groter dan de kans dat u wel klachten ondervindt. Desalniettemin verzoeken wij u ook als u geen klachten heeft contact met ons op te nemen, omdat wij een eventueel risicovol product goed willen onderzoeken.

    Met vriendelijke groet,

    Diana Gabriels

    0180-439001

    0646093048

  • anja1956

    Zoals jullie weten is het goed mis gegaan met mijn gezicht en in mijn wangen kan ik nog steeds

    niets in laten spuiten. Dit komt door de filler Hyacorp.

    Maar Diana doet er alles aan om mij toch er beter uit te laten zien ( durf nu weer in de spiegel te kijken).

    Als er iets verkeerds gaat, ja dan ga je terug boos, kwaad, dat is begrijpelijk.

    Je belt alles af en je weet niet wat eraan aan de hand is, het enige wat je wil is hulp.

    Maar je belt die en die en die, maar ze willen je wel helpen, maar ja dat kost geld.

    Toen ik Bij Diana was en dit vertelde, ja ik werd gelijk geholpen en nog steeds.

    Ze kunnen mijn wangen niet inspuiten, dit duurt ongeveer een half jaar voordat het uit mijn lichaam is.

    Ik kan medicijnen krijgen maar dit doe ik niet, mijn lichaam moet dit zelf herstellen.

    Zelf had ik nooit verwacht, dat ik hierbij zoveel hulp zo krijgen, maar ja gelukkig wel.

    Vrijdag ga ik weer iets mijn lippen op laten spuiten, je moet toch proberen om er goed uit te zien.

    Ik kan alleen maar zeggen, zij is in mijn ogen een toppertje en gaat de problemen niet uit de weg

    Door haar hulp en van Kim, zie ik er gelukkiger weer iets beter uit.

  • Rilana_draisma@hotmail.com

    Persoonlijk vind ik het totaal ongepast van mevrouw Gabriels om op deze manier over haar oud werknemer te praten.

    Of er al dan niet klachten over haar zijn is dit niet de manier om dit te bespreken op internet.

    Of zij wel of niet goed geprikt heeft blijft mevrouw Gabriels verantwoordelijk voor wat in haar kliniek gebeurd.

    Of de samenwerking verbroken is of niet maakt niet uit maar het zwart maken hier lijkt me niet echt de bedoeling.

    Als u een kliniek bent waar mensen graag willen komen en goede ervaringen willen geven, los dit dan op de juiste manier op. En maak hier geen internet drama van maar neem verantwoordelijkheid!

  • gwn_sootje@live.nl

    Ik heb vorige jaar mijn borsten laten doen bij Diana Gabriels Verweijen. Ik ben erg tevreden! Ik ben al paar een keer op controle geweest en alles ziet er perfect uit! ik ben zelfs van plan om mijn billen laten vergroten!

  • bianca1405@hotmail.nl

    In augustus bij Diana gabriels op consult geweest voor een borstvergroting.

    Kan niet anders zeggen dan een goed en informatief gesprek. Alles werd rustig uitgelegd en ik heb ook pas protheses in gehad.

    Twee weken later door de plastisch chirurg in Nijmegen geholpen. Nu een aantal maanden later ziet alles er perfect uit en heb ik ondertussen ook weer een consult voor mijn oogleden gehad en zal ik over 3 weken geholpen worden.

  • Sannii

    hoi,

    ja ik ben bij Gabriels geweest. in januari dit jaar een zgn liquid facelift gehad met hyacorp. Dat product gaf en geeft zoveel problemen. niet alleen bij mij. Het is van de markt gehaald door een daadkrachtige arts. Mij is beloofd dat ik de behandeling terug zou krijgen. Het is 2 maanden geleden, ik zit er nog op te wachten. Overigens heb ik er geen goed woord meer voor over. Het verhaal dat je bij problemen altijd bij haar terecht kunt. NIET dus. Mijn advies : ga naar een gerenommeerde kliniek, bijv Elzen in Naarden. Ik heb er nu een zaak van gemaakt, want zo ga je niet met mensen op. Vooral wegblijven dus bij Gabriels.

  • Sannii

    oh ja en de botox bij Gabriels……echt een lachtertje. Duurt 1 tot 2maanden. Trap er niet in ! Als ik bij Elzen ga zit het zeker 6 maanden !

  • von/yvonne_543@hotmail.com

    hoi Sannii! Als je Helga van de Elzen bedoelt dan adviseer ik iedereen om daar helemaal niet naar toe te gaan!!! Zij heeft mij de gevaarlijke filler BIO alcamid ingespoten en meer als de toegestane hoeveelheid. Heb een vreselijke nare tijd doorgemaakt en je gezicht is gewoon een tijdbom want dat rot spul speelt steeds weer op, je komt er niet vanaf. Het was makkelijk te verwijderen zo stond het bechreven. Nou dat is dus een fabeltje. Het kan alleen door middel van snijden ,en dan kunnen ze het nog niet helemaal verwijderen, er blijft altijd wat zitten wat nadien nog de nodige ontstekingen kan opleveren! Sterkte iedereen hier!

  • xx_michje_xx@hotmail.com

    Ik heb drie maanden geleden een facelift gehad via de praktijk van Diana Gabriels. Ik ben daarvoor uiteraard eerst op consult geweest; de eerste keer bij Diana zelf en daarna bij de plastisch chirurg. Beide waren zeer vriendelijk en konden al mijn vragen en onzekerheden beantwoorden. Ik wilde ook zo snel mogelijk geholpen worden en gelukkig kon ik binnen 2 weken terecht! De operatie is goed verlopen en ook de nazorg van Diana stelde ik zeer op prijs. Buiten dat, het resultaat is prachtig! Ik ben zo blij dat ik het heb gedaan. Ik wil nu ook graag mijn borsten laten liften en vergroten dus ook hiervoor ga ik weer naar Diana. Zodra ik dit heb gedaan zal ik hier weer mijn ervaring delen.

    Er staan veel negatieve berichten hier over de praktijk van Diana maar ik heb alleen maar goede ervaringen.