Dr Darius en liposuctie

  • pechvogel

    ik wil hier ook graag iets aan toevoegen.

    ik heb zojuist gebelt met deze kliniek.

    ik heb al een borst vergroting gehad maar heb spijt dat ik anotomisch heb genomen,wil nu zo graag ronde volle borsten dat ik besloten heb dat ik dat wil gaan doen.

    toen ik naar de kliniek belde waar ik toen ben geopereerd

    vond ik het erg duur en besloot verder te gaan zoeken voor een goedkopere,goede opie.

    dacht dat de BCAS wel een goede optie was gezien ook de goede vehalen.

    ik bel vervolgens de kliniek en zodra ik zei dat ik al een vergoting had gehad begon meneer letterlijk te snauwen dat hij mij niet zou willen helpen!

    dus ik vroeg waarom niet(ik ben hiervoor bij een goede kliniek geholpen er is niks mis mee!ik vind ze op mijn oude borsten lijken en ik vind de vorm niet mooi)

    hehaalde meneer: ik ga je niet helpen, ga maar terug naar je oude kliniek en hij hing op.

  • Marloes

    Haai! Ik las net jouw bericht, en ik zou je heel graag willen spreken. Voor een mooi item in Viva ben ik namelijk op zoek naar vrouwen die spijt hebben van hun cosmetische ingreep. Wil jij op een goede manier geportretteerd worden? Dan kun je mij mailen op marloes@viva.nl Groet!

  • Sarina

    Hoi, ik ben van plan om op 3 zones lipo te laten uitvoeren bij de BCAS kliniek. Nu door in dit forum te bladeren heb ik echt bang gekregen. Wat was jou ervaring met de lipo? Groetjes Sarina

  • An

    BCAS kliniek borstvergroting

    Ik heb een borstvergroting laten uitvoeren door Dr.Darius in BCAS en ben tevreden over het resultaat.

    Ik heb veel slechte dingen gelezen over hem, maar ik heb me niet laten afschrikken door de hororverhalen en heb hem Carte Blanche gegeven.

    Ik ben er goed ontvangen van het begin tot het einde.

    Ik heb al 2x moeten bellen voor vragen en hij staat me steeds vriendelijk te woord met duidelijke uitleg.

  • Secretariaat van de BCAS Kliniek

    Geachte Mevrouw Angelique,

    betreft de feiten die u in u bericht bekent maakt:

    1. In uw geval hebben wij 5.6 liter vet thv van 6 locaties liposculptuur verwijderd. Dit ware uw maag, buik, taille-heupen, buitenkant dij, binnenkant dij en de knieen. Vet die wij verwijderd hebben is heel compact is geteld zonder infiltratie vocht en weegt uiteraard 5 kilo. De steriele conteiners met de verwijderde vet hebt u zelf na de behandeling op uw kamer gezien samen met de begeleidende persoon die op de kamer was.

    2. Het is reeds twee keer uitgelegd, tijdens de eerste consult van 45 min en de tweede consult van 45 min op de dag van de behandeling. Het vet die wij verwijderen moet weg blijven om uw figuur lichter en strakker te kunnen maken. Het is logisch. U hebt ook de overeenkomst ondertekent dat u dit begrepen hebt (staat in uw medisch dossier). Gedurende 8 weken van het dragen van de panty wordt de bindweefsel aangemaakt in plaats van verwijderde vet thv de behandelde locaties en dan gedurende 4 maanden de aangemaakte bindweefsel krimpt in en sluit de ruimtes waar het vet zat. Uiteraard moeten deze ruimtes ‘leeg blijven’ om de bindweefsel laten goed inkrimpen en de ruimtes van het vet opstapeling sluiten. Precies daarom vragen wij elke patient gedurende 8 weken van panty dragen en de periode van 4 maanden van de inkrimping van de bindweefsel niet zwaarder worden. Het is de zelfde voor elk patient van 400 patienten die jaarlijks in de BCAS Kliniek liposculptuur behandeling ondergaan. Blijkbaar begrijpen de anderen het goed en halen goede resultaten van de behandeling.

    3. Betreft de assymetrie. U bent nooit voor een evaluatie gesprek bij ons in de kliniek geweest. Wij hebben de ‘assymetrie’ nooit kunnen zien en nooit kunnen ‘toegeven’. Gelieve een evaluatie gesprek afspreken met de receptie. Tijdens de evaluatie gesprek zal u gewogen en gemeten worden, de nieuwe foto's worden gemaakt en de foto's en de parameters zullen worden vergeleken met deze voor de behandeling. Als wij een assymetrie zien corrigeren wij het zeker maar niet op de zelfde dag. De evaluatie gesprek gebeurt op de dag dat wij alleen de consultaties doen. Het is altijd op woensdag, op andere dagen is er personeel om operatie zalen te bedienen en dan wordt er geopereerd. Het is manier hoe de Kliniek werkt en er is niets bijzonders.

