Dr Darius en liposuctie

  • jen

    hallo,

    ik heb 12 maart lipo laten doen, vanaf mijn middenrif tot aan mijn knieën.

    ik vond de pijn mee vallen en heb bijna geen blauwe plekken.

    16 april ga ik terug voor mijn borstvergroting.

    heeft iemand daar ervaring mee bij dokter darius?

    groetjes jen

  • katrien

    dr darius daneil is zeer goed ik heb zelf een borstvergroting laten uitvoeren en is perfect verlopen zeker een aanrader !!!! ik heb respect voor deze man mvg katrien

  • katrien

    beste dr daruis is zeer goed je hoeft geen bang te hebben je word goed begelijd en na 3uur mag je naar huis groetjes katrien

  • katrien

    dr daruis is aan te raden hij is zeer goed heb zelf bij hem een borstvergroting laten doen van 275 cc ik ben zeer tevreden eerste dagen moet je rusten en dan rustig aan doen na 2 maanden kan je terug sporten en baden alles word perfect uitgelegt je krijgt ook pijstillers antibijotkum en sport beha alles verloopt vlotjes je zult dit wel ondervinden heel veel groetjes en sterkte katrien

  • spring bling

    katrien bedankt voor je reactie ik moet volgende maand gaan voor mijn bv ik krijg misschien 360 370cc

    ben benieuwd!!

  • Frans

    Ik ben een man en wil van de zomer bij BCAS op 4 plekken liposculptuur uit laten

    voeren. De totale kosten zijn ongeveer €2200,– euro. Waarvan 1700,– voor de

    chirurgie. Er komen in principe toch geen sneetjes ofzo aan te pas bij sculptuur?

    Wie heeft er ervaring met bijvoorbeeld 30KG lichter. Ik wil weten of dat mogelijk is of misschien zelfs meer.

    Hoe kan of wordt je vel als je zoveel KG verliest en in wat voor tijdsbestek verlies je dit? (Dit vanwege dat vet omgezet wordt in een soort vocht met injecties)

    Bij voorbaat dank!

    MVG

  • SL

    Hallo, ik ben een man van 35 jaar heb vrijdag 15 Mei een liposuctie laten doen van 4 zijden (Borsten,maag,buik,zijkanten) er is 5 liter vet weg gezogen.Zoals dr Darius zei heb ik niet veel last en kan ik nu terug goed bewegen zonder veel last en pijn.Ook niet veel blauwe plekken.Nu nog 2 weken wachten voor ik de corset mag uit doen dan kan ik al een beetje resultaat zien daar er nu nog veel vocht is van de lippo.Voor mij is de BCAS kliniek in Evere supper.Zou het zeker terug doen met Dr Darius.

  • M...

    Ik ben afgelopen februari geopereerd in BCAS kliniek. Door Dr. Darius. Heb een borstlift/vergroting gehad. Het resultaat is om te huilen! Het lijkt erop alsof ik nu een dubbele borst heb! Ik ben nog druk bezig om mijn gelijk te halen!

  • sasha

    Hoi M… ik ben erg geschrokken van je reactie want ik heb zelf over een paar dagen een borstvergroting bij dr darius in het bcas kliniek.

    ik heb eerder geen negatieve reacties gehad voor wat betereft dr darius maar als het kan is het mogelijk of ik fotos kan zien hiervan want ben nu heel erg hierover geschrokken. en vindt het ook heel erg. ik hoop dat je me hierover meer kan vertellen

  • helma

    En hoe is het nu, ik neem aan dat dat lubberende corset er nu af is….en het lubberende vet ook?