liposculptuur bij Centre Esthetique

  • augje

    Hoi Roermond,

    Helaas moet ik je waarschuwen voor CE. Ik ben voor 6 locaties (in 2 keer ) gegaan en ik

    was eerst gewoon met vet op plaatsen die daar niet gewenst zijn, maar gladde huid en nu slanker met overal een bobbelige huid.

    Dat het bobbelig kon worden daar ben ik niet voor gewaarschuwd en de rest van mijn leven

    loop ik met een bobbelig lichaam, geen bikini of badpak durf ik nog aan en aan zwemmen/zonnen,

    geen haar op mijn hoofd dat ik dat nog ooit ga doen. Terug geweest en alles werd gebagataliseerd en ineens lag het

    mijn huid, daarna leeftijd, daarna geen goede herstel gedaan. Ik moest een of andere therapie doen en dat was ook niet van te

    voren verteld anders had ik dat natuurlijk wel gedaan. Na heel veel aandringen en gezeur is 1 heup en 1 buitenkant dij nog gecorrigeerd (daar was te

    weinig weggehaald) maar is ook weer niet mooi geworden. Trouwens CE neemt geen enkele verantwoording omdat zij alleen zogezegd een tussen

    station zijn voor de arts en klant. Je tekent een overeenkomst waarin dat staat.

    Helaas kan ik niet positief hierover zijn en wens je sterkte met je beslissing.

    Augje

  • noone

    Vandaag een consult gehad bij centre esthetique,,

    ben door een aardige vrouw behandeld., Ze had enkele jaren geleden ook een liposculptuur ondergaan en sprak dus met ervaring toen ze het er over de ingreep.

    Consult ging me beter af dan by kliniek beaucare. Daar was het kortaf en onpersoonlijk. Om maar te zwygen over het feit dat MR vrambout mondeling een een prijs van 2050 afsprak en op het briefje 2250 schreef! Dit zag ik pas later thuis.. Hy tovert met geld!

    Alleen ben ik teleurgesteld toen bleek dat ik in de stad Mol in Belgie moest wesen. Dit gaat me moeilijk af In verband met vervoer :( google maps geeft fout aan. Kennelijk geen enkele trein naar het stadje mol? Heeft iemand een idee hoe ik daar terecht kan komen? Met een metro of trein? Had gehoopt dat de ingreep in Rotterdam plaats zou vinden. De consulte vond 3 zones: namelijk heupen,buik en lovehandles-taille problematisch. Hier voor betaal ik dan 1995 + 120 (lipopanty) 2115 euro.

    Ik kan niet wachten tot de behandeling! Maar ben best angstig! Want het is en blijft een risico. En er staat nergens iets over garantie op een heringreep. Dit moet de arts namelijk zelf keuren. : ( hoop maar dat t in een x goed gaat!

    Groetjes,

    Noone

  • yessica

    Hoi

    wanneer krijg je je behandeling? ik heb problemen op dezelfde zones als jij. Moet je daarom naar MOL?

    Ik dacht ook dat de behandeling nu 3 zones voor 2 betalen was…maar als ik de prijs bij jou zie komt dat niet helemaal uit?

    hoor graag van je

    groetjes Yessica

  • Saskia

    Hallo,

    Ik heb op 1 april een intake in Rotterdam. Ben zeer benieuwd en kan ook niet wachten wat ze ervan zeggen. Ik wil de buik en maag sowieso en verder laat ik mij adviseren.

    De operatiekamer in Rotterdam wordt verbouwt, vandaar een en ander in Mol moet gebeuren. Ik vind het ook een hele onderneming vanuit het noorden, maar ja, ik doe het toch. Ik hoop dat ik ook snel geholpen kan worden na mijn consult.

    Groet Saskia

  • Saskia

    Marjolein, dus jij gaat ook vrijdag voor een intake? Of heb je die al gehad?

    Groeten Saskia

  • Ans

    Hallo Augje,

    Ben je door dr. Lemmens geopereerd? Ik hoor het graag.

    Gr. Ans

  • augje

    Hallo Ans

    Dr. Lemmens heeft bij mij 3 zone's gedaan en een week erna Dr. Colpaert ook 3.

    De correctie heeft Dr. Lemmens gedaan (na veel aandringen en steeds weer terug om te klagen

    wat mij veel tijd - vrije dagen-, geld en energie heeft gekost) maar is ook niet mooi gedaan.

    In hun ogen is het niet erg, zo gaan zij met je klachten om. Maar als het goed was gedaan dan

    was dus ook de correctie niet nodig geweest.

    Trouwens Dr. Lemmens is een Belg en dan gelden de Belgische wetten en die wetten zijn

    soepeler ten nadele van klant/patient, ook al behandelt en/of opereert hij in Nederland,

    houdt daar rekening mee. Daar ben ik te laat achter gekomen.

    Groetjes

    Augje

  • Ans

    Hallo Augje,

    Heel hartelijk dank voor je reactie. Het zet me iig nog meer aan het denken of het het risico wel waard is. Voor mij is nu de vraag of ik het uberhaupt moet gaan doen of dat ik dan toch beter kan kiezen voor een dure liposculpture bij een erkende organisatie in nederland. Daarvoor dacht ik nog wel na over belgie (en dan met name CE omdat ik daar veel goeds over had gelezen op internet), maar daarover twijfel ik nu toch sterk. Voor jou wens ik je veel sterkte en ik hoop dat je indien de financien het toelaten eventueel nog door een goede chirurg eea weer mooi kunt laten maken. Fijn dat je ons iig hiermee wilt waarschuwen.

    Groetjes

    Ans

  • Joke

    Beste Augje en Ans,

    De Belgische wetten zijn niet soepeler. Je moet alleen weten war je moet zijn. In Belgie wordt een arts geschorst als deze zo met patienten omgaat. Zoek maar eens onder Orde van Geneesheren in Antwerpen en leg daar je klacht neer. Dit vertel die dokter Lemmens maar eens, dan zal hij zeker anders met je omgaan. Veel succes. Joke

  • nicolette

    Beste dames

    Ik heb aanstaande vrijdag een intake/advies gesprek bij centre Esthetique voor een buik/maag en taile lipo.

    Ben altijd slank geweest. Maar ondanks sporten en gezond eten merk ik niet veel resultaat bij mijn buikje. voor de rest ben ik tevreden met de rest van mijn lijf. Ben wel inmiddels een moeder van 3 kinderen.

    Maar ik heb toch en vraag over een buik lipo. Merken jullie na een lipo de huid ook iets strakker wordt of gaat het juist meer hangen!

    groet

    nicolette