diana gabriels

  • Esther

    Ik ben nu ook een paar keer bij Diana Gabriels geweest (ook in het nieuwe pand in Barendrecht), maar ik doe het niet meer.

    Sjaakjan is een hele goede en kundige arts, en wellicht kan hij er ook niks aan doen dat de kwalitiet botox zo slecht is.

    Maar laatste 2 keren ben ik behandeld door Cynthia. Hoewel een heel aardige dame, ben ik echt ontevreden over het resultaat.

    Zowel de botoxbehandeling van de fronsrimpel en de voorhoofdrimpel zijn niet goede behandeld.

    Of het nu aan Cynthia ligt, of aan de slechte kwaliteit botox weet ik niet.

    Ik ben 29 en mijn rimpels zijn nog minimaal in vergelijking met iemand van in de 30, 40 of 50.

    En bij mij is het al in NO TIME uitgewerkt. Laat staan als je iets diepere rimpels hebt.

    Ik had geen zin om 2 weken na de behandeling (als de botox optimaal is) terug te gaan.

    Gewoon NIET MEER NAARTOE GAAN!!!!!! Ik raad dit echt iedereen af.

  • A. Bakker

    Ga hier nooit heen! Onbetrouwbaar op alle vlakken, het draait Diana alleen om geld!

    Bespaar je de moeite om te mailen naar ze, je krijgt na 6x mailen antwoord als je geluk hebt.

  • Linda

    Hoi allemaal,

    Precies het zelfde als Esther mee gemaakt. Ook bij Cyntia geweest in Barendrecht (zeker een vriendelijke vrouw, niks mis mee) maar niet tevreden over het resultaat jammer genoeg, frons lijnen weg laten spuiten 2 zones. Na 6 weken al de volledige frons terug terwijl ik eerder het jaar door dokter Sjaakman behandeld ben en daar een volle drie maanden prachtig resultaat mee heb gehad!! Dokter Sjaakman is echt geweldig, kan niet anders zeggen.

    Nu moet ik voor de 2de keer WEER terug naar de kliniek om alles goed te krijgen, woon zeker niet om de hoek en al hoef ik niet voor de nabehandelingen te betalen kost het me wel steeds weer vrij nemen van me werk (door drukte vaak alleen overdag een plekje vrij bij de kliniek) en me benzine! Zou eigenlijk ook niet eens meer terug willen maar baal er zo erg van dat ik toch weer ga (nu is het zelfs dat ik met bewegen steeds de ene wenkbrauw hoger heb staan dan de ander, echt TE erg voor woorden, zal dus echt wel terug moeten!!)

    Ga ook NOOIT meer bij een andere arts dan dokter Sjaakman.

  • belli

    Informeer is bij body service ridderkerk //failliet gegaan en de toen daar werkende plastisch chirurg 2 mensen overleden //alleen maar pure commercie // wees opgepast

  • Kelly

    Hoi Allemaal,

    Is er iemand die iets kan zeggen over de ingreep “borstvergroting” bij de Diana Gabriels kliniek.

    Ik lees alleen maar enorme negatieve berichten maar dat dan wel over de botox.

    Verder op internet kan ik ook niets negatiefs vinden over de borstvergroting, alleen maar erg tevreden.

    Iemand die daar een borstvergroting heeft laten doen??

  • claudia

    Botox komt binnen bij de arts in een blokje. Elke arts moet dan zelf de botox maken en kan zelf de sterkte bepalen. Je kan dus nagaan dat iemand die zijn botox aanbied op Groupon voor 75 euro per spuit , heel veel mengsel gebruik en zeker geen sterke botox maakt! Dat is ook de reden waarom er zoveel verschil in de prijzen zit.

  • Priscilla

    Als je “levenslange garantie” ziet op haar website is het echt groot gelul. Het slangetje van mijn maagband was losgeraakt en ze vroeg eur 2500 om het weer te laten maken!!! Ik heb de arts zelf gebeld in Belgie en ik moest alleen eur 1200 betalen!!! Oplichterij allemaal!!! Nooit iets laten doen bij Diana Gabriels!!!

  • anja1956

    ..

  • mirandadebokje@hotmail.com

    Beste mensen,

    Ik kom al een aantal jaar bij de Praktijk van Diana Gabriels. Ben ooit begonnen met botox en ben hier eigenlijk altijd tevreden over geweest. Soms moest ik terugkomen omdat de arts te voorzichtig was geweest maar dan kon ik direct terugkomen en werd er bijgespoten. Dit vind ik een goede service!

    Sommige mensen klagen dat ze van ver moeten komen en dus geen zin hebben om terug te komen als er bij moet worden gespoten maar ik begrijp niet waarom je uberhaupt naar de kliniek komt als je van ver moet komen, dan zoek je toch een kliniek in de buurt?(!)

    Ik heb een aantal weken geleden ook mijn borsten laten vergroten via praktijk Gabriels. Ik ben eerst op gesprek geweest bij Diana Gabriels zelf zodat zij ernaar kon kijken en advies kon geven. Dit was een erg prettig gesprek. Daarna ben ik op consult geweest bij de plastische chirurg, Frans Straten. Dit is een zeer vriendelijke man en komt erg professioneel over. Ik had dan ook gelijk vertrouwen in deze man. Prettig was ook dat ik gelijk de week erop geholpen kon worden in Nijmegen.

    Nu is het 4 weken geleden dat ik de operatie heb gedaan en het resultaat is echt prachtig! De eerste paar dagen had ik wel veel pijn in de borstspieren maar dit lijkt mij logisch na een borstoperatie. Na een week kon ik eigenlijk alles weer en kan ik dus zeggen dat de operatie zeer succesvol is geweest. Ik voel me echt op en top vrouw door deze operatie en het resultaat is prachtig! Ik ben Diana en Frans Straten dan ook erg dankbaar.

  • dianagabriels

    Beste Zita,

    Nogmaals wil ik aangeven dat ik het betreur dat de inspuiting bij jou verkeerd is afgelopen. Maar als al eerder aangegeven is de arts verantwoordelijk voor zijn of haar werk. Net als bij de andere 29 klachten die ik inzake een inspuiting heb gekregen, heb ik ook in jouw geval gedaan wat ik moet doen. 28 mensen hebben er voor gekozen mijn advies te volgen en hebben gewacht tot de Botox was uitgewerkt en hebben een nieuwe inspuiting gekregen door 1 van onze andere artsen. Zij hebben nu allemaal een positieve ervaring met Botox.

    Van Groupon heb ik begrepen dat zij de € 69,00 voor de regio Botox hebben terugbetaald aan jou en ik heb dit inmiddels ook weer aan Groupon terugbetaald. Juist de laconieke houding van de behandelaar in kwestie zorgt voor veel problemen en daarom is de samenwerking ook gestopt.

    Met vriendelijke groet,

    Diana Gabriels Verweijen