liposculptuur bij Centre Esthetique

  • augje

    Hoi Joke

    Bedankt voor je reactie en je info.

    Als ik het wat rustiger heb, ga ik er mee aan de slag.

    Heb jijzelf hier ook ervaring mee ?

    Groetjes

    Augje

  • lipo

    Hey, het is voor jou misschien een tijd geleden maar voor mij 2 maanden.

    Heb 3 zone's laten doen. Zie helaas nog geen verschil bij 2 van mijn zone's

    dus ik had een vraagje hoelang je het zag na joun behandeling?

    Hoop wat te horen van je

    groetjes

  • linnas79

    Sorry dat ik zo laat reageer, ik kom nu voor het eerst weer op het forum.

    Voor mij is het inderdaad ruim een jaar geleden. Ik zie wel resultaat, maar mooi is het niet geworden, hobbels en bobbels op mijn dijen. Ook blijf ik een rotgevoel houden over de onverschilligheid van de arts en de ongeinteresseerde houding van de eigenaresse Jessica. Toen ik vorige week een mail stuurde waarin ik vroeg nog een keer op consult te mogen komen kreeg ik een uiterst koel mailtje terug waarin werd gezegd dat ik volgende week maar eens moest bellen. Me dunkt dat je een patient met vragen wel enige nazorg mag geven, maar van zorg heb ik weinig gemerkt, toen niet en nu ook niet.

    Alle lofzang hierboven ten spijt zou ik iedereen willen adviseren niet te gaan voor de laagste prijs maar voor aandacht en kwaliteit!!!

  • Maria

    Ik heb ook de liposculture behandeling laten doen door CE in Rotterdam. 2 zones binnen- en buitenkant bovenbeen. Ik had me de moeite (of beter gezegd het geld) kunnen besparen. Het verschil is zeer minimaal en daardoor erg teleurstellend. Ervaring rijker, illusie armer.