Dr Darius en liposuctie

  • anna

    hallo iedereen ik wil ook graag in contact komen met andere “slachtoffers” van mr. darius.

    Hoe kan ik je een mail ssturen?

  • saar

    heey alle maal ik wil ook en liposuctie doen bij bcas kliniek in

    belgie en ben 19 jaar oud heeft er ook iemand goede er varing of helemaal niets??

  • esther

    niet gaan hij verpest je hele lichaam

  • anoniem

    helemaal terecht hij heeft mijn hele lichaam verpest en opgehangen

    Waarschuwing Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi dames en eventueel heren,

    >

    > Hier een berichtje van iemand die in juli 2010 een

    > lipo bij Bcas heeft gedaan. Na veel positieve

    > ervaringen van anderen gelezen te hebben op het

    > net besloot ik toch bij Bcas alhoevel ik er me

    > twijfels bij had een lipo te laten doen.

    > Na ruim zes maanden kan ik zeggen dat ik niet

    > teverden ben met het resultaat! Ik heb gedurende

    > de herstel periode twee keer middels email contact

    > opgenomen met dr.Darius elke keer werd ik

    > afgewimpeld met het verhaal dat ik echt 6 maanden

    > moest wachten, zodat al het vocht weg zou zijn. Er

    > zou ongeveer 6 liter verwijderd zijn, echter de

    > resultaten zijn minimaal.

    > Toen ik vorige maand telefonisch contact opnam

    > voor een evaluatieconsult, werd mij verteld dat

    > het verspilling van mijn tijd zou zijn en dat zij

    > niet van plan waren een hersteloperatie doen. Dit

    > ondanks mijn bezwaren, mijn taille is nu

    > assymetrisch, mijn rugrollen zijn nog steeds

    > duidelijk zichtbaar en de taille die mij belooft

    > was is ook uitgebleven. Ik verwachtte geen

    > wonderen van een lipo, maar wel een duidelijk

    > zichtbare verbetering. Dr.Darius had geen oren

    > naar mijn verhaal en wilde ook geen afspraak maken

    > om dan in real life te zien waar ik ontevreden

    > over was. Toen ik erop stond werd hij van verbaal

    > aggressief en heeft zelfs in mijn oor opgehangen.

    > Ik heb toen meteen terug gebeld waarop hij

    > letterlijk zei dat ik maar een advocaat moest

    > nemen als ik niet tevreden was.

    > Ik ken toevallig ook een dame die zich daar heeft

    > laten behandelen en zij is net zo ontevreden als

    > ik.

    > Ik wil mensen echt aanraden om zich niet om te

    > laten praten door de tevredenheidsgarantie die je

    > zogenaamd door Bcas wordt geboden. Kies liever een

    > NL kliniek uit, die zijn misschien duurder maar

    > waarschijnlijk ook beter!

    > Bovendien heb ik me aan alle regels gehouden, ik

    > heb dat pak op aanraden van dr. Darius zelfs 8

    > weken aangehouden ipv 6. Op dit moment weeg 10

    > kilo minder dan voor de lipo, dat ik minder weeg

    > is te danken aan het feit dat ik een dieet volg

    > maar niet de verdienste van de lipo bij Bcas! Ik

    > vind het echt zonde van me zuurverdiende centen!

    > Wn raad mensen aan om een betere en dan maar

    > duurdere kliniek uit te kiezen.

    > Ik wil het er niet bij laten zitten, maar moet nog

    > uitzoeken wat ik uberhaubt zou kunnen ondernemen.

    > Het is volgens mij een ingewikkeld verhaal omdat

    > ik zelf woonachtig ben in NL en de Belgische

    > regelgeving wat dat betreft niet goed ken.

    >

    > En het Secretariaat BCAS (waar Darius zelf achter

    > zit), kan straks wel gaan reageren met het

    > dreigementen om juridische stappen te nemen. Dat

    > moeten ze dan vooral doen, zij spelen met

    > mensenlevens en dat is niet normaal. Ik ben er het

    > levende bewijs van.

  • anoniem

    maar wat dan als je wel alles hebt opgevolgd en gewoon niet tevreden bent?

    http://plastischechirurgie.startpagina.nl/prikbord/read.php?1476,7987225,14145329,page=3#msg-14145329

  • Jeffrey Stoffels

    Wij zijn op eerste gesprek geweest bij BCAS kliniek. WIj oordelen niet over zijn uiteindelijke resultaten, maar het eerste gesprek was werkelijk belachelijk.

    * De prijs werd 2.550 euro op de website stond 1.700 euro

    * Er was geen receptie. Volgens mij werkt hij alleen.

    * Werd niet gevraagd naar de wensen.

    * Het meest rare was dat als er een ontsteking ontstaat is het je eigen verantwoordelijkheid. ??? zo raar.

    * Als er wat mis zo zijn moet je gewoon weer opnieuw betalen

    * We moesten contant betalen voor de operatie.

    * Overal kwam tje achter borstje, voetje, misschien een workshop communiceren volgen.

    * We moesten meteen 30 euro afrekenen was vooraf niet aangegeven en moest contant.

    Meteen een reden om het hier niet te doen. Ik kan niet oordelen over het eindelijke resultaat. Uiteindelijk gaan wij het doen bij de beste kliniek van Nederland.

