diana gabriels

  • monatencate@hotmail.com

    Ik ben via een vriendin terecht gekomen bij Diana Gabriels. Zij had daar een borstvergroting laten doen door Dr. Roddi. Echt super resultaat en ik wilde ook gelijk!!!

    Ik belde en kon gelijk de volgende dag al terecht voor een intakegesprek! Aardige mensen daar en ook met Diana had ik een klik! Gelijk kon ik terecht binnen 2 weken voor de borstvergroting dus ik was zooo blij. Mijn vriend is met mij mee gegaan naar de kliniek in Duitsland. Paar dagen na het intake gesprek met Diana werd ik al gebeld door assistente van de plastisch chirurg, dat stelde me wel nog meer gerust. En dag voor de operatie nog een keer gebeld door assistente van Diana, heel netjes geregeld allemaal!

    Toen in de kliniek aangekomen een dag van te voren voor een gesprek met plastisch chirurg, daar nog even alles doorgenomen en ik kon niet wachten tot het zover was!!!

    'S ochtends vroeg aanwezig en toen ik bijkwam voelde ik me eigenlijk al wel prima. Naar huis gereden en daar rustig aan gedaan. Weinig pijn gehad (paracetemol geslikt 3 dagen).

    Gelijk na de operatie werd ik weer gebeld door Praktijk Gabriels hoe het ging, echt super aardig. Ik was zooo benieuwd naar het resultaat dus na 6 dagen moest ik sowieso naar Diana voor controle en zij heeft toen het tape eraf gehaald en echt prachtig!!! Onwijs blij dat ik dit heb gedaan en ook Dr. Roddi echt goed werk gedaan!

  • michelvcoevourden@live.nl

    Ik heb 6 weken geleden een facelift door Dr. Roddi gehad. Nu ben ik volledig hersteld en het is echt mooi goed resultaat.

    Via internet bij Diana Gabriels terecht gekomen en daar kon ik gelijk voor een intake terecht de volgende dag.

    Eerst een gesprek gehad met Diana Gabriels in haar praktijk. Zij heeft toen gelijk de operatie vastgesteld. Ik heb het in een periode gedaan dat ik vakantie had zodat ik goed kon herstellen.

    Alles helemaal goed voorbereid door Diana en haar assistenten. Een dag voor de operatie nog gesprek gehad met de arts en hij liet helemaal zien waar hij dan ging snijden en hoe het eruit zal gaan zien.

    's ochtends vroeg geholpen. Doordat je narcose krijgt weet je er verder niks meer van. Toen ik eenmaal wakker werd voelde ik me suf en wel wat pijn. Eind van de middag mocht ik naar huis.

    Dagen erna viel de pijn heel erg mee. En na 5 dagen op controle geweest bij Diana, paar hechtingen eruit gehaald. Toen na een week weer op controle. En na 4 weken nog een keer voor alle hechtingen. Tussendoor contact gehad met de assistenten en de arts. Goede nazorg en het is allemaal erg prettig verlopen.

  • cdavids85@hotmail.com

    Ik ben via mijn beste vriendin naar Diana gegaan. Zij heeft een borstlift en borstvergroting gehad via die kliniek en dat was zo mooi geworden! Ik heb een afspraak gemaakt via de mail en kon dezelfde week nog bij Diana terecht. Heel fijn gesprek gehad met haar. We hebben allerlei soorten protheses geprobeerd en toen wilde ik eigenlijk gelijk al geopereerd worden haha.

