liposculptuur bij Centre Esthetique

  • Voor Marjolein

    ben je nu na ruim een jaar tevreden over je ingreep bij centre esthetique? hebben zich nog complicaties / ontevredenheden voorgedaan en ben je daarin goed geholpen? Ik hoop dat je nog bereid bent te antwoorden.

    Ik zou het zelf voor de prijs misschien overwegen, maar belangrijk is ook dat ze vriendelijk zijn en goed werk leveren.

  • Janneke

    Hallo dames,

    Ik zie dat een aantal van jullie al een behandeling hebben laten doen bij CE? Ik wil graag mijn onderkin en benen laten doen, maar ben erg bang dat het resultaat tegenvalt.

    Marjolein, in jouw eerste bericht was je heel enthousiast maar in een later bericht zei je dat er weinig zichtbaar was? Hoe is dat nu? Ik ben erg benieuwd!!

    En hoe lang mag je niet in de zon na de behandeling? Ik heb vrij weinig vakantie per jaar dus moet goed plannen wanneer het kan…

    Groetjes,

    Janneke

  • Voor Janneke

    Inderdaad jammer dat Marjolein niet meer reageert, is wel vaker zo dat mensen of heel enthousiast zijn of negatief tijdens het ‘genezingsproces’. bLIJKBAAR vinden ze het dan alleen de moeite om het hier neer te kalken. mISSCHIEN is marjolein nu gewoon happy…. of misschien toch niet helemaal. Wij weten het niet…. en zijn wel nieuwsgierig gezien het daar bij centre esthetique redelijk goedkoop lijkt. Bij mijn andere operaties heb ik zeker niet naar de prijs gekeken… maar voor vet wegzuigen daar ga ik echt geen 5000 euro voor betalen. Als ze bij centre esthetique vriendelijk zijn, en goed werk leveren zie ik geen reden om er niet naartoe te gaan of het te proberen.

    Het viel me wel op dat hun geen ‘ keurmerk’ ofzo op hun site hebben. Maar voor klinieken met zo'n keurmerk betaal je veel meer en eigenlijk heb je bij pech ook weinig aan zo'n keurmerk….. het blijft altijd een risico

  • Romy

    Hoi

    ik heb in december een bericht achtergelaten dat ik in november een lipo bij CE heb ondergaan en me niet voor kon stellen dat er resultaat zichtbaar zou zijn…

    Het is nu augustus, dus bijna 10 maand later en het resultaat is echt MINIMAAL. Helaas..ik ben echt teleurgesteld.

    Ik heb de binnenkant knieen, binnenkant benen en de rijbroek achterkant laten doen. Het ging me vooral om de knieen en daar is niks vanaf!!!

    Er is me gezegd dat ze dat gebied voor 95 % leeg konden zuigen, maar er is niks te zien. Net boven de binnenzijde knieen wel…met als gevolg dat ik een bult aan de knie heb dan een `gat`(waar wel gezogen is!!??) en dan weer een uitstulping….Niet mooi dus!!

    Achterzijde bovenbenen, de rijbroek is wel mooi geworden.

    Ik ben in mei voor controle geweest bij dr Lemmens en hij vond `t allemaal wel meevallen..maar zag dat mijn linkerknie dikker was dan de rechter en dat wil hij herstellen. DUs ik moet nog een x onder het mes..

    Toen ik zei dat ik bij allebei nog wat vet weg wilde hebben omdat ik in cm ook geen resultaat heb zei hij dat het niet anders kon.

    Dus ik ben verkeerd voorgelicht? Ik heb trouwens het intake gesprek gehad met een vrouw en die zei dat `t geen probleem was en hij zei dat hij niets voor me kon doen,,,das toch raar?

    Ze zitten niet op 1 lijn. Zij beloofd wat en hij kan `t niet waar maken…

    Ik moet nog bellen voor de herstelbehandling, maar laat `t hier niet bij zitten.

  • snuit

    wie kan mij vertellen of de tijd tussen behandeling en vakantie 4 weken kan zijn?????????????

  • poes

    Dat is goed te doen, alleen ben je dan opgezet en gezwollen, misschien zelfs blauw. En er is nog geen resultaat te zien.

    Maar qua pijn of wondjes e.d. is `t geen probleem. D

    Na 4 weken had ik nergens geen last meer van.

  • linnas79

    Ik heb vanmiddag lipo laten doen bij CE, dr. Lemmens.

    Gevoelens van pijn verschillen per persoon, maar ik vond het echt niet pijnloos. Heb een aantal keer flink op mijn tanden moeten bijten, hoor, en ik ben echt niet kleinzerig. Met name de rijbroek vond ik pijnlijk, mn heupen vielen heel erg mee.

    Er is bij mij op 3 plaatsen (heupen, bovenbenen binnenkant en rijbroek) in totaal 1300 cc (1,3 liter!!!!) vet weggezogen. Mn verstand zegt dat je dat toch wel mòet zien, dus ik ben heeeeeel benieuwd!

    Overigens ben ik geholpen in de kliniek van dr. Lemmens in Mol (B). De receptioniste was een vreselijk lief mens, hartelijk en zorgzaam. Dr. Lemmens is ook vriendelijk, al was het duidelijk te merken dat deze operaties lopende band-werk zijn voor hem, hij deed het een beetje onverschillig.

    Iemand trouwens een idee hoelang dat nalekken kan duren? Want màn, wat voel ik me smerig nu… :S

  • roermond

    Hoi allemaal

    ik heb een vraag ik heb hier en daar gezocht op internet naar een goeie kliniek voor liposuctie en ik kom steeds terug op Centre Esthetique

    heb ook informatie opgezocht over Dhr Lemmens op google wordt geschreven dat hij werkzaam is in 2 ziekenhuizen weet iemand als dit werkelijk

    zo is want natuurlijk neemt een ziekenhuis niet zomaar een arts aan en mijn vertrouwen hiedoor wel meer zou zijn in Dhr Lemmens.

    Heeft iemand in de laatste maanden nog een liposuctie ondergaan bij CE kan je mij dan uitleggen wat de resultaten hievan zijn ik wil namelijk

    graag mijn buik en taille laten doen. hoop dat iemand mij wat meer vertrouwen kan geven in deze kliniek want op google staat zoveel maar niet alles

    maakt dromen waar.

    Groetjes uir roermond

  • Marion

    Hallo daar in Roermond,

    Horst ligt maar een kwartiertje rijden via de A73 van Roermond. In Horst kun je vrijblijvend en kosteloos op consult voor een lipo. Kijk op www.praktijkmichail.nl

    Ik weet uit eigen ervaring dat je hier voor een scherpe prijs een goede liposculptuur kan ondergaan.

    Succes Marion

  • maria

    In Hasselt ligt level 4 kliniek van Dr. Nelissen

    deze werkt ook in het ziekenhuis van Maaseik en Bree

    is ook heel goed en betrouwbaar

    succes