Ervaring met Noorman van der Dussen

  • anne

    Indien graag iemand weet wat ik voor de operatie op 15/12/10 ga betalen mag

    die mij steeds contacteren zodat ik het bedrag zal vermelden.

    Bij mij betreft het wel een heringreep.

    mailadres is anouck77@hotmail.com

    groetjes,

    anne

  • anne

    Hallo,

    Berichtje voor Vanya,

    Mag ik je tel.nr. misschien ? Ik geraak blijkbaar niet meer in je mail binnen

    en vice versa….

    Anders nog eens proberen via sokke123@hotmail.com

    als hetje niet lukt wil ik wel hier in een volgend berichtje mijn tel.nr. doorgeven hoor !

    groetjes en tot 15/12 !!

    Anne

  • anne

    Berichtje voor Vanya,

    Vermits ik blijkbaar niet meer in je mail geraak volgend berichtje.

    Mag ik je tel.nr. misschien ?

    Als het je niet lukt zet ik in mijn volgend berichtje mijn tel.nr. zodat

    we met mekaar in contact kunnen komen..

    tot 15 december alleszins !

    groetjes

    anne

  • Ikke

    Hey Mira,

    het hangt ervan af wat er aan je neus moet gebeuren, maar gemiddeld liggen de kosten tussen de 2000 en de 4000 euro.

    Groetjes,

  • Mira

    Ikke Schreef:

    ——————————————————-

    > Hey Mira,

    >

    > het hangt ervan af wat er aan je neus moet

    > gebeuren, maar gemiddeld liggen de kosten tussen

    > de 2000 en de 4000 euro.

    >

    > Groetjes,

    Hoi Ikke,

    Is dat in Nederland of in Belgie?

    Groet Mira

  • Ikke

    Hallo Mira,

    In Antwerpen (België).

    Hij is een mond, kaak en aangezichtschirurg.

    groetjes,

  • anne

    Hallo,

    Ik heb een dringend mailtje gezonden naar Van.

    Kijk je even in je box …. ivm betaling voor de dokter !

    Belangrijk om weten vind ik.

    groetjes

    anne

  • Vann

    Hallo,

    op 15 december ben ik geopereerd door dokter Noorman Van Der Dussen - neuscorrectie.

    Om 7.30u ben ik in het ziekenhuis aangekomen. Na eventjes wachten bracht een verpleegster mij naar mijn kamer. Ineens ging het allemaal snel: operatiehemd aan, juwelen uit, lenzen uit en naar het operatiekwartier. De dokter is nog even langsgekomen om mij gerust te stellen en om nog eens te overlopen wat er allemaal moest gebeuren.

    Om 11.30u ben ik ontwaakt uit de verdoving. Het was alsof ik zalig geslapen had. Geen pijn.

    Vervolgens werd ik naar mijn kamer gebracht. Daar nog wat gerust tot 16u, en dan wat gegeten. Vervolgens: veel bellen, sms'en, mij vervelen… Het was superdruk in het ziekenhuis, dus de verpleegsters hadden niet echt veel tijd. Ze waren ook niet al te vriendelijk vond ik - met uitzondering van de superlieve verpleegster die nachtdienst had. Redelijk geslapen - droge mond door tampons in de neus. Geen pijn.

    Volgende dag controle bij de dokter - alles goed verlopen. Een vriendin komt mij oppikken - joepie naar huis. Geen pijn.

    Intussen ben ik al 5 dagen geopereerd. Ik heb zo goed als geen pijn gehad. Gisteren zijn de tampons uit mijn neus genomen - door een thuisverpleegster. Dit viel nog mee - ik bij heel blij dat ze eruit zijn, nu kan ik tenminste normaal eten!

    Ik heb lichte zwelling en een klein beetje blauwe plekken (die inmiddels al geel zijn). Ben natuurlijk razend benieuwd naar het resultaat. Ziet er goed uit op het eerste zicht (als ik door het kapje heen kijk), maar toch… Dinsdag mag het kapje eraf. Ik hou jullie op de hoogte!

    Groetjes,

  • k

    klinkt een goede doktor

  • jan

    Nog update hiero ?