    Ik hoefde alleen een borstvergroting en geen lift. Wel moest ik terugkomen die week erna omdat de plastisch chirurg mij eerst moest zien. Ook een hele aardige man Frans Straten, wel een echt chirurg maar dat gaf me wel veel vertrouwen. Hij liet me alle foto's zien van zijn werk en dat was echt super mooi. Toen ik bij de receptioniste van Diana Gabriels daarna kwam om een datum in te plannen kon ik al over 2 weken geholpen worden!! Ik was zooo blij!! ALle documenten had ik gelijk meegekregen en het stond vast :D:D:D twee weken lang kon ik over nisk anders praten heel mijn familie wer dgek van me haha. Op maandag samen met mijn vriend naar nijmegen gereden want hier was de operatie. Ook weer hele aardige mensen en heel hartelijk ontvangen. Nog even de chirurg Straten gesproken voor de operatie en hij stelde me goed gerust zodat ik de narcose rustig in ging. Eenmaal bijgekomen voelde ik me wel beetje zwak en moe. Naar huis gegaan en gelijk op de bank gaan liggen. Ik had een recept meegekregen voor de pijn. Maar de volgende dag kon ik met paracetmol de pijn wel onderdurkken. Na 3 dagen voelde ik me weer heel goed en kon ik eigenlijk alles weer doen behalve sjouwen etc. Nu 2 keer op controle geweest bij Diana en alles ziet er goed uit. Ik heb echt mooie borsten nu en kan niet wachten tot de zomer!!!

  • charlie1975

    ik heb mijn eerste afspraak met Diana gehad op 29 januari ivm een borstvergroting. We hebben allerlei proteses gepast en ze maakte ook heel spontaan foto's met mijn telefoon. Zo kon ik later thuis nog eens kijken. Een week later heb ik de operatie laten plannen: 25 februari! In de weken ervoor raakte ik door allerlei informatie op internet door de war over de het aantal cc. In een soort van paniekreactie (het blijft toch erg spannend) heb ik Diana op zaterdagavond gemaild. Ze belde me op zondag terug en stelde me gerust: ik kon gewoon nog een keer langskomen om nog eens te passen. Liever een tevreden klant die blij is met de grootte dan een gok wagen, zei ze.

    Na nog een pasronde was ik er definitief uit.

    De opvang in het ziekenhuis was erg goed: bloeddruk, hartslag, etc werden nogmaals gemeten. De verpleegster was erg lief en nog geen 15 minuten later lag ik in het bed onderweg naar de operatiezaal. Al mijn gegevens werden nog een keer gecontroleerd, Frans Straten kwam om alles af te tekenen en toen ging ik. Een diepe ademhaling en ik was vertrokken! Ook na de operatie was de opvang erg relaxed. Ik had mijn telefoon niet bij me en ik mocht gewoon de telefoon van de zuster lenen.

    Op een schaal van 1 t/m 10 moest ik aangeven hoeveel pijn ik had: 2 en eigenlijk meer omdat ik zoiets had van ‘'ik moet toch pijn hebben?’'

    Nog 3 dagen erna heb ik paracetamol genomen en de tabletten van het ziekenhuis (maar meer om goed te kunnen slapen;)) Nog geen twee weken later op controle en ik mag alles weer: sporten, lopen etc etc etc. Uiteraard met een beetje beleid (bovenlichaam nog niet trainen) maar spinning bijvoorbeeld wel.

    Als ik weer wat laat doen ga ik weer via Diana. Het fijne is ook dat zij veel eigen ervaring heeft met cosmetische ingrepen.

  • CarinW

    September ben ik voor het eerst bij Diana Gabriels geweest voor een intakegesprek. Ik wilde weten of ik in aanmerking kwam voor een maagband. Ik was niet heel veel te zwaar, maar at wel constant te grote porties waar ik al jaren mee worstelde en ongelukkig van werd.

    We hebben een fijn gesprek gehad en Diana gaf aan dat een operatie tot de mogelijkheden behoorde. Een maand later al is de maagband geplaatst in Brussel. Alles ging heel snel en is goed verlopen.

    De band is twee keer opgespoten en staat nu perfect afgesteld.

    Ik voel me super. Ik word geremd door de band dus eet nu automatisch kleinere porties. Gezond eten deed ik al en nu nog steeds maar minder. Ik kan gelukkig ook alles eten, ook brood en rijst e.d. Alleen veel minder dan voorheen en je moet verplicht flink kauwen en langzaam eten. Maar dat is wel goed voor mij :)

    Ik heb geen nazorg gehad. Volgens mij kan dit wel, maar ik had hier geen behoefte aan.

    Ik sport toch al bij een sportschool bij mij in de buurt en qua voeding weet ik ook wat goed is en wat niet. Anders kan je ook altijd zelf een afspraak maken bij een dietist.

