liposculptuur bij Centre Esthetique

  • Marjolein

    Hoi Joke,

    Het gaat bij mij toch echt gebeuren a.s.vrijdag ;) dus ja het kan. Het is mogelijk omdat ik niet dezelfde zones laat doen. In Belgie kun je gerust 6 zones in 1 x laten doen (was daar ook op consult geweest ivm de lage prijs). Als ik alle zones in een keer had laten doen, had ik aan alle kanten een beurs gevoel gehad. Terwijl nu mijn eerste drie zones al minder gevoelig zijn.

    wat de officiele richtlijnen zijn, heb ik nergens kunnen achterhalen, zelfs niet bij de NVPC.

    dus tsja, ik vond het erg lastig om ergens De juiste info te vinden.

    Ik baal meer van de treinreis van a.s. vrijdag, ik moet via utrecht- rotterdam, en dat ligt er nu uit en moet dus via Schiphol. Dat worden dus tussenstops om de verbandjes te verwisselen. Zucht…

  • Joke

    Ik geloof niet dat dat in Belgie standaard is hoor, 6 zones in 1 keer. Ik ken een chirurg die maximaal 4 kleinere of 3 grotere zones doet!

    Heb je dan niemand die met je rijden kan/wil? nou in ieder geval heel veel succes en sterkte vrijdag.

  • jacqueline

    hoi hoi allemaal….

    ik moet aanstaande zaterdag naar c.e….

    maar ben best nerveus..ik laat mijn taille en heupen doen ,is niet veel maar wil net even meer contour …en binnenkant binnenbenen…

    na hoelang hadden resultaat?

    ik ga namelijk eind juni op vakantie en wil dan zonder zwellingen in bikini…:)

    groetjes

  • Marjolein

    Beste Jacqueline,

    Ik heb in maart mij op zes locaties laten behandelen. Dat is dus nu ongeveer 6 weken geleden. Ik moet eerlijk zeggen. De resultaten zijn tot nu toe nog tegenvallend.

    Ik merk wel dat mijn buik een stuk platter is en mijn taille ook wat slanker. Maar ik mijn heupen, rijkbroek en binnenkant bovenbenen vind ik nog helemaal niet echt minder. Dit merk ik dus ook in mijn broeken. Die zitten nog net zo straks als daarvoor. (de broeken waren voor mij mijn grootste issue, vandaar zon teleurstelling) En dat terwijl ik ook flink aan het sporten ben geslagen, en wat meer let op wat ik eet.

    Maar goed. Overal op internet lees je dat je 6 tot 9 maanden geduld moet hebben voor een degelijk resultaat. En aangezien ik vrij ongeduldig ben, is dat wat lastig.

    Ik moet wel zeggen dat ik nu niet zoveel zwellingen meer heb naar mijn idee, maar als het goed is zijn die er dus wel, want mijn broeken zitten nog steeds niets anders. Dus wederom kwestie van geduld.

    Ik zou niet kunnen zeggen of jij met je vakantie geen last meer hebt van zwellingen. Ik denk zelf niet dat ze nog heel extreem zullen zijn, maar je bent dan nog lang niet die 3 maanden voorbij. Dus ik denk dat je je verwachtingen niet te hoog moet stellen. het kost gewoon tijd.

    Desalnietemin is de ingreep pijnloos en is snel voorbij, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.

    heel veel succes daar. En ik hoop dat het herstel voorspoedig zal zijn voor je vakantie!

    groetjes Marolein

  • Diona

    Hallo allemaal,

    Ik ben 42 jaar, heb twee kinderen en heb een vrij slank postuur. Doch, tot mijn grote ergenis is mijn buikgordel in de loop der jaren flink toegenomen. Van onder maatje 36-38 en van boven maat 40 (L). Mijn plaatselijke vetophoping rondom de middel en maagstreek stond niet meer in verhouding met de rest van mijn lichaam en dat frustreerde mij mateloos.

