diana gabriels

  • Lonnie

    Is er iemand die liposculpture heeft laten doen bij gabrielle en dan door dr roddi?

    groetjes lonnie

  • gerda

    wie heeft er ervaring met labiacorrectie? doet dit erg zeer, hebben de artsen genoeg ervaring?

    groetjes

  • simone

    Hallo LONNIE,

    Ik heb in juni een liposuctie gehad via diana gabriels bij DRS.Roddi

    Ik ben tot nu toe erg tevreden.Roddi is heel kort door de bocht bij de intake

    maar doet zijn werk goed.Trouwens Diana is zo dat wanneer je niet tevreden bent ,ook met Botox zij het gewoon gratis opnieuw doet.Daar heb ikzelf ervaring mee.

    groet simone

  • Nicky

    Wie heeft er ervaring met de HCG kuur bij diana gabriels?

  • babs

    hallo

    ik ben daar op consult geweestmaar ik kan verder niks over ze vinden

    zijn ze ook ergens bij aangesloten zitten

    ik moet voor mijn behandeling naar belgie

    maar wie weet hier iets meer over

    gr babs

  • mimi

    het gaat niet om de prijs het gaat om de kwaliteit en je eigen lichaam, als je iets wilt laten doen doe het rechstreeks bij de desbetreffende pc (plastisch chirurg) en niet bij iemand die toch alleen naar haar eigen lult.

    alles is leuk en aardig voor de behandeling maar is de buit binnen dan ben je een nummertje wat zo snel mogelijk weg moet gaan om plaats te maken voor de volgende.

  • knip

    LEES meer info op andere site's en ga niet af op kortingen en mooie praatjes maar leeeees!!! zoooveel negatieve dingen. spaar lekker door en laat niet zo in je verknippen!

  • Adriana

    Ik was vorig jaar voor de speciale actie van surgiderm het zou 350 eur kosten

    best veel dacht ik maar nu komt het eenmaal daar waren er meer spuiten nodig om het resultaat te bereiken, tevens een prikje voor de hamsterwangen, in de advertentie staat dat het resultaat goed is voor 6 t/m 12 maanden afijn na 3 weken te hebben gewacht omdat het nog moest bijtrekken enzo heb ik weer per email contact aangelegd. En maar wachten, nog een mailtje en maar wachten op het antwoord of een teken van Service waar men dus nog nooit van heeft gehoord. Uiteindelijk mocht ik (nadat ik zelf contact Telefonisch had opgenomen) het nog

    even laten nakijken zo gedaan. Maaaaaar dat viel tegen er werd gezegd och nog een spuitje dan is het goed met andere woorden voor 1500 euro spuitwerk doe je er wel een klein jaartje mee. Dat is bekant de heflt van het bedrag voor een face lift ik heb er een vieze pet van opgedaan en kan DIana die er zgn zo vriendelijk uitziet niet aanraden tenzij men de zakken wil leeggooien voor niets.

  • Taan HCG kuur dag 1

    hallo allemaal.

    Ik ben gisteren op consult geweest bij diana gabriels voor de HCG kuur, ik heb gekozen voor de 3 weekse kuur, ik wil z,n 6 a 7 kilo kwijt en ga het proberen in 21 dagen, daarbij sport ik 3 a 4x in de week z,n 1,5 uur.

    Dag 1.

    Ochtend: 1 injectie (best eng maar valt heeel goed mee)

    : 1 sinasappel.

    Tussendoortje: 1 pakje naturel toostjes.

    Lunch : ijsbergsla, komkommer, tomaat en zalm plakjes.

    Tussendoor: 1pakje naturel toostjes.

    Dinner : 1 enkele kipfile, chapignons en coursset

    1,5 liter water ( steeds flesje bij gehouden en bij gevuld)

    De gehele dag geen honger gevoel of een vermoeid gevoel gehad.

    Ben benieuw naar morgen.

  • Taan HCG kuur dag 2 en 3

    Hallo allemaal

    Ik ben het weekend vrij goed door gekomen, heb wel wat moeite gehad om de lekkere snacks te laten liggen, maar na een aantal stukjes komkommer of een stukje fruit was de bui weer voorbij. Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en zag dat ik 1kilo en 3 gram was afgevallen meerendeels vocht maar, en nu begint het echte afvallen!!

    Zaterdag.

    Ontbijt: 1 peer

    Tussen: 1 cup a soup en 1 pakje natuur toostjes

    Lunch: Sla, tomaat,komkommer , 75gr rosbief en dit was meer dan genoeg voor de lunch.

    Diner: 100gr blad spinazie, 100gr kabeljauw file

    Avond: 3 R/wijntjes ,komkommer

    Zondag.

    Ontbijt: 1 appel

    Tussen: cup a soep, soep stengels

    Lunch: biefgstuk in reepjes 100gr, sla en komkommer

    Diner: 1 maiskolf met broccoli

    Avond: 2 R/wijntjes

    op naar dag 4 en 5.