    Ik zit veel lekkerder in mijn vel en ben mooi wat kilo's kwijt. Het meest blij ben ik dat ik nu niet meer de hele dag met eten bezig hoef te zijn. Het is een bevrijding!

  • stefbelt@live.nl

    Ik heb 2 kinderen gehad en mijn lichaam is dus erg veranderd. 3 jaar geleden heb ik ervoor gekozen om een borstvergroting te laten doen. Via via terecht gekomen bij Praktijk Gabriels. Hele prettige kliniek en ook met Diana toen een fijn gesprek en begeleiding gehad. Zij raadde mij aan ook een borstlift te doen voor het beste resultaat. Zo blij dat ik daarnaar geluisterd heb want het is nog steeds prachtig elke morgen als ik in de spiegel kijk. Destijds geholpen door Dr. Roddi. Professionele man, kwam aardig over en heb wat werk van hem gezien en dit zag er allemaal goed uit. Ik ben toen geholpen in Aken, ook een goede kliniek. Na de operatie nog 3 nacontroles gehad bij Diana en alles dus mooi.

    Nu wilde ik al een paar maanden een schaamlipverkleining want hierdoor zou ik me zelfverzekerder voelen. Ben in de tussentijd namelijk gescheiden en op zoek naar een nieuwe liefde. Ik schaamde me daar beneden en durfde niet zo goed met een man mee naar huis. Dus wederom naar Diana gegaan. Dit keer was ze verhuisd naar Barendrecht, echt een super mooie kliniek!! Ik wilde weer door Roddi geholpen worden en dit kon gelukkig, al binnen 1 week kon de operatie gedaan worden. Duurde maar een half uurtje en toen kon ik weer aar huis. Eerste week wat opgezwollen maar hierna trok dat al snel weg en na 4 weken zag je niks meer behalve mooi resultaat! Heel blij dat ik het heb gedaan. En als ik in de toekomst nog iets wil laten doen ga ik zeker naar Diana Gabriels. Ook kan ik haar kliniek iedereen aanraden!!

  • nathaljabeckanzej@hotmail.com

    Toen ik een gesprek had gehad met Diana gabriels wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk geholpen worden.

    Met haar zo'n leuk gesprek gehad en was zo enthousiast geworden. Ik wilde namelijk een borstvergroting en buikwandcorrectie. Na de kerst was het dan zo ver. 28 december ben ik geholpen in Aken, Duitsland. Dag van te voren moest ik aanwezig zijn. Een kort gesprek met plstisch chirurg Dr. Roddi. Wat oudere man, wel aardig en alles besproken. Na de operatie moest ik nog 1 nacht blijven en die ochtend kon ik rond 11 uur naar huis nadat de plastisch chirurg hier toestemming voor had gegeven.

    Ik had wel trekkende pijn rondom mijn borsten en ook mijn buik deed zeer. ik had pijnstillers meegekregen als ik deze nam dan viel het gelukkig heel erg mee. Ik was zo moe van alles dus dagen erna veel in bed gelegen en af en toe naar buiten voor boodschappen. Ik werd wel gelijk toen ik thuiskwam die middag gebeld door werknemer van Diana Gabriels hoe het met me ging. Heel aardig en toen paar dagen later voor controle bij Diana geweest. Alles was goed en ik zag stiekem al hoe mooi het was geworden. Alleen moest ik een band dragen rond me buik komende 5/6 weken maar als ik heb af deed was ik al zo blij met resultaat ondanks dat het wat was opgezwollen. OOk mijn borsten zijn prachtig ik kan niet anders zeggen dat goed werk verricht en goede service van diana.

  • Elfje

    Ik heb een paar weken geleden een borstvergroting gehad via Diana Gabriels door Dr. Frans Straaten op 18 februari 2013 en ben er super blij mee!!

    Mijn eerste consult heb ik gehad In Barendrecht op de kliniek zelf met Diana, ik moet zeggen dat het echt een heel fijn gesprek was en ik voelde me meteen al op mijn gemak.

