Dr Darius en liposuctie

  • ghalia jando

    Beste,

    Ik ben ook van plan lipo laten doen, maar ben een beetje bang van de negatieve reacties die ik op internet lees.

    Is jouw lipo echt geslagd? Kan je dat in procenten uitdrukken?

  • little me

    hi,

    ik ga binnekort ook bij dokter darius en ben net als jij erg geschrokken van wat ik gelezen heb..gelukkig staan er ook enkele positieve zaken tussen..

    kan jij me vertellen hoe het met jou verlopen is?

    groetjes! little me

  • gast

    Hallo mensen hier,

    Ik wil zelf geen borstvergroting, maar in mijn zoektocht naar een andere behandeling kwam ik wel dit bericht tegen op een belgisch forum. Het gaat dus over dr. Darius. Ik weet natuurlijk niet of dit waar is, maar kan me niet voorstellen dat je dit verzint. Is een bericht van vorig jaar.

    Verder zou ik goed kijken of de arts geregistreerd staat bij de RBSPS

    http://www.rbsps.org/findsurgeon/findsurgeon_index.php

    En bij de orde van geneesheren

    https://www.ordomedic.be/nl/zoek-een-arts/ (hier kon ik een plastisch chirurg genaamd Daniel Darius vinden. Maar als dit ‘de Darius’ is waarover in onderstaande post gesproken wordt, dan weet ik niet of het erg veelzeggend is om hier geregistreerd te staan..)

    Ik heb 2 jaar geleden een borstvergrotin laten doen in Brussel - Linea Aesthetica, te Ukkel. Samen met een vriendin die kleine en ongelijke borsten had. We zijn door de dokter Darius( andere naam vergeten) geopereerd op 16 september. Ik heb 3200 euro betaald wat redelijk van prijs meevalt.

    Maar nu komt de grote MAAR…ik heb onlangs de kliniek gecontacteerd om te vragen of de protheses vervagnen moeten worden na 10 a 15 jaar en vroeg achter Darius dus, wat ze me zeiden was een shock voor me: hij is ontslagen en de reden: hij zette bij iedere vrouw dezelfde soort en afmeting protheses!!! Gelukkig passen de borsten bij mijn lichaam en bij mijn vriendin ook maar mocht dit niet het geval zijn….

    Ben echt gelukkig dus dat alles goed is gegaan voor ons twee maar och arme de andere meiden en vrouwen!

    Linea Aesthetica was wel goed maar na deze ontslaging durf ik niemand de kliniek aan te raden.

    http://forum.flair.be/viewtopic.php?t=22029&postdays=0&postorder=desc&start=15 kan je het terugvinden

    Succes allemaal!

  • annie1987

    de 1 zegt dit de ander weer dat

  • Poggio

    Ha meiden,

    Ik heb op 11 juni 2009 een bv laten doen door dr Darius. Heb heel veel napijn gehad en nu 3 maanden later heb ik in mijn linkerborst een stuk waar ik nog geen gevoel in heb. Heb al eerder naar de kliniek gebeld en toen zei Dr Darius dat dat vanzelf terug zou komen en op mijn vraag of het kon zijn dat mijn implantaat gedraaid was, zei hij dat dit absoluut niet kon. Terwijl ik soms wel het gevoel heb dat hij anders zit. Graag jullie reactie!!

  • Shirley

    Dus niet waar.

    Ik ben zelf door Dairus geholpen en het is een prima arts!

    Heb een lipo gehad aan mijn gehele benen, en het ziet er super uit!!

    Darius was erg aardig, legde alles uit en als je het niet snapte, legde hij het nogmaals uit.

    Ik ben in iedergeval erg tevreden!

    Groetjes!

  • M...

    Beste Gast,

    Zou jij mij een prive bericht willen sturen?

  • M...

    Zijn er nog meer mensen die problemen hebben (gehad) met Dr. Darius?

  • M...

  • lisa

    Hallo allemaal,

    Heb op 03/09/09 lipo ondergaan bij Dr. darius en ben na 3 maanden zeer tevreden. Al het vet is netjes weg en er zijn bijna geen littekens en ook geen bulten. Dr. Darius zegt er ook wel duidelijk bij dat je niet afvalt en dat je gezond moet eten en bewegen. Als je je nadien terug volpropt en niet beweegt is het logisch dat er terug vetophopingen komen.

    Gewoon gezond bewegen en leven nadie zou ik zehhen en het resultaat is fantastisch!

    Lisa