liposculptuur bij Centre Esthetique

  • Marjolein

    Beste lezers,

    Hierbij een revue van mijn lipo van afgelopen zaterdag bij Centre Esthetique.

    Ik kan hier kort over zijn: DIK TE VREDEN!!

    Ik heb drie locaties laten doen, binnenkant knieen, binnenkant bovenbenen en buitenkant bovenbenen. Ik zie nu al flink resultaat. En het is pas twee dagen geleden.

    A.s. vrijdag ga ik mijn buik, heupen en lage taille laten doen. Ik kijk er naar uit.

    De operatie is me de eerste keer alles mee gevallen. De verdovingprikjes waren een klein beetje akelig, maar is ook meer schrikeffect. En ik ben een piepert. Maar echt pijn deed het niet. En als dat eenmaal ingewerkt is, dan is er niets meer te klagen, de rest is een eitje.

    In ieder geval, ben ik erg te vreden over de arts, dhr. Lemmens, en de kliniek zelf is ook ontzettend leuk. Lieve gezellige mensen. En goede nazorg!

    En ik ben na de tijd in trein naar huis gegaan, de reis was dan wel een beetje te lang ivm het nalekken, maar desalnietemin ging het prima, niet beroerd geweest.

    Ik wilde dit al heel lang laten doen, en ik ben nu al zo blij met het resultaat en dat terwijl het nog iets gezwollen is (verder heb ik amper blauwe plekken). Vrijdag de andere zones en dan uitkijken naar volledig herstel.

    Echt de kliniek en de behandeling zijn een aanrader, omdat het resultaat gewoon verbluffend is!

    groeten,

    Marjolein

  • lara

    goh, na 2 dagen al zo enthousiast terwijl dit normaliter maanden duurt en iedereen opgeblazen is na een lipo>?

    nazorg? het is pas maandag….kreeg je een telefoontje vandaag?

    gelukkig krijg je nu door deze pr mss wel kleine korting op je volgende behandeling, das mooi meegnomen toch?

    waarom moet je trouwens zo nodig de naam van CE vermelden in je topictekst?

  • Marjolein

    Jeetje, ik ben gewoon erg enthousiast over de ingreep waar ik heel lang over nagedacht heb. Dat is mijn mening.

    Ik ben gewoon blij dat het allemaal tot nu toe zo is meegevallen. En ik verwacht zeker nog zwellingen. Daar ben ik ook voor gewaarschuwd. Maar dan nog, De zwellingen zijn per persoon anders.

    Ik heb zeker geen opdracht of een soort van aansturing gekregen om dit bericht te plaatsen. Ik krijg er ook geen geld voor, geen korting etc.

    Ik heb een ingreep laten doen, heb daarvoor zorgvuldig een kliniek gekozen. Waar ik tot op heden erg te vreden over ben. En ik wil mijn goede ervaring graag delen.

    Het spijt me als ik je een verkeerd idee geef.

  • gerda

    PFFFF daar gaan we weer…En blijf ook maar lekker positief Marjolein,het lijkt dat dat hier niet mag

  • Marjolein

    Dankje Gerda,

    Ik voelde me ook haast schuldig.

    Jij ook een lipo ondergaan? Hoe heb jij het ervaren?

    Groetjes.

  • gerda

    Nee ik heb alleen een onder/bovenooglidcorrectie ondergaan,maar zat er wel over na te denken.Maar ik merk ook vaak als iets je meevalt dat er gelijk negatief word gereageerd,en dat ze gelijk denken dat je voor een pc schrijft,erg jammer.Wel las ik op het vivaforum dat buik,maag enz.best wel tegen valt,maar dat is denk ik ook bij iedereen anders,en het zal er ook wel aan liggen hoeveel vet je hebt.Ik ben eigenlijk helemaal niet dik,maar net boven en rond mn navel,blijft het vet altijd zitten hihi!!

  • Ines

    Al eens aan gedacht om de Mayr kuur te doen?Ikzelf heb ook geen buikje maar na de Mayr kuur is mijn buikomtrek met 7 cm verminderd.Gewon omdat de darmen hun elasticiteit terug hebben.Het is niet altijd vet die er zit het zijn dikwijls de darmen die uitgerokken zijn.Vandaar.Groetjes.Ines

  • Marjolein

    Als je iets op kunt lossen zonder daarvoor een operatie te ondergaan zou ik zeker zeggen doen. Het blijft een beste ingreep een lipo.

    -> bij mij is mijn buik ook minimaal, en daar val ik juist (hoe raar ook) het snelst af. Dus ik twijfel nog of ik daar iets aan wil laten doen. Ik laat de arts vrijdag oordelen. In ieder geval mijn heupen en taille worden gedaan.

    Groetjes!

  • Emma

    Ik ben ook altijd slank geweest, maar ineens ‘groeide’ er boven m'n navel een richel en ik kreeg em niet meer weg. Vorig jaar maart heb ik em weg laten halen met een stukje buik en mini lovehandles. Ben heel blij dat ik de stap heb genomen, maar je moet inderdaad wel een half jaartje geduld hebben.

  • Joke

    Echt een open en oprechte vraag hoor, kan het dat je binnen een week eerst 3 zones laat doen en meteen erna 3 andere zones? Ik heb totaal geen ervaring met lipo, maar het lijkt mij wel heel heftig.