Na lang twijfelen wilde ik toch graag een borstvergroting. Ik ben op internet gaan zoeken. Ik kwam uit bij Diana Gabriels omdat er veel te lezen was over haar en ook op haar site. Maar ook de prijs was zeer aantrekkelijk. Ik heb een afspraak gemaakt en kon al na 2 dagen voor een intake komen. Toen ik binnen kwam moest ik gelijk mijn borsten laten zien. Dan heb je het maar gehad zei ze. Hele aardige vrouw en leuk gepraat. Ik kon alles vragen en alles werd rustig uitgelegd. Ik had een goed gevoel erbij omdat het allemaal heel persoonlijk is. Ik ben 2 weken erna ook naar de Velthuis kliniek geweest maar daar voel je je echt een nummertje. Bovendien vragen zij veel meer geld terwijl ze precies dezelfde protheses gebruiken. Ik heb weer gebeld naar Diana en moest nog een keer langs komen bij de plastisch chirurg. Dit kon op een zondag wat heel goed uitkwam aangezien ik heel de week werk. Ook weer een fijn gesprek gehad met hem en toen kon ik gelijk bij de receptioniste alles vastleggen. Ik wilde zo snel mogelijk geholpen worden! Gelukkig kon ik binnen 3 weken terecht. De operatie was in Brussel en toen ik daar binnenkwam zag alles er mooi en schoon uit. Ook heb ik nog even 10 minuten met de chirurg gesproken. Heel goed gevoel had ik over hem dus was volledig ontspannen. Na de operatie kwam hij smiddags me nog even opzoeken en alles was goed dus mocht naar huis. Eigenlijk weinig pijn gehad. Wel zware spierpijn maar dit hoort erbij en heb het totaal niet ervaren als pijn. Nu een maand geleden en heb me controles gehad bij Diana. Alles is goed en ben heel erg tevreden! Ik kan deze kliniek van diana gabriels echt aanraden en ook de plastisch chirurg dr Schiettecatte.