diana gabriels

  • danny

    hallo allemaal

    ik ben een week voor de kerst bij diana gabriels geweest voor botox.

    het uiteindelijke resultaat van botox zie je pas na 2 weken.

    ook is er bij diana gabriels een follow up afspraak en dan wordt er gratis bijgespoten wat er nog niet goed is.

    ik ben daar geholpen door dr arthur, echt een goede dokter en zeer goede voorlichting.

    en voor alle injectibles en chirurgische ingrepen geldt ben je niet tevreden laat het weten.

    ik ben persoonlijk zeer te spreken over kliniek diana gabriels.

    waar je absoluut niet heen moet gaan is de bodyflair

    met vriendelijke groet,

    danny

    rotterdam

  • jeanette

    Hoi,

    Ik heb vorig jaar juni mijn borsten laten vergroten bij Diana door Dr Roddi( boerhaave a'dam)

    Ben zeer tevreden over de behandeling, , de nazorg en het resultaat.

    Daar ik zelf al 85C had (maar volume aan de bovenkant wilde) zou je verwachten dat door de vergroting dat ze er onnatuurlijk uit zouden komen te zien.Het tegendeel is waar!

    Er is niemand die zo aan mijn borsten kan zien dat er protheses inzitten, ze zijn zo natuurlijk, bewegen mee en voelen zacht maar vol aan. Ik kan de kliniek iedereen aanraden.

    Wat service betreft , je kan altijd bellen of langsgaan als je iets te vragen hebt , geen probleem!

    groetjes

    Jeanette simone schreef:

    >

    >

    >

    >

    > Hallo LONNIE,

    >

    >

    > Ik heb in juni een liposuctie gehad via diana gabriels bij

    > DRS.Roddi

    > Ik ben tot nu toe erg tevreden.Roddi is heel kort door de

    > bocht bij de intake

    > maar doet zijn werk goed.Trouwens Diana is zo dat wanneer

    > je niet tevreden bent ,ook met Botox zij het gewoon gratis

    > opnieuw doet.Daar heb ikzelf ervaring mee.

    >

    > groet simone

  • Daantje

    Hoi Meiden,

    Ik ga zaterdag starten met de HCG kuur voor 6 weken,

    ik ben op gesprek geweest en ze legde alles goed uit.

    Ze had op al mijn vragen een antwoord en vertelde me hoe het bij mij er aan toe zal gaan. Ze raadde aan om 2 keer een kuur te doen, net zoals in de boekjes staat. Ik ben van plan om de 2e kuur erachter aan te doen.

    Ik mag elke week op controle komen.

    Ik ben echt enthousiast!

    Val je echt 400/500 gram per dag af?

    Groetjes Daan.

  • Sina Barakzai

    Ik heb bij julli Hcg kuur gehad en ik ben bijna 20 kilo af. En nu ik heb paar opratie(plastische chirugie) nodig wand ik heb slape buik en boven been en dat vind ik niet mooi.

  • miranda

    Ik kom al een paar jaar bij diana gabriels voor botox, de eerste paar keren bij jani van lochem waar ik zeer tevreden over was, en later bij arthur ook tevreden en anders wordt er bij geprikt als je niet tevreden bent. Alleen de laatste keer ben ik bij pamela geweest daar zag je haast geen resulrtaat na 2 keer terug komen nog niet. Gelukkig heeft arthur bij geprikt en ben daar tevreden mee.

  • miranda

    Ik kom al een paar jaar bij diana gabriels voor botox, de eerste paar keren bij jani van lochem waar ik zeer tevreden over was, en later bij arthur ook tevreden en anders wordt er bij geprikt als je niet tevreden bent. Alleen de laatste keer ben ik bij pamela geweest daar zag je haast geen resulrtaat na 2 keer terug komen nog niet. Gelukkig heeft arthur bij geprikt en ben daar tevreden mee.

  • miranda

    Ik kom al een paar jaar bij diana gabriels voor botox, de eerste paar keren bij jani van lochem waar ik zeer tevreden over was, en later bij arthur ook tevreden en anders wordt er bij geprikt als je niet tevreden bent. Alleen de laatste keer ben ik bij pamela geweest daar zag je haast geen resulrtaat na 2 keer terug komen nog niet. Gelukkig heeft arthur bij geprikt en ben daar erg tevreden mee.

  • Daffy

    Ik ben ook een aantal keer bij Diana geweest voor botox. Ben de eerste keer behandeld door dr Jani waar ik eerder al eens in zijn kliniek in Amsterdam ben geholpen…doctors inc… en was zeer tevreden. daarna door een vrouw, ik weet niet hoe ze heet maar die had wat plekjes op mn voorhoofd vergeten dus dat zag er een beetje raar uit. daarna zonder probleem bijgespoten door Jani en nu is het resultaat weer prima. Ik heb veel nare verhalen gehoord van mensen over deze kliniek maar heb me er niets van aangetrokken en zolang ik tevreden blijf over de service en het resultaat, blijf ik hier gewoon heengaan. Prettige bijkomstigheid is dat dr Jani een erg leuke verschijning is haha.

  • maja

    niet naar diana gabriels gaan, zonde van je geld, geen echte botox en binnen 6 weken weg botox.

    even door sparen en je hebt er 5 maanden plezier van, vraag of je het flesje mag zien waar duidelijk botox op staat en dan nog moet je uitkijken vooral in de gabriels kliniek, niet doen!!

    maja

  • natalie

    Hoi natalie

    ik wil binnen kort een borstvergroting

    onder gaan bij diana gabriels kan bij iemand meer vertellen als die bij dit kliniek al eerder een behandelingen gehad heeft of een andere goeie kliniek weet laat me weten groetjes en alvast bedankt voor jullie reactie