Ervaring met Noorman van der Dussen

  • Vann

    Hey,

    inmiddels is het een 2-tal weken geleden dat ik mijn neuscorrectie ondergaan heb. Na 1 week kon ik weer op straat zonder dat iemand iets aan mij merkte! Ik heb ook helemaal geen pijn gehad. Tot een aantal dagen geleden zag mijn neus er echt supermooi uit, maar inmiddels heb ik een bronchitis met heel wat neusloop (niet ideaal natuurlijk als je net geopereerd bent) waardoor mijn neus redelijk gezwollen is. Maar ik vertrouw erop dat dit allemaal goedkomt!

    groetjes,

  • Jann

    Hallo,

    Ook ik heb in februari een operatie staan ,maar had een vraagje over de kosten,

    Heb de pro factuur gekregen en ze hebben liefst dat je het overmaakt voor de operatie?

    Hoe heb ji dat gedaan? vooraf betaald?

    Ik dacht meer van dat ik op de dag zou betalen.. liefst pin.

    Wat is wijsheid?

  • Vann

    Hey,

    ja inderdaad, ik vond dat ook allemaal een beetje raar met die proforma factuur en zo. Ik heb ze dan ook een maand op voorhand betaald, zoals vermeldt op de factuur. Dit is het ereloon voor de dokter.

    De ziekenhuisfactuur is grotendeels ten laste van het ziekenfonds.

    Alles is correct verlopen.

    Groetjes,

  • Jann

    hey,

    Ok. dus het is tog goed gegaan. dan zal ik tog maar doen. of tog cash betalen.

    Ik vind het ziekenhuiskosten wel duur hoor, naast de operatie zelf.

    maarja,

    groet,

  • anne

    Hallo,

    Op 15 december ll. ook geopereerd (2de x) door Dr. van der Dussen. Het resultaat is

    bij mij alleszins mooier. (Mijn verwachtingen waren niet hooggespannen omdat ik anders

    terug teleurstelling zou moeten verwerken).

    Elke verbetering was voor mij dus meegenomen.

    Mijn neus is nu “vrouwelijker” en mede hierdoor heb ik terug wat meer zelfvertrouwen gekregen.

    Ivm met de factuur kan ik nog iets meedelen aan Jann (…. mijn mailadres is anouck77@hotmail.com).

    Het ziekenhuis zelf is niet meegevallen, … uren moeten wachten vooraleer ik op de kamer mocht,

    buiten temp.en bloeddruk geen gesprek met verpleegster gehad, je bent op jezelf aangewezen.

    …. al bij al is dit bijzaak zolang de dokter prima werk levert. Dus dat moet je er dan ook maar bijnemen.

    Ik wens patienten die een neusoperatie zullen laten uitvoeren alle sukses toe !

    groetjes,

    Anne

  • Vann

    Hey,

    intussen is het 2.5 weken geleden dat ik een neuscorrectie ondergaan heb. Vandaag was het mijn eerste werkdag, en mijn collega's vinden het resultaat prachtig! Ik hou elke dag meer van mijn nieuwe neus. Hij past perfect in mijn gezicht - dit is de neus waarmee ik geboren had moeten worden!!

    Ik ben dus heel blij dat ik het uiteindelijk gedaan heb - en ben ook zeer blij dat ik voor deze dokter gekozen heb.

    Het ‘neuzen’-hoofdstuk is nu afgesloten voor mij.

    Groetjes,

  • ARK

    Rifka,

    Wie was jouw eerste arts? En wat kan Noorman van der Dussen beter dan die andere arts en waarom? Ben zelf net een maand geleden in NL geopereerd en zeker niet geheel tevreden. Zal genezing wel nog even moeten afwachten want begrijp dat er dan nog veel kan veranderen maar details daar draait het om.

    Maar als het niet beter wordt ga ik nog een keer. En ik wil alleen de beste.

    groeten

  • Soof

    Hoi allemaal!

    Wat hebben jullie precies laten doen?

    ik zou namelijk graag alleen mn neusbrug willen laten corrigeren en

    zou een richtprijs willen weten zodat ik weet of ik genoeg gespaard heb!!

    alvast bedankt!!!!!

  • vann

    Neusbrug versmallen, bultje wegvijlen en neuspunt verfijnen.

    Voor een prijs ga je echt best langs - ligt tussen de 2000 en de 4000 euro. Als je op consult geweest ben, krijg je nadien proforma factuur toegestuurd met de exacte prijs!

    Hangt er ook vanaf of het ziekenfonds tussenkomt of niet.

    Groetjes,

  • Zoe

    Doet hij ook neuscorrecties in combinatie met bovenooglidcorrecties?