    Tijdens mijn zomervakantie kreeg ik het vaak benauwd als ik op mijn buik wilde zonnen. Zomerjurken heb ik nauwelijks aangehad omdat het van boven veel te strak zat. Daarbij dat geklaag over mezelf was ik helemaal zat.

    Ruim drie jaar heb ik nagedacht over een dergelijke ingreep maar heb dit ook weer uitgesteld vanwege de hoge kosten.

    Uiteindelijk na veel wikken en wegen heb ik bewust gekozen voor een liposculpture bij Centre Esthetique in Rotterdam.

    Drie weken geleden is er op drie plaatsen vet afgezogen: maag, buik en taille. In totaal 700 cc. De behandeling onderging ik niet helemaal pijnloos maar was goed te doen. De behandelde regio's zijn nog wel wat gevoelig en opgezwollen. Toch zie en merk ik nu al aan mijn kleding dat ik weer een taille heb. Ook bij mijn maag is het al een stukje platter geworden. Van mijn buik kan ik nog niet zoveel zeggen. Deze is nog opgezwollen en voelt vanbinnen bobbelig aan. Alles heeft nog geduld en tijd nodig om te herstellen. Daarnaast zal ik mijn buikspieren goed moeten trainen.

    Over CE ben ik positief. Centre Esthetique is laagdrempelig, geeft goede uitleg over de behandeling en wat je na verloop van tijd kan/ mag verwachten.

    Tot nu toe ben ik blij dat ik er wat aan heb gedaan!

    Groet,

    Diona

  • steffie

    heb 27 nov een afspraak voor een lipo bij ce aan taille buik en maag.

    kan haast niet wachten….

    vond ze heel vriendelijk en heb een goede uitleg gekregen.

    was ook al op consult geweest bij linea-aesthetica in utrecht ( opereren in Brussel),

    kwam echt van een koude kermis thuis, ben geholpen door dr krol, wat een oplichter zeg!

    hij begon gelijk over m'n benen terwijl ik voor m'n buik kwam????

    bovendien noteerde hij 4 zones en kosten voor de narcose terwijl ik plaatselijk wilde!

    al met al heb ik nu een beter gevoel bij ce en ben ik ook nog eens iets goedkoper uit dan in belgie!

  • lizzy1

    Lara, ik heb jaren geleden ook een lipo laten doen en toen was ik ook al heel snel enthousiast, niet omdat het meteen klaar en duidelijk was qua resultaat, maar omdat ik zo ontzettend goed geholpen ben, aardige dokter, leuke mensen, heel relaxed allemaal.

    succes verder Marjolein,

  • Romy

    Hoi Marjolein,

    het is nu 6 maanden na je liposculptuur…hoe is het resultaat nu van je benen?

    Ben je uiteindelijk tevreden?

    Ik heb zelf nl 4 weken geleden bij CE een lipo ondergaan van de binnenkant benen, rijbroek en binnenkant knieen en ik kan me ook niet voorstellen dat het resultaat geeft want ik merk ook niks aan mijn broeken..sterker nog: ik kan mijn broeken nu pas na 4 weken weer aanhebben!! Mijn benen waren zo dik en opgezet na de behandeling dat ik niks aan kon hebben.

    Ben heel benieuwd naar je reactie en of je ook al weer bij de kliniek bent geweest voor nacontrole en wat ze er daar van zeiden.

    Groetjes Romy

  • pipi

    Hoi Marjolein,

    Super, als ik hoor dat jij er zo tevreden over bent. Zelf zou ik het ook wel willen,maar heb nog steeds die stap niet gezet.

    Was eigenlijk benieuwd wat jouw die eerste drie zones gekost hebben?

  • iris04

    ben al bij veel klinieken geweest voor behandelingen maar liposculptuur op 3 plaatsen een aantal jaar geleden laten doen bij CE en nu botox (bij Wit botox laten spuiten maar merkte niets..) errug tevreden over CE, en woon in rotterdam dus ook nog lekker in de buurt…