  • ook niet tevreden

    Ook ik ben NIET tevreden over het consult!

    Bij binnenkomst zit er niemand achter de balie? Dr. Darius zei: ' ze is niet aanwezig, want ze heeft wat met haar kind ofzo". En dan ook letterlijk zo gezegd………..ofzo?………!!!

    Buiten dat om heb ik hier meerdere malen op internet gelezen dat er niemand aanwezig was. Dus hij zit daar inderdaad alleen.

    Er zijn geen pasprothese aanwezig? Alleen de implantaten. Die ga je passen? Er wordt ook niet naar je wensen gevraagd. Welke maat je wilt! Of dat je anatomisch wilt, dat wat ik dus wel wilde.

    I.p.v. dat allemaal zegt hij: “deze is goed voor je”. En klaar dat wordt het, zelf heb je geen inbreng en er wordt ook niks gevraagd. Hij raad iedereen de zelfde maten aan. de 250cc en de 280cc.

    Verder heb ik geen andere maten zien liggen. Waarschijnlijk goedkoop ingekocht! En de implantaten zijn nog glad ook wat meer kapselvorming geeft.

    En hij heeft niks opgemeten, helemaal niks. Hij heeft dus eigenlijk 1 implantaat gepakt in 1 maat. En die zou ik krijgen????? Vreemd toch!!!!!

    Verder wordt er op je hart gedrukt dat je volwassen genoeg bent en dat als er een ontsteking optreedt JIJ daar verantwoordelijk voor bent en dus niet terug hoeft te komen! Waarop ik hem wees wat er op zijn site staat vermeld:

    ONZE GARANTIES

    •U krijgt 1 jaar garantie van de kliniek voor het resultaat.

    •Een correctie (gemiddeld 1 op 150 patiënten) zal kostenloos uitgevoerd worden.

    NOU HIER HOEF JE ECHT NIET OP TE REKENEN!!!!!! NIKS GEEN GARANTIE!!!!!!!!!

    En als je verder kijkt op internet heb je al gelezen dat heel veel patienten dit probleem hebben gehad met DR.Darius!

    Verder moet je contant betalen voor de operatie????

    En over betalen gesproken. Er was niks gezegd over de kosten van het consult ( nu is dat wel terug te vinden op zijn site). Dus uiteraard wilden wij dat betalen of we dan konden pinnen………..NEE……!! Diepe zucht…..zijn hoofd op onweer……..!!!!! Nou toen waren we er helemaal klaar mee! Van deze man gaan je haren echt overeind staan!!! Kan me best voorstellen dat er vrouwen zijn die in zijn praat geloven. En dat hij wel kan opereren, maar NEE ALSJEBLIEFT DOE HET NIET!!!!! Wij gingen ook voor de prijs…….maar uiteindelijk hebben we het bij de kliniek gedaan die het beste uit de test komt. Je betaaldt wel meer! Maar wat een wereld van verschil!!!!!! Dan maar langer doorsparen, met echte garantie! Dan dat je lichaam ( misschien) verminkt wordt en nergens terecht kan, dan ben je veel en veel meer kwijt! En dan heb ik het niet alleen over geld!!

    En trouwens dat vergeet ik nog: de prijs die op internet staat komt niet overeen met de prijs die hij je geeft, die was n.l. 800 euro HOGER !!!!!

    Ga als je een operatie overweegt verschillende klinieken langs!

    En is het trouwens ook niet vreemd dat als je je mening uit op een forum dat de kliniek ( de secretariaat van BCAS…….Dr. Darius zelf) tegen jou ingaat en zelfs dreigt met een rechtzaak!!!

    Nou zo klaar als een klontje!!!!!!!!!!!!

    Ik ben blij dat ik geweest ben en het verschil kan zien! Dat geld wat ik nu meer betaal is het dubbel en dwars waard!!!!!

    En voor de mensen waarbij het goed is gegaan, die hebben geluk, want zo niet hadden ze niet meer op deze kliniek kunnen rekenen!

    En voor degene waarbij het niet goed is gegaan, hoop ik dat ze er alles aan doen om hun recht te krijgen en natuurlijk op een spoedig herstel!!!

  • laisa

    NIET GAAN, zoek een andere ‘ goede’ chirurg.

    Zonde van je geld. Je betaald om littekens voor de rest van je leven te krijgen ipv een mooi gevormd lichaam.

  • ast

    ik heb ook blijvende littekens aan mijn lipo over gehouden :(

  • ast

    hoi anoniem,

    ik heb precies hetzelfde als jij meegemaakt!! Ik was ook niet tevreden nadat er maar 3,2 liter was weggehaald en er had VEEL meer vanaf gemoeten. Ook ik heb via mail contact gezocht en werd een paar keer afgewimpeld. Ik heb het er echter niet bij laten zitten en ben na 9 maanden terug geweest naar de kliniek. Hij deed heel minachtend en ik moest me uitkleden en hij zei dat hij het echt niet beter kon maken dan dit. Terwijl ik echt nog kwabben aan de binnenkant van mijn benen en buiten kant heb.

    Wat ik ook zei, niets hielp. Dus toewn kon ik weer met een zeer ontevreden gevoel terug naar NL. Op de terugweg maar gelijk een pizza gehaald om alle frustratie weg te eten.

    Ik raad het echt iedereen AF!!!!!!!!!