Dr Darius en liposuctie

  • Doppa

    Ik heb geinformeerd voor een liposuctie aan de heupen en het rolletje boven de heupen (erg weinig vet)

    Ik heb van het secretariaat te horen gekregen dat ze alleen minimaal 4 locaties doen, omdat het anders weer op ander plekken terug komt.

    Dit vind ik belachelijk. Ik heb een gestroomlijnt lichaam met alleen wat vet op de heupen en een rolletje erboven.

    Er valt gewoon niets meer weg te halen dan alleen het vet op de heupen en het rolletje erboven. Ik eet gezond en sport 6 uur per week intensief en ben verder heel mooi slank.

    Ik krijg een raar gevoel bij zon antwoord en hoef al niet meer ook al zijn ze nog zo goedkoop.

    Nu blijf ik natuurlijk wel naar de prijs kijken en zag linea aestitic (schrijf het niet helemaal goed) die zit ook in Brussel en ben je daar ini goede handen? Welke chirurgen werken daar nu momenteel?

    Is daar al iemand geweest voor liposuctie? Ze werken met vibrasound en het schijnt dat de huid dan meer krimpt na lipo dan een klassieke lipo? Heeft iemand ervaring met deze kliniek?

    In ieder geval Dr Darius werkt daar niet meer dat heb ik hier al gelezen

    Vr gr

    Doppa

  • nagelmiep

    hallo

    doppa

    ben je al geweest voor je lipo?

    ik ben ook aan twijfelen om bij bcas te gaan ?

    kan iemand mij meer advies geven over welke klinieken goed zijn en de prijs nogleuk blijft

  • DrDariusOplichter

    Ik heb liposculptuur laten doen en er is geen grammetje vanaf gegaan. 6 lelijke hechtingen en €2300,– euro armer

    Ga ergens anders of probeer het toch zelf.

  • DrDariusOplichter

    Ik heb liposculptuur laten doen en er is geen grammetje vanaf gegaan. 6 lelijke hechtingen en €2300,– euro armer

    Ga ergens anders of probeer het toch zelf.

  • Secretariaat BCAS Kliniek

    Geachte Mevrouw,

    Wij houden ons het recht om te reageren.

    Neem het ons niet kwalijk, maar ofwel hebt u helemaal niets begrepen van wat er tijdens de consultatie en op de dag van de behandeling (de uitleg van ongeveer 1 uur en 20 minuten in totaal) uitgelegd is en wat er tevens in uw dossier staat ofwel hebt u puur kwalijke bedoelingen. De raadgevingen staan trouwens op het papier die wij aan u hebben meegegeven.

    Gezien u de prijs verkeerd aangeeft lijk het ons dat u dit met kwaad opzet doet. Trouwens, 6 normale en geen ‘lelijke’ sneetjes van 6 mm met 1 hechting voor elk worden gebruikt voor 4 locaties liposculptuur waarvoor de totale prijs 2180€ bedraagt en geen 2300€ zoals u dit verkeerd aangeeft.

    Zoals iedere patiënt die in de BCAS kliniek liposculptuur ondergaat hebt u zelf en de begeleidend persoon de weggehaalde hoeveelheid vet zelf te zien gekregen in de containerpotten na de operatie. Het is ongeveer 1 liter vet per locatie, dus in uw geval is dit rond de 4 liter vet (ongeveer 3 kg) die wij verwijderd hebben. Dan moet u 6 weken panty dragen en zorgen dat u op uw streefgewicht komt als de zwelling weg is. Uw streefgewicht is uw gewicht op de dag van de behandeling min wat wij weggehaald hebben (staat in uw medisch dossier).

    Het is moeilijk te begrijpen waarom zo boos reageert maar het lijkt ons dat u opnieuw zwaarder bent geworden door niet te kunnen ophouden met te veel te eten of te weinig bewegen. Als u uw vetlaag op nieuw volpropt, dan kunnen wij om de 6 weken een nieuwe liposculptuur blijven doen.

    Wij doen circa 450 liposculpturen per jaar en alle patiënten behalve u doen het nodige om hun streefgewicht gedurende 4 maanden goed onder controle te houden om de maximale inkrimping van het aangemaakte bindweefsel te bereiken.

    U mag Dr. Darius geen oplichter noemen. Het is volledig onterecht en kwetsend. Het is perfect mogelijk om het IP-nummer van uw computer op te zoeken. Desnoods zullen wij juridische stappen ondernemen om deze lastercampagne te stoppen.

    Hoogachtend,

    Administratie van de BCAS Kliniek

  • Secretariaat BCAS Kliniek

    Geachte Mevrouw,

    Wij houden ons het recht om te reageren.

    Neem het ons niet kwalijk, maar ofwel hebt u helemaal niets begrepen van wat er tijdens de consultatie en op de dag van de behandeling (de uitleg van ongeveer 1 uur en 20 minuten in totaal) uitgelegd is en wat er tevens in uw dossier staat ofwel hebt u puur kwalijke bedoelingen. De raadgevingen staan trouwens op het papier die wij aan u hebben meegegeven.

    Gezien u de prijs verkeerd aangeeft lijk het ons dat u dit met kwaad opzet doet. Trouwens, 6 normale en geen ‘lelijke’ sneetjes van 6 mm met 1 hechting voor elk worden gebruikt voor 4 locaties liposculptuur waarvoor de totale prijs 2180€ bedraagt en geen 2300€ zoals u dit verkeerd aangeeft.

