Indien graag iemand weet wat ik voor de operatie op 15/12/10 ga betalen mag
die mij steeds contacteren zodat ik het bedrag zal vermelden.
Bij mij betreft het wel een heringreep.
mailadres is anouck77@hotmail.com
groetjes,
anne
Hallo,
op 15 december ben ik geopereerd door dokter Noorman Van Der Dussen - neuscorrectie.
Om 7.30u ben ik in het ziekenhuis aangekomen. Na eventjes wachten bracht een verpleegster mij naar mijn kamer. Ineens ging het allemaal snel: operatiehemd aan, juwelen uit, lenzen uit en naar het operatiekwartier. De dokter is nog even langsgekomen om mij gerust te stellen en om nog eens te overlopen wat er allemaal moest gebeuren.
Om 11.30u ben ik ontwaakt uit de verdoving. Het was alsof ik zalig geslapen had. Geen pijn.
Vervolgens werd ik naar mijn kamer gebracht. Daar nog wat gerust tot 16u, en dan wat gegeten. Vervolgens: veel bellen, sms'en, mij vervelen… Het was superdruk in het ziekenhuis, dus de verpleegsters hadden niet echt veel tijd. Ze waren ook niet al te vriendelijk vond ik - met uitzondering van de superlieve verpleegster die nachtdienst had. Redelijk geslapen - droge mond door tampons in de neus. Geen pijn.
Volgende dag controle bij de dokter - alles goed verlopen. Een vriendin komt mij oppikken - joepie naar huis. Geen pijn.
Intussen ben ik al 5 dagen geopereerd. Ik heb zo goed als geen pijn gehad. Gisteren zijn de tampons uit mijn neus genomen - door een thuisverpleegster. Dit viel nog mee - ik bij heel blij dat ze eruit zijn, nu kan ik tenminste normaal eten!
Ik heb lichte zwelling en een klein beetje blauwe plekken (die inmiddels al geel zijn). Ben natuurlijk razend benieuwd naar het resultaat. Ziet er goed uit op het eerste zicht (als ik door het kapje heen kijk), maar toch… Dinsdag mag het kapje eraf. Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes,
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?