    Diana heeft mij erg goed geïnformeerd en wat een fijne vrouw zeg die Diana!. Ik mocht een paar prothesen passen met een sportbh om te bepalen wat ik ongeveer zou willen qua grootte en cc etc. Een paar dagen later mocht ik al met de arts een gesprek en die heeft mij verder geïnformeerd over de operatie en nabehandeling. Samen met Dr F. Straaten hebben we besloten wat het beste bij mijn postuur zou passen. Ik mocht zelf aangeven waneer ik geopereerd wilde worden en er was geen wachtlijst. Op de dag van de operatie moest ik me aanmelden in het ziekenhuis, even later zag ik de arts ook. hij kwam netjes een gesprek houden en stelde mij op mijn gemak. vertelde precies wat er zou gebeuren voor en na de operatie. 15 minuten later werd ik al opgehaald door de verpleging en mocht naar de Operatiekamer. Daar maakte ik nog een praatje en verder herinner ik me niets meer totdat ik weer wakker werd. was een beetje duizelig van de narcose, maar dat was na een 10 minuten weer over. kwam al snel weer bij in de verkoeverkamer. De verpleegster vroeg wat voor een cijfer tussen de 1/10 zou geven voor de pijn. ik weet nog dat ik zei een 3, want ik had echt bijna geen pijn voelde alleen een druk op mijn borst. Even later mocht ik weer terug naar mijn kamer en daar kreeg ik een boterham en wat te drinken. de verpleging was erg vriendelijk en behulpzaam. Later op de dag kwam de arts even kijken hoe het ging en hield een praatje over hoe het was gegaan tijdens de operatie. Ik vond de arts echt een hele lieve man en hij komt zo vertrouwelijk over wat erg belangrijk is! daarna mocht ik naar huis. heb 2 dagen na de operatie wat spierpijn gehad daarna voelde ik niets meer :)). de pijnstillers waren erg goed en sliep er heerlijk van. verder heb ik nu nog een sport-bh en die mag over een week ook af. Dan mogen de mooie lingerie setjes komen!!! Ik ben erg blij en het resultaat is super mooi en het was het zeker waard.

    Bedankt Dr. F. Straaten en Diana Gabriels…..

  • Berry86

    Ik ben vorige maand geholpen, een schaamlipcorrectie. Al sinds ik tiener ben schaamde ik mij zo erg hiervoor. In een bikini durfde ik me echt niet te vertonen want het was zo duidelijk zichtbaar door mijn broekje heen. Ook fietsen deed heel erg zeer. En toen de strakke skinny broeken in de mode kwamen kon ik dit dus echt niet dragen doordat het zo goed zichtbaar was bij mijn kruis.

    Laat staan een vriendje! Een jongen heeft er wel eens iets van gezegd vroeger en sindsdien durf ik echt niet meer met een man naar bed te gaan.

    Ik had natuurlijk wel gelezen op internet over de schaamlipcorrectie maar durfde het niet. Toen toch besloten het te doen na zoveel jaar. Op internet goede verhalen gelezen over Diana Gabriels dus daar en afspraak gemaakt. Hierna nog een afspraak bij de chirurg gelukkig kon ik 2 weken later al geholpen worden! Na de operatie was het wel opgezwollen en erg gevoelig maar door goede medicijnen was dit wel te doen. Nu is het 5 weken geleden en je ziet er niks meer van! Ben al twee keer op controle geweest bij Diana en zij was ook tevreden met het resultaat en ik ook! Voel me super nu en heb gelijk 2 skinny jeans aangeschaft!

  • Sam-020

    Hallo ook ik wil graag mijn ervaringen met jullie delen.

    Ik heb Diana leren kennen tijdens mijn speurtocht naar een goede praktijk\arts om een maagband te plaatsen.

    Na mijn eerste ontmoeting was het direct duidelijk. Ze weet waar ze over praat en is erg vriendelijk. Met behulp van de maagband, is het mij gelukt om 30 kilo af te vallen.

    1 maand geleden heb ik een borst vergroting ondergaan, met een super resultaat!

    Door de Maagband ben ik 30 kilo afgevallen

    Ik ben gestopt met roken voor de operatie van mijn borsten

    Diana is altijd bereikbaar en staat dag en nacht voor je klaar

    Kortom een zeer betrouwbaar adres!

    Diana, Dr. Frans van Straten en Dr. Marc Vertruien erg bedankt voor alles!

    Sam