    Zoals iedere patiënt die in de BCAS kliniek liposculptuur ondergaat hebt u zelf en de begeleidend persoon de weggehaalde hoeveelheid vet zelf te zien gekregen in de containerpotten na de operatie. Het is ongeveer 1 liter vet per locatie, dus in uw geval is dit rond de 4 liter vet (ongeveer 3 kg) die wij verwijderd hebben. Dan moet u 6 weken panty dragen en zorgen dat u op uw streefgewicht komt als de zwelling weg is. Uw streefgewicht is uw gewicht op de dag van de behandeling min wat wij weggehaald hebben (staat in uw medisch dossier).

    Het is moeilijk te begrijpen waarom zo boos reageert maar het lijkt ons dat u opnieuw zwaarder bent geworden door niet te kunnen ophouden met te veel te eten of te weinig bewegen. Als u uw vetlaag op nieuw volpropt, dan kunnen wij om de 6 weken een nieuwe liposculptuur blijven doen.

    Wij doen circa 450 liposculpturen per jaar en alle patiënten behalve u doen het nodige om hun streefgewicht gedurende 4 maanden goed onder controle te houden om de maximale inkrimping van het aangemaakte bindweefsel te bereiken.

    U mag Dr. Darius geen oplichter noemen. Het is volledig onterecht en kwetsend. Het is perfect mogelijk om het IP-nummer van uw computer op te zoeken. Desnoods zullen wij juridische stappen ondernemen om deze lastercampagne te stoppen.

    Hoogachtend,

    Administratie van de BCAS Kliniek

  • Waarschuwing

    Hoi dames en eventueel heren,

    Hier een berichtje van iemand die in juli 2010 een lipo bij Bcas heeft gedaan. Na veel positieve ervaringen van anderen gelezen te hebben op het net besloot ik toch bij Bcas alhoevel ik er me twijfels bij had een lipo te laten doen.

    Na ruim zes maanden kan ik zeggen dat ik niet teverden ben met het resultaat! Ik heb gedurende de herstel periode twee keer middels email contact opgenomen met dr.Darius elke keer werd ik afgewimpeld met het verhaal dat ik echt 6 maanden moest wachten, zodat al het vocht weg zou zijn. Er zou ongeveer 6 liter verwijderd zijn, echter de resultaten zijn minimaal.

    Toen ik vorige maand telefonisch contact opnam voor een evaluatieconsult, werd mij verteld dat het verspilling van mijn tijd zou zijn en dat zij niet van plan waren een hersteloperatie doen. Dit ondanks mijn bezwaren, mijn taille is nu assymetrisch, mijn rugrollen zijn nog steeds duidelijk zichtbaar en de taille die mij belooft was is ook uitgebleven. Ik verwachtte geen wonderen van een lipo, maar wel een duidelijk zichtbare verbetering. Dr.Darius had geen oren naar mijn verhaal en wilde ook geen afspraak maken om dan in real life te zien waar ik ontevreden over was. Toen ik erop stond werd hij van verbaal aggressief en heeft zelfs in mijn oor opgehangen. Ik heb toen meteen terug gebeld waarop hij letterlijk zei dat ik maar een advocaat moest nemen als ik niet tevreden was.

    Ik ken toevallig ook een dame die zich daar heeft laten behandelen en zij is net zo ontevreden als ik.

    Ik wil mensen echt aanraden om zich niet om te laten praten door de tevredenheidsgarantie die je zogenaamd door Bcas wordt geboden. Kies liever een NL kliniek uit, die zijn misschien duurder maar waarschijnlijk ook beter!

    Bovendien heb ik me aan alle regels gehouden, ik heb dat pak op aanraden van dr. Darius zelfs 8 weken aangehouden ipv 6. Op dit moment weeg 10 kilo minder dan voor de lipo, dat ik minder weeg is te danken aan het feit dat ik een dieet volg maar niet de verdienste van de lipo bij Bcas! Ik vind het echt zonde van me zuurverdiende centen!

    Wn raad mensen aan om een betere en dan maar duurdere kliniek uit te kiezen.

    Ik wil het er niet bij laten zitten, maar moet nog uitzoeken wat ik uberhaubt zou kunnen ondernemen. Het is volgens mij een ingewikkeld verhaal omdat ik zelf woonachtig ben in NL en de Belgische regelgeving wat dat betreft niet goed ken.

    En het Secretariaat BCAS (waar Darius zelf achter zit), kan straks wel gaan reageren met het dreigementen om juridische stappen te nemen. Dat moeten ze dan vooral doen, zij spelen met mensenlevens en dat is niet normaal. Ik ben er het levende bewijs van.

  • Temse

    Heb een maand geleden mijn borsten laten vergroten bij Dr. Darius…

    Oorspronkelijk een 80A, nu een volle C!

    Perfect uitgevoerd, niets op aan te merken… Heel goede begeleiding gehad, heel professioneel benaderd geweest.

    Vanaf moment 1 het volste vertrouwen gehad in Dr. Darius.

    Willen hem via deze weg ook bedanken, want als het goed is, mag het ook gezegd worden.

    Zolang men zich aan de gemaakte afspraken houdt, kan het bijna niet verkeerd gaan!

  • Misvormt dankzij BCAS

    gemodereerd

  • ?

    Advocaat Mul uit België.

    info@drmul.com

    Hij begrijpt het…