Ervaring met Noorman van der Dussen

  • jason

    De operatie is niet door noorman van der dussen uitgevoerd hoor voor alle duidelijkheid maar ik overweeg een revisie door hem

  • sisi

    hoi hoi

    voor mij is het dan eindelijk zover, 19 juli word ik geopereert door dr. van der dussen, spannend !

    paar weken geleden ben ik by hem op consult geweest, een vriendelijke en vooral eerlijke man. soms had ik wel zo iets van; mag ik er ook nog eventjes tussen komen om vragen te stellen? maar al bij al, ik vertrouw op deze man. heeft er iemand al foto's gezien van zn werk?

    hopelijk kunnen een paar mensen nog wat verhalen delen, ben erg benieuwd namelijk

    hoor wel vaak van een ‘pollybreak’.. daar maak ik me wel wat zorgen over eerlijk gezegt

    groetjes

  • peter

    Jason: thepeter7@gmail.com

  • Leon

    Beste mensen,

    Ik ben ook op consult geweest bij Dr. Noorman van der Dussen. Het was een zeer fijn gesprek en hij heeft zeker mijn vertrouwen gewekt. Ook op dit forum zijn allemaal positieve reacties te vinden over Dr. Noorman van der Dussen. Het volgende forum heeft mij aan het twijfelen gebracht:

    http://www.travestie.org/nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=6985&sid=3ec405fe04cdb6fcb4780dc0d7de910c

    Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie hier op. Ook over de betalingswijze!

    mvg,

    Leon

  • Leon

    Het gaat in dit forum natuurlijk wel over travestie maargoed! Daarbij wordt wel zijn manier van werken besproken! En die betalingswijze is nogal opmerkelijk!

    Kregen jullie ook de volgende drie A4tjes mee bij het consult?:

    - Meer info komende ingreep(met onder aan de brief: "Indien u overschrijft, moet u als vermelding ofwel niets, ofwel ‘behandeling’invullen. De rest is immer medisch geheim)

    - voorbeeld van toestemmingsformulier

    - en een blaadje met hoe ingreep boeken enz.

  • cedric

    hallo,

    Ik ben ook bij van der dussen op consult geweest.

    En het is echt goed meegevallen.

    Hij zegt meteen wat er aan de neus moet veranderen.

    En legt alles heel goed uit.

    Heb ook al een afspraak gemaakt voor de operatie.

  • Nasine

    Ik heb een afspraak gemaakt met dr. J v.d. Meulen van de Velthuiskliniek, maar als ik het zo lees dan is NVDD misschien wel beter…

    Het gaat mij om een volledige neuscorrectie, neusbrug smaller, de neusrug lager, neuspunt verfijnen… zodat het niet meer opvalt.

    Naar NVDD lijkt me alleen zo'n gedoe, ik woon in Rotterdam. Had hij maar een duidelijke website met veel info en voor en na foto's,

    er blijft iets een beetje vaag/duister als ik alles zo lees. Ik wacht eerst maar even op mijn gesprek met vd Meulen en als dat niet goed

    voelt, ga ik proberen een afspraak te maken met NVDD, er vanuit gaande dat hij niet met pensioen gaat dan. Gelukkig heeft hij korte

    wachtlijsten. Want ik wil -hoe dan ook- in het 1e kwartaal van 2013 geopereerd worden. Het is tijd, na 30 jaar een complex te hebben!!

  • neusoperatie

    Beste iedeeen,

    Ik ben erg goed geholpen door de heer Noorman van der Dusse.

    Hij is zeer begaan, met je als patiënt en heeft mijn inziens ook een goede kijk op wat mooi is.

    Echter dat is voor iedereen verschillend. Ik heb al mijn foto's (voor en na) online gezet, met mijn verhaal erbij.

    Het staat op target="_blank">www.mijnneusoperatie.nl Mocht je vragen hebben kan je me daar een mailtje sturen

    Gr

    Neusoperatie

  • Machista

    Hoi Sisi,

    In juli geopereerd? En tevreden over het resultaat? Mijn neuscorrectie gaat door op 20/12, ben heel benieuwd.

    Gr.

  • Nasine

    Hi Machista,

    Ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat van Sisi, na bijna 3 mnd.

    Maar ook hoe het nu met jou is! Al zenuwachtig?

    Op 20 dec… dan heb je meteen 2 weken aansluitend kerstvakantie?

    Weet je familie dat je het gaat doen? En je vriendinnen en collega's?

    Met kerst en oud en nieuw zit je waarschijnlijk nog met je kapje op.

    Ga je naar NvdD? Heb je er vertrouwen in? Zin in?

    Ik laat het volgend jaar pas doen, maar ik ben zóóó benieuwd. (:P)

    Ik wil juist eerst kerst,oud & nieuw en aantal verjaardagen gehad hebben

    en dan net in 'n rustige tijd het laten doen, met een paar weken vakantie

    en dan liefst niemand iets vertellen en mijn haar heel anders laten doen.

    Ander kleurtje, ander model… vandaar, ik ben benieuw hoe dat bij jou is.

    Groetjes, Nasine.