    Trouwens, wij zien per cc (ml) wat wij verwijderen. Er zijn altijd de twee containers waar het verwijderde vet opgeslagen wordt: een container links en een container rechts. Dus zien wij per cc (ml) wat wij links en rechts verwijderen. En precies daarom zijn wij zeker dat als het symmetrisch was zal het symmetrisch blijven, wij verwijderen thv van de zelfde locatie links en rechts precies de zelfde vet volumes tot op cc (ml). In uw geval is niet duidelijk of het symmetrisch was vooral als u al vroeger een liposuctie of een liposculptuur behandeling al ondergaan hebt. Het wordt bekeken en beslist op basis van de pre-operatieve en post-operatieve foto's tijdens de evaluatie gesprek.

    Wij hopen dat met dit schrijven brengen wij wat inzicht betreft uw bericht ter opzichte van de andere lezers.

    Hoogachtend,

    Directie van de BCAS Kliniek

  • directie van de BCAS Kliniek

    Beste ‘ook niet tevreden patient’,

    Uw bericht lijkt ons licht hysterisch en stemt niet met de werkelijkheid. Op geen enkel door uw vermelde punt met de drie uitroeptekens of meer.

    Bij deze vragen wij uw meningsuiting eerst naar ons toe te richten vooral als u iets niet begrijpt of meer uitleg nodig hebt en dit vooral gezien uw expertise ter zaken. Uw bericht vinden wij desinformerend. Het bewijst dat uw perceptie in dit geval heeft weinig te maken met de realiteit. Gelieve de andere berichten betreft de BCAS Kliniek te raadplegen.

    Wij hopen dat de lezer de toestand van uw mentale perceptie zal begrijpen maar toch vinden het spijtig. Wij zijn zeker voor de vrije meningsuiting maar niet voor de uitingen van misvormde informatie op hysterisch manier.

    Onze excuses daar voor voor de lezers.

    Hoogachtend,

    Directie van de BCAS Kliniek

  • directie van de BCAS Kliniek

    Beste ‘ook niet tevreden patient’,

    Uw bericht lijkt ons licht hysterisch en stemt niet met de werkelijkheid. Op geen enkel door uw vermelde punt met de drie uitroeptekens of meer.

    Bij deze vragen wij uw meningsuiting eerst naar ons toe te richten vooral als u iets niet begrijpt of meer uitleg nodig hebt en dit vooral gezien uw expertise ter zaken. Uw bericht vinden wij desinformerend. Het bewijst dat uw perceptie in dit geval heeft weinig te maken met de realiteit. Gelieve de andere berichten betreft de BCAS Kliniek te raadplegen.

    Wij hopen dat de lezer de toestand van uw mentale perceptie zal begrijpen maar toch vinden het spijtig. Wij zijn zeker voor de vrije meningsuiting maar niet voor de uitingen van misvormde informatie op hysterisch manier.

    Onze excuses daar voor voor de lezers.

    Hoogachtend,

    de Directie van de BCAS Kliniek

  • ihsan

    hallo,

    ik heb net lipo ondergaan bij dr darius in brussel, 5 locaties en ben nu zo bang omdat ik dit nu pas lees. ik moet natuurlijk nog afwachten voor de resultaat, maar het zullen lange maanden zijn, ben zo bang dat er iets mis gaat. maar er zijn ook positieve reacties, dus het is tegenstrijdig. ik ben nu bont en blauw en alles doet pijn, kan niet slapen,mijn buik is heel erg opgezwoll en, ik vond hem wel aardig overkomen en legt alles goed uit, receptie is er niemand vond het vreemd.

    ik denk dat ik even moet wachten voordat ik kan beoordelen, ben trouwens wel erg snel geholpen na de intake mocht ik twee dagen daarna al behandeld worden.

    Ik zal afwachten wie weet is er wel resultaat, ik hou mijn hart vast al dat geld en pijn en dan geen resultaat, ik word gek,,,

  • w

    ik heb ook pas een lipo gehad bij dr darius en ben door deze berichten even gaan twijfelen, maar nu achteraf ben ik echt blij dat ik het toch heb gedaan, mijn littekens zie je bijna niet terwijl ik het pas heb gedaan.

    al die horrorverhalen die ik heb gelezen (heb trouwens ook super veel positieve verhalen gelezen) dat heb ik helemaal niet ervaren.

    dr darius zegt duidelijk zelf na de operatie niet te mogen aankomen, tot het is geheeld, en ik denk dat sommige zich er niet goed aan hebben gehouden ofzo, en die verminkingen vind ikzelf onzin, heb absoluut super kleine littekens die er goed aan het helen zijn maar ja ieder zijn ervaring,

    ik ben in ieder geval tot nu toe tevreden er is 6 kilo vet weggehaald.

  • Ali

    Hoi,

    heb je mooi resultaat behouden? Heb je littekens?

    Please feedback